Guest pavel.sun Odesláno 26. listopad 2007 Sdílet Odesláno 26. listopad 2007 Mám čtyřistašestku 2.0 HDI rv.2000 a když je motor v tahu, tak od 2000 otáček do 3200 otáček v motoru cvaká,jako kdyby to byly ventily,už jsem vyskoušel snad všechno ale je to pořád stejný.Na volnoběh to neudělá,jestly stím někdo máte nějakou zkušenost dejte mi vědět dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xantik Odesláno 27. listopad 2007 Sdílet Odesláno 27. listopad 2007 To Ti cvakaj vstřiky, dokud to startuje, nekouří, víc nežere nebo jinak neblbne neřešil bych to, dělá to mnoha lidem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 27. listopad 2007 Sdílet Odesláno 27. listopad 2007 Přesně tak jsou to vstřiky,mě to dělalo taky ale já je nakonec potom vyměnil za fůru peněz,pokud to neblbne tak to vůbec neřeš je to jen kosmetický problém..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 27. listopad 2007 Sdílet Odesláno 27. listopad 2007 Cvakající vstřik podle mě teda není kosmetický problém. Pokud vstřik špatně rozprašuje, může dojít až k propálení pístu a to je pak otázka generálky (nebo spíš jiného) motoru - kdysi tu Oddie dával fotky Octávky s propáleným pístem díky špatnému vstřiku a nebyl to moc hezkej pohled. Můj názor je, že by člověk měl řešit spíš drobné problémky, než čekat až se něco fakt vy*ere a pak zkuhrat, že to stojí majlant. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 27. listopad 2007 Sdílet Odesláno 27. listopad 2007 Původně zaslal: Medvěd Cvakající vstřik podle mě teda není kosmetický problém. Pokud vstřik špatně rozprašuje, může dojít až k propálení pístu a to je pak otázka generálky (nebo spíš jiného) motoru - kdysi tu Oddie dával fotky Octávky s propáleným pístem díky špatnému vstřiku a nebyl to moc hezkej pohled. Můj názor je, že by člověk měl řešit spíš drobné problémky, než čekat až se něco fakt vy*ere a pak zkuhrat, že to stojí majlant. Tak ok není to kosmetický problém...... ale pokud mu to jede dobře,startuje a nežere tak bych to neřešil,ono to cvrliká i když vstřikům nic není..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomášik Odesláno 27. listopad 2007 Sdílet Odesláno 27. listopad 2007 Původně zaslal: Medvěd Cvakající vstřik podle mě teda není kosmetický problém. Pokud vstřik špatně rozprašuje, může dojít až k propálení pístu a to je pak otázka generálky (nebo spíš jiného) motoru - kdysi tu Oddie dával fotky Octávky s propáleným pístem díky špatnému vstřiku a nebyl to moc hezkej pohled. Můj názor je, že by člověk měl řešit spíš drobné problémky, než čekat až se něco fakt vy*ere a pak zkuhrat, že to stojí majlant. Ono už sme to tu kedysi riešili... skutočne to robí hádam každé staršie HDI, ktoré už má niečo nabehané a pôvodné trysky. Vtedy som spomínal aj známeho, čo pred rokmi doviezol búračku 206 2,0HDI, malo to nejako okolo 20-30tis. km a cvakalo to tiež... To vieš, tiež by som bol radšej, keby to ten zvuk nevydávalo, ale vyvaliť za vyriešenie tohto "drobného problémku" 40tis. Sk len preto, aby to necvakalo, zvlášť keď sa to nijako inak neprejavuje... no toš, až taký frajer nie som... To radšej počkám, až sa to "vysere" a zoženiem z nejakej búračky iný motor za polovicu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest pavel.sun Odesláno 27. listopad 2007 Sdílet Odesláno 27. listopad 2007 A máte nějakou zkušenost s repasovanejma vstřikama a dělá se to vůbec (vyplatí se to? ) taky mi kdosi nabízel že je sežene v Polsku starší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MatrixChose Odesláno 27. listopad 2007 Sdílet Odesláno 27. listopad 2007 Nevim jestli se to dela, ale z Polska bych si do auta dal tak max zrcatko a to jeste pro jistotu to, co je v clonitku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p406b Odesláno 27. listopad 2007 Sdílet Odesláno 27. listopad 2007 dej si hledani, tady to menil treba Přema . jsou tam i ceny a to i za repas, a hlavne je to od vyrobce. Taky setrim,ale na tomhle,to NE! Ber jen to kde je zaruka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kobr Odesláno 27. listopad 2007 Sdílet Odesláno 27. listopad 2007 Původně zaslal: MatrixChose Nevim jestli se to dela, ale z Polska bych si do auta dal tak max zrcatko a to jeste pro jistotu to, co je v clonitku Nesouhlas, mám z Polska čerpadlo řízení od června a ještě funguje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MatrixChose Odesláno 27. listopad 2007 Sdílet Odesláno 27. listopad 2007 Původně zaslal: kobr Původně zaslal: MatrixChose Nevim jestli se to dela, ale z Polska bych si do auta dal tak max zrcatko a to jeste pro jistotu to, co je v clonitku Nesouhlas, mám z Polska čerpadlo řízení od června a ještě funguje A to ti prijde dlouha doba? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kobr Odesláno 27. listopad 2007 Sdílet Odesláno 27. listopad 2007 Původně zaslal: MatrixChose Původně zaslal: kobr Původně zaslal: MatrixChose Nevim jestli se to dela, ale z Polska bych si do auta dal tak max zrcatko a to jeste pro jistotu to, co je v clonitku Nesouhlas, mám z Polska čerpadlo řízení od června a ještě funguje A to ti prijde dlouha doba? uvidím, jak dlouho pojede. Bylo za 2 000 Kč, repasované u nás za 5 000, nové 7 000. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MatrixChose Odesláno 27. listopad 2007 Sdílet Odesláno 27. listopad 2007 No prave, osobne bych se bal jet nekam dal, nedej boze do zahranici. Ale treba taky nemam pravdu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xantik Odesláno 28. listopad 2007 Sdílet Odesláno 28. listopad 2007 No z Polska mám podávací čerpadlo do nádrže, přišlo na pár šušňů oproti ceně tady a když vemu že originál šmejd Bosch co vyrobili a kde se vydře komutátor, můžu dát i fotky vnitřku čerpadla, tak pokud vydrží i kdyby polovinu tk furt ve výsledku je to dobrý. A to čerpadlo někomu vydrží 200tisíc km ale znám i případ kdy bylo měněno po 82tisích km. Jinak vstřiky se repasujou běžně stojí šestku jeden, ale nemá cenu měnit celej vstřik pokud je cívka třeba dobrá tak stačí vyměnit jen jehlu na rozprach. Spíš bych so osobně nevzal vstřik z vrakáče, z důvodu, buhví jak dlouho tam leží a pokud není naložen v naftě tak bych měl strach, že už začla vnitřní koroze a bude to stejně brzo po smrti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.