Guest Voloda58 Odesláno 11. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 11. prosinec 2007 Neví někdo jak se dostat k žárovičce zapalovače u P 406 ? Hledal jsem to tady, ale nikde nic. Bojím se vyloupnout panel na drobné, abych to nezničil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 11. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 11. prosinec 2007 Původně zaslal: Voloda58 Neví někdo jak se dostat k žárovičce zapalovače u P 406 ? Hledal jsem to tady, ale nikde nic. Bojím se vyloupnout panel na drobné, abych to nezničil. No já to zkoušel od řadící páky, nakonec jsem to vzdal nechtěl jsem si zlomit prsty:D, ale vypadá to že by to chtělo sundat ten středovej panel celej. Jinak to neřeším, zapalovač jsem zrušil, mám z něj jen zátku do ty zásuvky, a to že nesvítí mi nevadí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
combayn406 Odesláno 11. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 11. prosinec 2007 Já jsem měnil ručku a měl jsem dole celý panel(nový typ). Ta žárovka by šla líp když sejmeš střed.panel - pozor na dráty, já tam mám vypínač airbagu. Schránka na mince jde pěkně vyndat, vypáčíš nahoru jeden konec (už nevým který) a zbytek jde sám. Snad bys to našel v Jak na 406. Já se hlavně koukal kde co drží abych si "nevydělal" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 12. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 12. prosinec 2007 Já mám teda starý model a tam je to brnkačka. Prostě tam strčíš prst a celej ten zapalovač vytáhneš v kuse. Z boku je tam žárovička a tu vyměníš. Pak to tam zase našoupneš zpět a je to P.S. Možná je tam ještě nějakej mezipostup (musí se to po vyndání myslím rozebrat, ale vím, že to byla trapárnička:aut) Bohužel to nemám jak ověřit a lépe popsat - auto má na "regenarci":nevim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 12. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 12. prosinec 2007 musi se pootocit tim kovovym vnitrkem zasuvky, myslim ze doleva o 90stupnu, pak se ten kovovej vnitrek vysune nahoru a nasledne se vytahne cela zasuvka a stylem jezek v kleci se vynda ze stredove konzoly, jde to blbe ale jde to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 12. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 12. prosinec 2007 Takže jsem zase až tak nekecal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 12. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 12. prosinec 2007 Původně zaslal: Ferry musi se pootocit tim kovovym vnitrkem zasuvky, myslim ze doleva o 90stupnu, pak se ten kovovej vnitrek vysune nahoru a nasledne se vytahne cela zasuvka a stylem jezek v kleci se vynda ze stredove konzoly, jde to blbe ale jde to No ty jo, a já si tam lámu prsty, měl jsem za to že zespoda je na tom těle matice jako to často bývá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klumir Odesláno 12. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 12. prosinec 2007 ano,toto je gynekologická prácička.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Voloda58 Odesláno 12. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 12. prosinec 2007 Takže jestli tomu dobře rozumím, tak bych nemusel na zapalovač zespodu. No to jsem zvědavý, zítra na to půjdu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 12. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 12. prosinec 2007 Původně zaslal: Voloda58 Takže jestli tomu dobře rozumím, tak bych nemusel na zapalovač zespodu. No to jsem zvědavý, zítra na to půjdu. ne zeshora, pokus se otocit tim plechovym vnitrkem zasuvky doleva nebo doprava, pak pujde vytahnout smerem nahoru a tim pak pujde vytahnout cela ta zasuvka, pak uz jen odpojit konektor pomoci sroubovaku napriklad a vytahnout samostatnou zasuvku ven ze stredove konzoly, zboku se pak vymeni zarovka a stejnym zpusobem celou zasuvku vratis zpatky, zastrcis, zasunes plechovy vnitrek a pootocis s nim na druhou stranu nez predtim, tim se cela zasuvka zajisti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 12. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 12. prosinec 2007 Původně zaslal: Ferry Původně zaslal: Voloda58 Takže jestli tomu dobře rozumím, tak bych nemusel na zapalovač zespodu. No to jsem zvědavý, zítra na to půjdu. ne zeshora, pokus se otocit tim plechovym vnitrkem zasuvky doleva nebo doprava, pak pujde vytahnout smerem nahoru a tim pak pujde vytahnout cela ta zasuvka, pak uz jen odpojit konektor pomoci sroubovaku napriklad a vytahnout samostatnou zasuvku ven ze stredove konzoly, zboku se pak vymeni zarovka a stejnym zpusobem celou zasuvku vratis zpatky, zastrcis, zasunes plechovy vnitrek a pootocis s nim na druhou stranu nez predtim, tim se cela zasuvka zajisti Přesně nějak jsme to vytahovali jak u OK406 ,je to piplačka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave_k Odesláno 13. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 13. prosinec 2007 Podle mne je jednodušší jinej postup. Vyndat přední popelník. Vycvaknout plast kolem popelníku nahoru. Vytáhnout rámeček držící koženku řadičky a už jsi u zapalovače.Práce max. na 5 minut a prsty úplně v pohodě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 13. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 13. prosinec 2007 Původně zaslal: Dave_k Podle mne je jednodušší jinej postup. Vyndat přední popelník. Vycvaknout plast kolem popelníku nahoru. Vytáhnout rámeček držící koženku řadičky a už jsi u zapalovače.Práce max. na 5 minut a prsty úplně v pohodě. Pokud to ještě nedělal tak dýl taky to tak dělávám,pro obraz aby bylo vidět zboku,ale bokem se mi žárovka nepodařila vyndat,musel jsem celý zapalovač.Je to jako ježek v kleci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 13. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 13. prosinec 2007 Původně zaslal: Dave_k Podle mne je jednodušší jinej postup. Vyndat přední popelník. Vycvaknout plast kolem popelníku nahoru. Vytáhnout rámeček držící koženku řadičky a už jsi u zapalovače.Práce max. na 5 minut a prsty úplně v pohodě. Jo? Tak takovej postup jsme dnes zvolili s Pe.trem a měl si nás vidět ... Nakonec se povedlo, ale byl to další díl "Pat a Mat" Ono totiž není žádná sranda ten průsvitnej plast oddělit od toho kovovýho vnitřku, aby to šlo pak celý vyndat:nevim Jakmile to rozebereš, tak to jde samo, ale kdo to ještě z výroby rozebíraný neměl, tak ... upřímnou soustrast:D Takže já to měl v autě v poho, protože to předemnou už někdo měnil:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 14. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 14. prosinec 2007 Ještě pár foto ze včerejší "pitvy":D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 14. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 14. prosinec 2007 next Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 14. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 14. prosinec 2007 next1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 14. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 14. prosinec 2007 next2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 14. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 14. prosinec 2007 next3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 14. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 14. prosinec 2007 finish Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.