dusek24 Odesláno 23. listopad 2007 Sdílet Odesláno 23. listopad 2007 Zdravim. Osešlo mi relé žhavení na motoru 1,9 td DHX /peugeot expert/,koupil jsem nové/stejný typ/ a po zapnutí klíčku relé sepne ,ale zůstává stále sepnuté a kontrolka žhavení vůbec nesvítí.Nevíte,jak to žhavení u tohoto motoru funguje?Zda-li žhavení vypíná teplotní snímač nebo časový spínač.Prosím o radu . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ladak Odesláno 23. listopad 2007 Sdílet Odesláno 23. listopad 2007 řekl bych, že kontrolka zhasne po nějaké době, kdy už můžeš začít startovat a relé ještě žhaví dál. obojí je dáno časově a pevně nastaveno časovacím obvodem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 23. listopad 2007 Sdílet Odesláno 23. listopad 2007 spíše podle teploty motoru žhaví určity čas ,čím chladněji tím déle. Jak se chová relé když je teplý motor???Bud pak nežhaví vůbec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 23. listopad 2007 Sdílet Odesláno 23. listopad 2007 Původně zaslal: dusek24 Zdravim. Osešlo mi relé žhavení na motoru 1,9 td DHX /peugeot expert/,koupil jsem nové/stejný typ/ a po zapnutí klíčku relé sepne ,ale zůstává stále sepnuté a kontrolka žhavení vůbec nesvítí.Nevíte,jak to žhavení u tohoto motoru funguje?Zda-li žhavení vypíná teplotní snímač nebo časový spínač.Prosím o radu . Oba, jak teplotní, tak časový. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusek24 Odesláno 23. listopad 2007 Autor Sdílet Odesláno 23. listopad 2007 To ladak: kontrolka se nerozsvítí vůbec,ale žhavení se po zapnutí klíčku sepne.Zkusim ještě co to udělá při zahřátém motoru. Zatim díky všem za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 23. listopad 2007 Sdílet Odesláno 23. listopad 2007 A koupil jsi skutečně nové, nebo jeté? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MrVain Odesláno 23. listopad 2007 Sdílet Odesláno 23. listopad 2007 pri teplote okolo 5°C a studenom motore sa to chová takto: cca 10s žhaví, potom zhasne kontrolka,ale ešte 10s je napatie na žhavičoch až potom vypne rele žhavenia Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusek24 Odesláno 23. listopad 2007 Autor Sdílet Odesláno 23. listopad 2007 Opravdu jsem koupil nové,s kontrolkou žhavení byl problém už dříve-během jízdy problikávala.Zkoušel jsem co to bude říkat při zahřátém motoru,ale je to furt to samé.Časový spínač je přímo v tom relátku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 23. listopad 2007 Sdílet Odesláno 23. listopad 2007 Jo jo, to relátko má v sobě elektroniku. Poslyš, zkontroluj přívody k tomu relátku. To by se takhle chovat nemělo, tam bude nějaká problém v připojení, já odhaduju špatné ukostření nebo něco podobného. [upravil dne 11/23/07 oddie] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ladak Odesláno 23. listopad 2007 Sdílet Odesláno 23. listopad 2007 souhlasím s oddim. Koukám se do schematu na xantii 1,9TD, kterou jsem měl a mám dojem, že typ motoru byl stejný. Kontrolka žhavení je jedním vývodem na kostře a druhým jde přímo do žhavícího relé. Je zde ještě přižhavovací relé, které prodlužovalo dobu žhavení při studeném motoru. Řízené je teplotním spínačem, který byl v bloku termostatu nebo palivového filtru (už si moc nepamatuju). Přižhavovací relé - klasické relé s cívkou a přepínacím kontaktem a teplotní spínač (zelený) - spínací kontakt na zem. Jediná elektronika, ta časovací, je součástí relé žhavícího. [upravil dne 23/11/07 ladak] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.