Ladis Odesláno 13. listopad 2003 Sdílet Odesláno 13. listopad 2003 Nazdar fšici. Tak nevím, zda mně zrak šálí, nebo se v německu trošku zdivočil a nacpal tam HDIčko Kde jsou naše diskuze o turboverzi 1,8 skoukněte na : http://www.autoscout24.de/home/index/detail.asp?ts=5648398&id=22999886 Doufám, že odkaz pojede. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David 106s16 Odesláno 13. listopad 2003 Sdílet Odesláno 13. listopad 2003 Je to 206. Klasicka chyba, misto 206 napise 205. Ale ne ze by tam to HDi neslo nacpat, videl jsem ve 205ce i 2,1TD ze 605ky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 13. listopad 2003 Sdílet Odesláno 13. listopad 2003 Nacpat jde skoro cokoliv kamkoliv, jen je vždy otázka, jestli to má smysl. Jeden z lidí, co u mě byli pro nějakou drobnost, nacpal do \"obyčejné\" 806-ky místo lehlého 1,9TD taky tohle HDI-čko. Taky mu všude řekli, že to \"nejde\", nicméně chlap prostě sehnal kompletní agregát s kabeláží a vším všudy, a narouboval to tam. Trvalo to strašně dlouho, a nikdo s tím nechtěl mít nic společného - nicméně nakonec to jezdí. Já mám ale v téhle věci jasno - ani náhodou... takovej blázen prostě nejsem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 13. listopad 2003 Sdílet Odesláno 13. listopad 2003 ale menit 1,9 za 1,8TD to uz jo, co? :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David 106s16 Odesláno 13. listopad 2003 Sdílet Odesláno 13. listopad 2003 Bojim se, ze jednou by mohly prijit casy, kdy tady na diskuzi budeme cist, jestli jde stara dobra 1,9 bez turba namontovat misto 1,4HDi. Ta 1,4 je pry dobry ****.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 13. listopad 2003 Sdílet Odesláno 13. listopad 2003 tak tohoto se vubec nebojim :-) Kolik lidi tu dotahlo do konce prestavbu na TD? krome oddieho o nikom nevim, Kdo osobne delal prestavnu na 205 Mi 16? neznam nikoho ,ale ja se na to chystam.... Jen ty finance... A to je mozna ten kamen urazu vsecko chce prachy - neni to jen o tom to mechanicky prehodit J abych osobne sel do jakekoliv prestavbym, ale jen proto, ze se v tom rad stouram, ne proto ze chci porad jen honit vetsi a vetsi vykon Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
robert Odesláno 13. listopad 2003 Sdílet Odesláno 13. listopad 2003 tak jedna přestavba tu byla, ale to asi nikdo už nepamatuje :-))) , jednalo se o frenkieho 205 Mi 16 a mel tam i další drsné úpravy. Měl jsem to štěstí to vidět na vlastní voči a ten motor tam je pěkně napranej. Mimochodem to mám vyfocený. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 14. listopad 2003 Sdílet Odesláno 14. listopad 2003 jojo - hrstic, ale ten to delal uz davno... to jeste nefungoval nas club... Samozrejme tech prestaveb je tu hodne, ale kdo tady z fora je opravdu delal - tak jsem to myslel... Neni to o tom si to auto nechat udelat, ale udelat si ho sam, pripadne za pomoci nekoho druheho.... Ted z toho vynechavam zamerne Frenkyho a jeste jednoho, kterej nevim jak se jmenuje....Obe ty auta znam na vlastni vokna a jsou sice kazdy jinak udelany, ael jsou udelany dobre.... Jenze kdyz si vzpomenu na ty hlasky jako treba ze nekdo tady hlasil, ze bude predelavat 1,9D na TD pridanim turba nebo to same s GTi nebo nedej boze s 1,1vrc - kdo z nich to udelal a kdo z nich to dotahl do konce (ZDARNEHO) MOc jich tady fakt neni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis Odesláno 14. listopad 2003 Autor Sdílet Odesláno 14. listopad 2003 Chtěl bych trošku hodit rukavici znalcům 205. Protože je 205 více verzí, myslím motorově a výbavou co takhle naplnit odkaz MODELY > 205 o nějakou rozumnou sta? kde by byly rozděleny 205 podle motorů, technické parametry, poznámky k výbavě, případně odakzy na lidi, co takovou verzi vlastní, úpravy. Prostě taková srdcovka, která hned každýho chytne a může zrovna k této verzi něco přidat a obohatit tak dojem z autíčka. A te? nemyslím odkaz typu \"Jede mi to jako vítr\" ale trošku k věci. Odkaz typu, \"Motor je držák, při koupi pozor na ...., spotřeba je v normně, kolem xx. opotřebuje se nejčastěji ....\". Něco v tomdle stylu. Protože já jsem přišel k mé 205 náhodou z ekonomických důvodů a zjiš?uji že ta auta mají něco do sebe. Ucelenost by jistě prospěla. Jak rychlý odkaz na obecné rady přímo na 205, plánky, schemata, rady. Například odkaz \"Moje zkušenosti\" by jistě majitelům 205 a potažmo samozřejmně u jiných modelů rozhodně bodla. Nevím, jak je to třeba u 405, nekoukal jsem. Možná jsem se špatně koukal, ale něco po čem volám, jsem zatím nenašel a myslím, že je to škoda i přez velice věkně dělaný web. Nechci říct, že tu člověk nenajde hodně věcí, to ne, ale je to většinou za cenu zběsilého klikání a někdy i náhody A pak příspěvky typu \"srandičky\". Jsem pro ně, ale proč ne v samostatné sekci? Takhle to dostává charakter tzv. židovské školy. Všechno pokupě, ale kdo se v tom má vyznat? Stejně jako v té mé hromadě věcí u mně doma :) Vyznám se v tom jenom já. A to jenom, protože šáhnu, zalovím a mám. Pro příchozího neznalce ovšem vyskakují v hlavně otazníky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 14. listopad 2003 Sdílet Odesláno 14. listopad 2003 Voštík: teď jsi mě skoro urazil :D mám v tom 1,9TD, a né 1,8TD... tahle \"přestavba\" byla jinak docela primitivní, není tam žádná elektrika. Navíc, jsem hroznej, ale nedělal jsem to kvůli tomu, abych měl na autě něco udělané vlastnoručně, ale jen kvůli tomu, že mi z koupené bouračky vyzbyl velmi dobrý agregát, který by asi nikdo nezaplatil - a než ho dávat pod cenou, jsem si jej radši prostě nechal. Ani já jsem to nedělal všechno \"vlastnoručně\", velkou část z toho zfoukl Vašenda, já na to nemám výbavu a prostory. Jinak tenhle víkend mě čeká další \"přestavba\", tentokrát 205-ky - dostane taky jiný motor (ale jen 1,9D, ne turbo), a k tomu servo... zas je o zábavu postaráno. Co se týče přestavby D na TD, je k tomu ještě jeden poznatek, který jsem nechtěl moc šířit, ale budiž. Ono to předělat jde. Na původní 1,9D se nahází jiné čerpadlo, jiné sání s IC, svody s turbem, vyvede se tlakové mazání turba, a je to. Takto vyrobený 1,9TD má dokonce podstatně větší výkon, než originál 1,9TD - originál má cca 90PS, kdežto tohle má kolem 110PS (to je dáno vyšším kompresním poměrem, a jiným časováním vačky). Ovšem má to jeden zásadní problém - a to téměř nulovou životnost. Takovému motoru chybí spodní ostřik pístů, nemá na to dimenzované ventily, je přetížená hlava... Chvilku to vydrží, pokud se s tím jezdí piánko, a plný plyn se použije jen na předjetí - ale to nikdo nevydrží. A nasekat do motoru přes 10tis Kč navíc jen kvůli tomu, aby po pár tis km praskla hlava, je kravina. To je lepčí si koupit místo toho GTI - ten TD stejně nikdy jako \"gétéíčko\" nepojede, i kdybyste se na hlavu stavěli. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 14. listopad 2003 Sdílet Odesláno 14. listopad 2003 Oddie: deci sem deci tam.... neni to jedno? Stejne se vsichni vozerem Ten motor bych si taky nechal - to je prece jasnacka Ladis: to tema Modely tak bylo puvodne zamysleno, ale nejsou na to nejak volne kapacity - jak casove, tak lidske ALE to nebrani nic tomu abys zacal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.