Matuska Odesláno 4. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 4. prosinec 2007 Dobrý den, mám následující dotaz: Na sdruženém přístroji s pěti "budíky" není klasická kontrolka mazání. Mohu dostat informaci o příliš vysoké nebo nízké hladině oleje, teplotu oleje mi ukazuje teploměr. O signalizaci nízkého tlaku oleje (při správné výšce hladiny) jsem se v manuálu pro tento rok výroby nedočetl. U nových modelů se při poklesu tlaku oleje rozsvítí povel "STOP". Jaký signál dostanu u mého ročníku? Zatím se mi podařilo vyvolat hlášku: "zkontroluj hladinu motorového oleje". Případ poklesu tlaku oleje bych nechtěl zkoušet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matuska Odesláno 5. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 5. prosinec 2007 Původně zaslal: Matuska Dobrý den, mám následující dotaz: Na sdruženém přístroji s pěti "budíky" není klasická kontrolka mazání. Mohu dostat informaci o příliš vysoké nebo nízké hladině oleje, teplotu oleje mi ukazuje teploměr. O signalizaci nízkého tlaku oleje (při správné výšce hladiny) jsem se v manuálu pro tento rok výroby nedočetl. U nových modelů se při poklesu tlaku oleje rozsvítí povel "STOP". Jaký signál dostanu u mého ročníku? Zatím se mi podařilo vyvolat hlášku: "zkontroluj hladinu motorového oleje". Případ poklesu tlaku oleje bych nechtěl zkoušet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 5. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 5. prosinec 2007 Dobrý den , pokud klesne tlak, rozsvítí se kontrolka motoru + hláška na pal. počítači "vyhledejte servis". Přeji příjemný den a jsem s pozdravem Trávniček Petr skladník Peugeot DOMANSKÝ, spol. s r.o. koncesionář PEUGEOT, CITROEN, HYUNDAI, MITSUBISHI INFO: prodej náhradních dílů: +420 284 000 542 Internet: www.domansky.cz E-mail: skladnik.peugeot@domansky.cz PRAHA-ZDIBY - 0km Teplické dálnice D8/E55 [upravil dne 5/12/07 Pe.Tr] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matuska Odesláno 6. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 6. prosinec 2007 Děkuji za odpověď. Nezlobte se že Vás budu obtěžovat znovu, ale protože v uživatelské příručce se o tom nic nepíše a přitom se jená o dost zásadní věc, musím položit k danému problému další 4 otázky: 1) Jde o kontrolku, která se v uživatelské příručce popisuje jako "autodiagnostika motoru"? Běžně (myslím u jiných aut) se uvádí, že signalizuje překlopení řídící jednotky do nouzového režimu, protože některé z čidel (váha vzduchu, Hallovo čidlo, lambda sonda a jiné) nedává korektní hodnoty. V "naší" příručce není o nouzovém režimu zmínka, mám jen vyhledat servis (Peugeot, samozřejmě). 2) Je stejným způsobem signalizována porucha dobíjení? O tom jsem se taky nic ndočetl. 3) Má tedy řídící jednotka nějaký nouzový režim (na dojetí do servisu Peugeot)? 4) Jak poznám, že jde o akutní průšvih (ztráta tlaku oleje) a musím vypnout motor "as soon as possible", anebo že mám dojet do servisu? Ta hláška (nejspíš "SEEK SERVICE!") to neříká. Ještě si dovolím páto utázku, na kterou neočekávám odpověď: Který genius to u Pažotů vymýšlí? Jedna moje známá (není to blondýna) nechápala, co to ten žigulík po ní chce, když na ní svítí rudý nápis azbukou "MASLO". Měla totiž dvě kostky v ledničce. A tak žigulík odešel. Něco mi to připomíná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 8. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 8. prosinec 2007 Původně zaslal: Matuska Děkuji za odpověď. Nezlobte se že Vás budu obtěžovat znovu, ale protože v uživatelské příručce se o tom nic nepíše a přitom se jená o dost zásadní věc, musím položit k danému problému další 4 otázky: 1) Jde o kontrolku, která se v uživatelské příručce popisuje jako "autodiagnostika motoru"? Běžně (myslím u jiných aut) se uvádí, že signalizuje překlopení řídící jednotky do nouzového režimu, protože některé z čidel (váha vzduchu, Hallovo čidlo, lambda sonda a jiné) nedává korektní hodnoty. V "naší" příručce není o nouzovém režimu zmínka, mám jen vyhledat servis (Peugeot, samozřejmě). 2) Je stejným způsobem signalizována porucha dobíjení? O tom jsem se taky nic ndočetl. 3) Má tedy řídící jednotka nějaký nouzový režim (na dojetí do servisu Peugeot)? 4) Jak poznám, že jde o akutní průšvih (ztráta tlaku oleje) a musím vypnout motor "as soon as possible", anebo že mám dojet do servisu? Ta hláška (nejspíš "SEEK SERVICE!") to neříká. Ještě si dovolím páto utázku, na kterou neočekávám odpověď: Který genius to u Pažotů vymýšlí? Jedna moje známá (není to blondýna) nechápala, co to ten žigulík po ní chce, když na ní svítí rudý nápis azbukou "MASLO". Měla totiž dvě kostky v ledničce. A tak žigulík odešel. Něco mi to připomíná. 1. ano jedná se o tuto kontrolku , při nouzovém režimu se objevi hláška na displeji pal.počítače. 2. při poruše dobíjení se rozsvíti kontrolka baterie a stop kontrolka 3.ano má -nejdou spustit některé příslušenství (rádio,aj) ,vůz jede max jen určitou rychlostí , nevím jistě ale max 70-80km/h 4.ztráta tlaku oleje je doprovázena rozsvěcením stop kontrolky což dle manualu znamená navštivit servis. 5. mohou to být i lidé, kteří mají na svědomí "maslo":D Prosim při zakládání nového dotazu založte nové vlákno , nevracím se k již vyřešeným dotazům , tohle bylo náhodou objeveno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matuska Odesláno 24. červen 2008 Autor Sdílet Odesláno 24. červen 2008 Tak se mi podařilo navodit (neúmyslně) pokles tlaku oleje. 2x to z palubky píplo a na displeji na mne svítila olejnička v trojúhelníku. Takže hurá, není to blbost konstruktérů, ale jen chyba v manuálu, protože nic takového nepopisuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.