Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

! VELICE ZAJIMAVY PROBLEM - SEM !


Sektor

Recommended Posts

ESP má zřejmě čidlo zrychlení, tedy směru gravitace, čidlo polohy volantu, a k tomu čidla na kolech. Něco z toho blblo, což u starších čidel může být. Nahoru a dolů - nevím, možná pravidelné přibržďování může způsobit pokles zadní nápravy...? Nemáš náhodou hydropneumatické pérování? (ESP bych tam taky nečekal...)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ESP to nebude, tak ico by mělabýt ABS

osobně bych hledal chybu na brzdách, prasklej kotouč, špatné desky, sekající se píst, vyvařená kapalina:myslim protože to vypadá že to puhupování za vyšší rychlosti je snaha kola se kousnou coz za vyší rychlosti nedokáže ale za nižší ano (což se ti i stalo).

může to dělat taky jen když se brzdy zahřejí, po delším prždění.

necítil jsi smrad spáleného obložení??? bylo kolo teplé když se to zaseklo???

já bych nejdříve rozdělal bych brzdy a zkontroloval:super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych to pořádně prolezl, hlavně zadní pravý kolo a všechno tam okolo, ...podotýkám nestačí jenom obhlédnout, ale pořádně prolézt.

Je to nejspíš něco jiného, ale na naší bývalé 405 jsme měli jednou prasklý kord na pneu u předního pravého kola ( na pohled to moc poznat nešlo). Do rychlosti 70km/h se to chovalo normálně, nad 80km/h taky nic. Ale pokud se udržovala rychlost kolem 75mk/h, auto začalo skákat jak popisuješ, pravá strana lítala nahoru a dolů jako kdyby byla šišatá kola.....pravá přední strana auta se dostala do rezonance s tím kolem co mělo prasklej kord, a proto to takhle začalo hrozně lítat.

Myslím, že u tebe je to možná něco podobnýho, kolo se dostane s něčím do rezonance a začne takhle lítat.....nebrzdí to, ale auto se hrozně klepe. Ale je divný že při takhle "malé rychlosti".

No třeba kecám, a je to úplně něco jinýho.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No bacha na to, mi sjme měli pneu taky nový a jezdili na nich, zjistili jsme to tak po ujetí 300km. Ta rezonance začala jenom když se auto drželo přesně v těch otáčkách, pokud se jelo rychlejš nebo pomalejš nebo při plynulým přechodu přes tu hranici 75, tak nic, ale pokud se auto drželo přesně na té rychlosti, tak se to do 5s takhle rozklepalo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...