marko Odesláno 12. listopad 2003 Sdílet Odesláno 12. listopad 2003 Přítelkyňe dostala od rodičů 406 2,0 benzín - ale vůbec se mi nelíbí spotřeba ( kolem 13-14 l/100 km ) - určitě to není jenom jízdním stylem, ten motor opravdu hrozně žere. Chci se zeptat, čím to bude a co s tím ( jestli seřídit atd...). Jinak to auto bylo normálně servisováno ve Federal cars. Díky moc! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sepp Odesláno 12. listopad 2003 Sdílet Odesláno 12. listopad 2003 Nediv se je to dvoulitr - sice nepises rok vyroby, ale spotreba je nasledujici - 50/90/120 - 11,5/6,6/8,4 Ale pokud umis jezdit nemel by ses dostat nad 8 na 100 :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jindra Odesláno 12. listopad 2003 Sdílet Odesláno 12. listopad 2003 To moje T16 jezdí v průměru za 10.A jaký výkon mám já a jaký má 2.0.Řekl bych že buď neumíte jezdit, nebo s tím něco je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hics Odesláno 12. listopad 2003 Sdílet Odesláno 12. listopad 2003 Ty bláho! Nevim, co bych musel udělat s mym TD aby jezdil za 14! :D:D Tahle spotřeba je opravdu vražedná. Viděl bych to fakt na nějakey průser. Pokud ti svítí při jízdě na přístrojovce symbol tranzistoru - je žlutej, tak je to jasný. Motor jede v tzv. nouzovým režimu, tj s minimálními zásahy ŘJ do spalovacího procesu a pak jde spotřeba dramaticky nahoru. Pokud nic nesvítí, tak je něco eště blbějc a páč sem vychovanej ropák, tak musey radit zkušenější benzíňáci. :cool: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marko Odesláno 12. listopad 2003 Autor Sdílet Odesláno 12. listopad 2003 No kdyby to bylo stylem jízdy, tak sem nebudu psát, ale to je snad jasný. To že s tím něco je bude zřejmý - proto se ptám čím by to mohlo být. Jinak Hicsi, na přístrojovce nic nesvítí, tak nevim, osobně si myslím, jestli to není třeba řídící jednotkou nebo přeskočeným řemenem o jeden zub, vzhledem k tomu, že to má ( na můj vkus - ale třeba je to normální ) \"cvrkavej\" zvuk a trochu to smrdí od vejfuku ( to se u mýho auta v servisu povedlo taky... )... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 12. listopad 2003 Sdílet Odesláno 12. listopad 2003 no a ted je jeste otazka, jestli tam fungujou vsecky kontrolky...... Ze by to treba mohl byt takovej ten predprodejni tuning Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hics Odesláno 12. listopad 2003 Sdílet Odesláno 12. listopad 2003 Aáááá.... Pán je koukám znalec... (tím nechci říct, že bys to praktikoval) :D:D . Vidíš čéče, to mě nenapadlo. Vyndaný žárovičky z aibagů, od ECU, od ABS... taky se to dělá... Lidi sou swině. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David 106s16 Odesláno 12. listopad 2003 Sdílet Odesláno 12. listopad 2003 Tak to delaji amateri. Profik znaly veci kontrolku chovajici se nevhodnym zpusobem napoji na kontrolku chovajici se zpusobem vhodnym. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 12. listopad 2003 Sdílet Odesláno 12. listopad 2003 heheeeee, dalsi moznos, ale takhle je to slozitejsi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David 106s16 Odesláno 12. listopad 2003 Sdílet Odesláno 12. listopad 2003 Jenze kontrolka radoby funguje - po otoceni klickem se rozne a pak zhasne, spolu s tou dobrou kontrolkou. Jde to poznat, kdyz pohlidas jestli nezhasinaji dve kontrolky najednou. Nejvic se to dela u airbg, u ABS nebo diagnostiky sem se s tim jeste nesetkal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
robert Odesláno 12. listopad 2003 Sdílet Odesláno 12. listopad 2003 u dvoulitru spotřeba 14 litrů je příšerně moc. To by člověk musel jet furt brzda plyn. Já jsem s 306 2,0 nikdy nepřesáhl průměr deset litrů a běžně mám okolo osmi a to i při hrkání po Praze. Chce to kontrolovat motor i opticky, bohužel dvoulitry moc netěsní a kouknout na výfuk, jestli není černý od sazí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 12. listopad 2003 Sdílet Odesláno 12. listopad 2003 jj taky jsem mel vyndanou zarovicku od autodiagnostiky. ja s moji 1.8 16V jezdim na plyn tak kolem 8l pri rychlosti do 90km. pokud jezdim tak 110-120, tak bere 9.8-10 a na dalnici pokud mam prumer tak 160 ( obcas to rozjedu na 180 ) tak si vezme tak 10.5 - 10.8 Kdyz jsem mel vysypanej katalyzator, tak mi to bralo trosku vic a taky to smrdelo z vejfuku, navi to melo strasne urvanej zvuk a chrastilo to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Tomáš1 Odesláno 13. listopad 2003 Sdílet Odesláno 13. listopad 2003 405 Mi16 vostrá jízda max 11 normal kolem 8 litránků. 14 l na 406 2.0 je fakt hodně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VP605 Odesláno 13. listopad 2003 Sdílet Odesláno 13. listopad 2003 U Tvého problému bych řekl, že jde o pohnutou lambdu, nebo váhu vzduchu, ale není vyloučená ani vada na střiku. Něco kolem toho dělal kdysi zpět tak 3 měsíce major Zeman na P306. Taky mu to žralo, smrdělo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.