Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Honda Accord - Type R 2.1 VTEC


Bohouš

Recommended Posts

Sice to není Peugeot, ale třeba se najde nějaký znalec VTEC motorů :roll

Je možnost koupit výše zmíněné vozidlo za hodně slušnou cenovku - ALE - majitel trošku pokakal motor. Jezdil "prý" chvilku s malým množstvím oleje a motor se s rachtavým, křupavým atd. zvukem zastavil. Nicméně v servisu motor provizorně oživili s tím, že to je na chvilku, než se odebere do věčných lovišť. Od opravy se motor nesmí točit více než cca 4.000 rpm, což je v případě tohoto motoru, tak trochu na prd. Avšak motor chodí již přes půl roku........takže co se mohlo v motoru polámat, že byl zprovozněn bez nějaké zásadní opravy (nic se v něm neměnilo) a přitom jezdí ??? :roker:roker

Protože i když je cenovka dobrá, nevím jak by se sháněl nový motor do Type R :nevim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cenovka je dobrá? Když to má za sebou tohle, tak je to potenciální průser, a když byl majitel schopen kašlat na olej, tak jak se k tomu asi choval celkově?

Bez zajištěného jiného motoru nebo kompletní GO bych o tom ani neuvažoval, a i pokud bych to měl zajištěno, tak ta "cenovka" by musela být rezervou velmi hluboko pod cenou té opravy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Oddie - no majitel byl takovej typ - vše řeší servis. Rozsvítila se mu kontrolka oleje a tak se objednal do servisu, ale bohužel než se tam dostal, tak mu motor udělal pápá. Mě překvapuje to, že když tam prej doslova něco rozchroupal, tak to auto stále relativně slušně jede.

Kompletní GO motoru to zřejmě absolvuje, protože kamarád to chce jako kladivo na mojí T16ku.

Ale vše stejně rozštípne mechanik až se na to podívá a vysloví verdikt........podle čehož se bude odvíjet cena auta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hlavně pozor VteC byvají prý náchylné na zacházení. Prý také kilometrový proběh u nich není nijak náramný :-)

Inu obecně všetky moderní motory tak nějak trpí životností. Aby jeli svižně musí se hnát do otáček a motor tak nevydrží. Prostě dnes jsou auta spotřebáky no!

Hlavně ať ti to opravář zkoukne důkladně. Já bych si nechal T16ku :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já sem nechával dělat kompletní GO motoru na celice 2.0 GT TwinCam 115kW r.v. 89

Měl sem trošku smůlu při koupi. Auto mělo nalítáno 207 000km ale jelo jako blesk!!!!!!!! Můj první sporřáček:-) tak sem ho strašně chtěl:-):-):-)

Borec mi ho půjčil na víkend na ozkoušení, říkám si bezva:potlesk Tak sem si zajel k mému mechošovi, skouknul to celéa řekl ze je to 100% kousek a ty km na motoru nejsou ani znát. Druhý den sem tedy jel auto zaplatit, jel sem já, otec a brácha. Při cestě na zpátek sem to vzal oklikou přez Olomouc po dálnici a zkoušel co to dá. Při 235km/h sem se předjížděl s funglovkou Lagunou 2,5dci (podotýkám jeli sme v autě 3) Dojeli sme vpoho domů, vše zkontroloval (olej, vodu, kola,......) Druhá den sem se jel projet zase na dálnici směr brno, Dojedu po vyškov, otočil se a hned zpátky zase kolem220km/h a vtom se to stalo, auto přestalo táhnout, za mnou kouře jako blázen ( chudácu lidi co jeli za mnou) a auto konec, šlus a ani ťuk, motor KO. Odtáhnul sem to tedy za mím mechošem a ten ze je asi těsnění pod hlavou, prý oprava tak za 1000,- :-) hned sem si poskočil:potlesk ale radost byla předčasná!!!!!!!!!!!!!! Při Zkoušce tlaků Na druhém válci ani ťuk:bojim Taže hlavu dolů a já jen zíral, Díra ve dně pístu cca 5 cm!!!!!!!!!!!!!! Dlouho sem se rozhodoval co dál ale byl sem tím autem tak unešen že volba byla jasná, kompletní GO motoru. Trvalo to asi měsíc ale výsledek byl unikátní (nový výbrus + písty, vyvážit kliku,vylaštit kanálky, nové ložiska + gufera, spojka,......). Prostě funglovka!!!!!! S bývalím majitelen sem se domluvil na skryté vadě a zaplatil skoro půlku ale já měl nový motor:-) GO i s prací vyšla kolem 32 000,- (borec mě zaplatil 14 000,-) Auto sem si nechal nakonec 4 roky a byl sem s ním 100% spokojený. Absolvovalo se mnou 2x cestu Chorvatsko a zpět :-)

Doporučuji: jestli se ti auto líbí, kastle ke ok a je to pouze mechanická závada - přidřené písty nebo kroužky,olej. čerpadlo či přidřená klika tak to nech opravit a budeš mít funglovku!!!!!!!!!!

post-0-14109597297861_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bohouš píše že tam nic neměnili. Můj názor je ten, že dali nový ale řídký synt. olej a na tvrdo to rozeběhli (slyšel sem že se to prasí tak, že se auto roztahne na zpátečku!!!!! největší poměr kola k pístům). Jak se motor párkrát protočí dají se svíčky a pak se to nahodí. Vím je to prasárna ale takhle to jde pokud je to přidřeno na klice nebo pístu.

Stejně ho komplet GO nemine.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Bohouš

...bez nějaké zásadní opravy ...

saly stoji do litru a vymena je prace akorat se sundanim vany.

kazdopadne je to jedno, pac jak pise oddie, generalce se stejne nevyhnes. tohle neni XU9, kterej nechas jezdit a pokud klekne, tak jen najdes v garazi jinej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...