Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

Roland Garros aneb co se nám dochovalo za dědictví


jarajarda

Recommended Posts

Zakládat toto téma mi asi moc nepřísluší, ale tato verze 205 (i jiných modelů) se mi líbí a nejsem sám, tak se nám, majitelé, pochlubte co máte doma za poklady:) Netýká se jen 205, ale i 306, 206, nebo snad i jiných? Fota sem a pokud se vám chce, tak i krátkou historii vašich / našich miláčků :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já už Vám ho teda taky ukážu:aut:D:D

RG205-8.06.JPG

Jinak zadní nárazník je už taky černej s chromovou lištou, ale ten plastík vedle víčka nádrže s bílým nápisem Pininfarina pořád nemůžu sehnat, sehnal jsem jeden bez nápisu, takže to tam nechám u nějaké firmy dopsat a pak to nalípnu na autí:D

PS: víc fotek bude až tak za půl roku...mám s autem ještě velké plány:D:D:cool::D:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prave ted menim u Vasendy spojku, aby to byla jeste vetsi parada.)) Skoda ze ma 102 koni, neni to jako 122. Ale tahne to v pohode. Jedine co me zajima, proc mam spotrebu 10,5 , je to jako v technicaku. Ale jak jsem tady ve foru zjistil, lidi to jezdi i za 8. Ja na to dupnu je zridka, a prerazuju max ve 2000. Ten motor tahne od 1000 bez problemu. Mozna mam to tocit trochu vic?

[upravil dne 3.12.2007 MaximKZ]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Fakir

Původně zaslal: MaximKZ

Ja na to dupnu je zridka, a prerazuju max ve 2000. Ten motor tahne od 1000 bez problemu. Mozna mam to tocit trochu vic?

Jestli je to benzín tak rozhodně! :)

Otáčky bys měl držet od 2tis. výš a né při 2tis. řadit:roll(samozřejmě né vždy). Motor v těch malejch otáčkách (1-2tis.) sice "téhne", ale spotřeba je dvakrát taková.

Zkus se třeba, jestli máš možnost, projet ve Fábii nebo jiným benzínovým autě, který ukazuje okamžitou spotřebu. Pokud budeš mít třeba 4. rychlostní stupeň a 1,5tis./ot a dáš plnej plyn, tak to bude žrát mnohem víc, než kdybys podřadil na 3. rychlostní stupeň a dal plnej plyn a navíc se rychlejš rozjedeš.

Obecně platí že benzínu nesvědčí podtáčení (jízda při nízkejch otáčkách).:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: MaximKZ

Dobre, tak to zkusim radit kolem 3 t.. Uvidime, jaky vysledek...

Přesně tak, jak říká Vopičí, řadit při 2 tis je fakt málo, spotřeba je tam o dost větší než když na ten sám převodovej stupeň to vytáhneš přes 3.000. Taky jsem si to ověřil v passatovi kde to ukazuje aktuální spotřebu, při nízkej otáčkách mi to na pětku ukazovalo třeba i 10 l a když jsem přeřadil na 4 tak to jelo za 5 l, nehledě na to že si tím rychlým řazením zasíráš motor...A jednou za čas to fakt vyžeň až do omezovače, když do toho auta sedneš znova po takové jízdě tak ti to bude i líp táhnout za plynem, bude prostě svižnější než když ho tak dusíš..:super

[upravil dne 3/12/07 renm]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Fakir

Počkééééj, chtěl jsi všechny Rolandy, ne? :D Už jsem to nafotil, tak sem dám během chvíle fotky. :) 206ku Rolanda tu ještě nemáte. :)

Určitě, sem jen Roland Garros:) Téma jen pro něj:) Pro všechny ostatní 205 jsem vytvořil nové téma a doufám že zaujme:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pěkný kukadla. A ještě vnitřek prosím prosím:) pěkně slintám:D:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...