Skalis Odesláno 15. listopad 2003 Sdílet Odesláno 15. listopad 2003 U všech ďasů. Tak si hřeju polorozpadlý autíčto na prsou a ono se to s...re dál a dál. Zkrátka , mám v háji diferák - byl vyměněn v servisu Patera za jiný - starší - hlučný - nevím co si o tom mám myslet. Chlápek z vrakáče mi říkal, že se to může pěkně kousnout a já si rozbiju auto a ústa. Tak nevím jestli novou převodovku, či co? To auto je pug106 xsi 1,4 a ta převodovka se na tenhle motor nesežene. A nebo špatně. Co kdybych tam dal převodku z jiného typu benz. 106 ? Projevilo by se to na jízd. vlastnostech resp. na akceleraci a max. rychlosti znatelně? A další věc. Motor mi začal běhat nepravidelně, jednou na volnoběh okolo 700 jindy 1100 a víc a při protočení pomalu klesají otáčky. Nevíte zhruba co to je za zmatky? Please Help Me!!! Chci si začít svého autíčka vážit, ale potřebuje trošku servisu. A ještě k tomu zadní náprava. Dělají v Příbrami i tyhle 106-ky? Děkuji za všechny odpovědi. Petr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David 106s16 Odesláno 16. listopad 2003 Sdílet Odesláno 16. listopad 2003 Kolik to ma koni? 75 nebo 94? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Skalis Odesláno 16. listopad 2003 Autor Sdílet Odesláno 16. listopad 2003 Ahoj, no podle TP to má mít oněch 94 k, myslím , že to je 69 kW? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David 106s16 Odesláno 18. listopad 2003 Sdílet Odesláno 18. listopad 2003 Ze huci ten diferencial je zpusobeno tim, ze k primarni hrideli si pridal diferencial z jine prevodovky a ta hridel proste neni na ten novy diferencial zajeta. Zni to krkolomne, ale proste chci rict, ze ta hridel s tim kolem na tom diferaku tvori par, ktery je na sebe zvykly. Kdyby to byl moskvic, tak ti reknu, at tam nasypes drevene piliny, ze se to zklidni samo.Muze to byt i necim jinym, ale nevim, proc by sis mel kvuli tomu rozbit hubu. Prevodovka bude pasovat i z jine 106,205 nebo 309, tak stejne zadni naprava je bez rozdilu, ma pouze silnejsi torzky, ale to na repasi nema vliv, cep a loziska jsou totiz stejne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David 106s16 Odesláno 18. listopad 2003 Sdílet Odesláno 18. listopad 2003 Pasovat ze 205 nebo 309 bude samozrejme pouze prevodovka, naprava je shodna pouze v ramci modelu 106. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Skalis Odesláno 22. listopad 2003 Autor Sdílet Odesláno 22. listopad 2003 Dík za uklidnění. To víš nejsem velký odborník. Borec na vrakáči mě přesvědčoval , že si s diferenciálem nemám zahrávat , že se to kousne a já poletím do pr... . Zkrátka chtěl udat tu převodovku. Možná časem bych ji opatřil, jestli se bude něco zhoršovat. No a tu nápravu asi budu taky řešit za chvíli. zadní pravý kolo je do A a je to úděsně tvrdý a ne těch našich tankodromech ten podvozek musí teda trpě, samozřejmě i já. Ve předu se to asi moc změkčit nedá? Radši jsem si měl pořídit něco méně sportovnějšího, ale to by zase tak pěkně nefrčelo. Ještě něco. Otáčky motoru - jsou dost vysoké - tak okolo 1100 - když se motor zahřeje na oněch 90 stupnů, někdy klesnou na 1000, no zdá se mi to až moc. Nenapadlo by Vás něco? [Editován dne 22/11/03 Skalis] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
georg Odesláno 22. listopad 2003 Sdílet Odesláno 22. listopad 2003 co se tyka vysokych otacek volnobehu - muzes se podivat na clanek, kde se resi co s tim. Najdes ho na clubu. (ale tam se resi opravdu vysoke otacky! ) To, ze kolisaj otacky volnobehu je normalni - mas \"automatickej sytic\" - kdyz je motor studenej, automatika se o nej postara.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Skalis Odesláno 22. listopad 2003 Autor Sdílet Odesláno 22. listopad 2003 Oni jako nekolísaj drží se v jedné úrovni, ale jednou to je při teplém motoru(po půl hoďce jízdy) 1100, jednou 950, jednou 850 , nebo 1000. Po nastartování teď v zimě to je stabilně 1500 za studena a klesne to tak do 3min na 1200-1100. a občas se mi stává že to z ničeho nic vlítne tak na 2000 a nechce se tomu chvíli dolu, nebo až po dalším startu, ale to je opravdu naštěstí vzácné- zase můžu říkat, že si tam auto hází autotempomat- hovadina co? No a taky, když to jen tak šimrám při rozjezdu, tak to lehce škube, při prudký akceleraci ne. Ze by zmiňovaná váha vzduchu? H....o tomu rozumím, ale mechanikovi bych mohl pomocí vás něco doporučit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Skalis Odesláno 22. listopad 2003 Autor Sdílet Odesláno 22. listopad 2003 A ještě něco , nevíte jak se vkládá obrázek do diskuze? Ono je toho víc čemu nerozumím, např nevím co je URL adresa mého obrázku ajak ho na ní dostanu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jitka Odesláno 16. únor 2004 Sdílet Odesláno 16. únor 2004 Jelikož se v tomto tématu angažoval Georg, tak mám pro něj naléhavou výzvu, jakož i pro všechny, kdo na něj znají funkční kontakt! !! georg, vra? peníze, které dlužíš!! Vřele doporučuji neuvažovat o tomto individuu jako vhodném pro revizáka - to byste si dali. Už měsíc ho uháním o 15 tisíc - a tu ejhle! najednou nefunguje ani na mailu ani na telefonech! Jitka birk@volny.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
impact Odesláno 16. únor 2004 Sdílet Odesláno 16. únor 2004 copak copak, prestal platit alimenty? nemusis ale kvuli tomu zaplacat celej p-c Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.