Přejít na obsah
marko

Spotřeba u 406 2,0

Recommended Posts

Přítelkyňe dostala od rodičů 406 2,0 benzín - ale vůbec se mi nelíbí spotřeba ( kolem 13-14 l/100 km ) - určitě to není jenom jízdním stylem, ten motor opravdu hrozně žere. Chci se zeptat, čím to bude a co s tím ( jestli seřídit atd...). Jinak to auto bylo normálně servisováno ve Federal cars. Díky moc!

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Nediv se je to dvoulitr - sice nepises rok vyroby, ale spotreba je nasledujici - 50/90/120 - 11,5/6,6/8,4

Ale pokud umis jezdit nemel by ses dostat nad 8 na 100 :D:D

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Ty bláho! Nevim, co bych musel udělat s mym TD aby jezdil za 14! :D:D:D Tahle spotřeba je opravdu vražedná. Viděl bych to fakt na nějakey průser. Pokud ti svítí při jízdě na přístrojovce symbol tranzistoru - je žlutej, tak je to jasný. Motor jede v tzv. nouzovým režimu, tj s minimálními zásahy ŘJ do spalovacího procesu a pak jde spotřeba dramaticky nahoru. Pokud nic nesvítí, tak je něco eště blbějc a páč sem vychovanej ropák, tak musey radit zkušenější benzíňáci. :cool::cool::cool:

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

No kdyby to bylo stylem jízdy, tak sem nebudu psát, ale to je snad jasný. To že s tím něco je bude zřejmý - proto se ptám čím by to mohlo být. Jinak Hicsi, na přístrojovce nic nesvítí, tak nevim, osobně si myslím, jestli to není třeba řídící jednotkou nebo přeskočeným řemenem o jeden zub, vzhledem k tomu, že to má ( na můj vkus - ale třeba je to normální ) \"cvrkavej\" zvuk a trochu to smrdí od vejfuku ( to se u mýho auta v servisu povedlo taky... )...

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Aáááá.... Pán je koukám znalec... (tím nechci říct, že bys to praktikoval) :D:D:D . Vidíš čéče, to mě nenapadlo. Vyndaný žárovičky z aibagů, od ECU, od ABS... taky se to dělá... Lidi sou swině.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Jenze kontrolka radoby funguje - po otoceni klickem se rozne a pak zhasne, spolu s tou dobrou kontrolkou. Jde to poznat, kdyz pohlidas jestli nezhasinaji dve kontrolky najednou. Nejvic se to dela u airbg, u ABS nebo diagnostiky sem se s tim jeste nesetkal.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

u dvoulitru spotřeba 14 litrů je příšerně moc. To by člověk musel jet furt brzda plyn. Já jsem s 306 2,0 nikdy nepřesáhl průměr deset litrů a běžně mám okolo osmi a to i při hrkání po Praze. Chce to kontrolovat motor i opticky, bohužel dvoulitry moc netěsní a kouknout na výfuk, jestli není černý od sazí.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

jj taky jsem mel vyndanou zarovicku od autodiagnostiky.

ja s moji 1.8 16V jezdim na plyn tak kolem 8l pri rychlosti do 90km. pokud jezdim tak 110-120, tak bere 9.8-10 a na dalnici pokud mam prumer tak 160 ( obcas to rozjedu na 180 ) tak si vezme tak 10.5 - 10.8

Kdyz jsem mel vysypanej katalyzator, tak mi to bralo trosku vic a taky to smrdelo z vejfuku, navi to melo strasne urvanej zvuk a chrastilo to :D

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

U Tvého problému bych řekl, že jde o pohnutou lambdu, nebo váhu vzduchu, ale není vyloučená ani vada na střiku. Něco kolem toho dělal kdysi zpět tak 3 měsíce major Zeman na P306. Taky mu to žralo, smrdělo.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×