piezo Odesláno 5. leden 2008 Sdílet Odesláno 5. leden 2008 Takže priatelia, ja mam P406 2.0 HDi 110 PS a tiez mi raz zasvietila kontrolka diagnostiky s typickym spravnim, tj. auto preslo do usporneho rezimu a tak som siel niekolko km, potom po zastaveni to uz bolo OK.Bol som v autorizovanom servise, ale nevedeli, cim to je. Vymazali pamata a ja som jazdil dalej. Neskor sa mi to zopakovalo, ale s tym, ze vsetko ide momentalne OK, len kontrolka mi stale svieti. Vymenil som filter paliva, kabinovy aj vzduchovy filter. Jeden mechanik, co mi plnil klimu, mi ale povedal, ze by to mohlo byt tym, ze je slabo chladene turbo, pretoze auto straca tah, hlavne ked je v lete horuco, teraz v zima jazdi ako hodinky, aj ked ta kontrolka svieti sustavne. Neviem teraz ale ktory chladic presne mam vymenit, mozte mi poradit, ja by som to skusil vymenit a potm siel do servisu na PC, nech premazu pamat, dakujem, piezo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kobr Odesláno 5. leden 2008 Sdílet Odesláno 5. leden 2008 V servisu si nechte udělat test akčních členů. Turbo mi taky vypadlo, po nastarování jelo pár set km bez problémů a pak vypadlo při jízdě do kopce na 5. kvalt při 120 km/h. Jinak to dělal ventil EGR či jak se to píše, byl napůl vadný, raz šel, pak nešel. Po výměně za 1300Kč cena ventilu práce na 10 minut turbo jede několik tisíc (přes 10 tkm) bez problémů. [upravil dne 5.1.2008 kobr] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peter406 Odesláno 8. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 8. leden 2008 nove info: Neznackovy autoelektrikar u nas v meste si s pristupom do diagnostiky motora poradil. Pristup sa podari vzdy na treti pokus a pri nastartovanom aute. Mechanici v autorizovanom servise na to neprisli. Myslim si, a mam to potvrdene aj od kamosa, ze autorizovane servisy su kus od kusu rozne a vobec nezarucuju odbornost. Jediny problem, ktory suvisi s turbom a objavil sa v diagnostike, bol: "Prechodna zavada. Elektromagneticky ventil turboduchadla. Zmerany tlak sania prilis nizky". Znamy automechanik, bez akychkolvek nahradnych dielov (bol piatok vecer) a u seba v garazi, skontroloval podtlakove hadicky, turbo (bez rozoberania, len ci sa toci). Vsetko toto vyzeralo byt v poriadku, ziadne sycania, ziadny unik nafty, oleja. Nakoniec, ako pokus naslepo, vymenil medzi sebou elektromagneticky ventil ovladajuci klapku turba a ventil ovladajuci EGR ventil. Obidva ventily su uplne rovnake. Po par nastartovaniach a ubehnuti cca 15 km kontrolka zhasla, turbo fungovalo a auto tahalo ako predtym. Je mozne, ze toto nebola ta zavada, a kontrolka sa rozsvieti znovu. Zatial mam ale najazdenych dalsich 600 km a vsetko je OK. Ak to takto vydrzi dalsich par mesiacov a par tisic km, tak kupim jeden (alebo aj dva) tie elektromagnet. ventily a vymenim ich. Ako je to s EGR ventilom? Bude vadit, ak je ovladany vadnym (prehodenym z turba) elektromag. ventilom, ktory ho sem-tam otvori a sem-tam nie? Vie niekto? Je EGR ventil sledovany riadiacou jednotkou? Peter. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peter406 Odesláno 8. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 8. leden 2008 Původně zaslal: kobr V servisu si nechte udělat test akčních členů. Turbo mi taky vypadlo, po nastarování jelo pár set km bez problémů a pak vypadlo při jízdě do kopce na 5. kvalt při 120 km/h. Jinak to dělal ventil EGR či jak se to píše, byl napůl vadný, raz šel, pak nešel. Po výměně za 1300Kč cena ventilu práce na 10 minut turbo jede několik tisíc (přes 10 tkm) bez problémů. Vies, co presne si menil, mas objednacie cislo toto dielu? Mne sa totiz cena 1300,- za EGR ventil zda malo (stoji cca 2500,-). Podla man by EGR ventil nemal mat vplyv na turbo. Podla tej ceny by ten vymeneny diel skor odpovedal elektromagnetickemu ventilu, ktory (podtlakom) ovlada EGR ventil. Ten tvoj vymeneny diel ma zujima preto, lebo vyzera, ze mam podobny problem s turbom, kde je vadny prave elektromagneticky ventil ovladajuci turbo. PS: Inac uplne rovnaka skusenost s jazdou do kopca na 5-ke. Peter [upravil dne 8/1/08 peter406] [upravil dne 8/1/08 peter406] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kobr Odesláno 5. únor 2008 Sdílet Odesláno 5. únor 2008 Původně zaslal: peter406 Původně zaslal: kobr V servisu si nechte udělat test akčních členů. Turbo mi taky vypadlo, po nastarování jelo pár set km bez problémů a pak vypadlo při jízdě do kopce na 5. kvalt při 120 km/h. Jinak to dělal ventil EGR či jak se to píše, byl napůl vadný, raz šel, pak nešel. Po výměně za 1300Kč cena ventilu práce na 10 minut turbo jede několik tisíc (přes 10 tkm) bez problémů. Vies, co presne si menil, mas objednacie cislo toto dielu? Mne sa totiz cena 1300,- za EGR ventil zda malo (stoji cca 2500,-). Podla man by EGR ventil nemal mat vplyv na turbo. Podla tej ceny by ten vymeneny diel skor odpovedal elektromagnetickemu ventilu, ktory (podtlakom) ovlada EGR ventil. Ten tvoj vymeneny diel ma zujima preto, lebo vyzera, ze mam podobny problem s turbom, kde je vadny prave elektromagneticky ventil ovladajuci turbo. PS: Inac uplne rovnaka skusenost s jazdou do kopca na 5-ke. Peter [upravil dne 8/1/08 peter406] [upravil dne 8/1/08 peter406] Za těch 1300 Kč to je elmagnet vetil, který ovládá ten mechanický EGR. Jinak úplně to stejné se záměnou elmagventilů. Ten elmag ventil jsem koupoval přímo v Peugeot prodejně. Peugeot Tichý Ostrava Vtip byl v tom, že diagnostika vyhodnotila asi špatné složení výfukových plynů nebo něco takového podobného. Neumím to přesně formulovat, ale je to tak. Ten elmagventil byl takový podivný po testu akčních členů. [upravil dne 5.2.2008 kobr] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
f3Rd@ Odesláno 7. únor 2008 Sdílet Odesláno 7. únor 2008 mrkni sem a mozna taky tady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peter406 Odesláno 7. únor 2008 Autor Sdílet Odesláno 7. únor 2008 Původně zaslal: f3Rd@ mrkni sem a mozna taky tady Diky za linky. Ten prvy odkaz by na to sedel - problematicky elektromagneticky ventil ovladajuci klapku turba. Inac mam najazdenych dalsich 2.000 km a zatial vsetko OK a bez svietiacej kontrolky. Dokonca sa mi mierne znizila spotreba, odkedy mam na ovladanie EGR ventilu "nasadeny" vadny elektromag. ventil z turba. O nizsej spotrebe pisal aj "Michal" (v tom istom prvom linku), ked vyradil EGR ventil uplne. Spotreba mi ale neklesla nejak vyznamne - chce to dlhodobejsie sledovanie. Peter Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
piezo Odesláno 23. leden 2009 Sdílet Odesláno 23. leden 2009 Nasiel som servis, kde mi nasli chybu Pokles tlaku na vstrekovacich tryskach paliva, konkretne aj urcili trysku... vymazal to a ide, takze menim trysku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.