Michal.B Odesláno 21. listopad 2007 Sdílet Odesláno 21. listopad 2007 Zdarec, před par dny se mi stala takova nehoda,když jsem odbočoval na křižovatce tak mě oslnilo slunce a při odobčovaní jsem neviděl chodník a najel jsem na něho kolem.Byla to pěkna rána,až mi to ohlo rafek.Rafek jsem vyměnil a co jsem to trochu zkoušel tak nic nehazí,ale uvidim až při vyšší rychlosti.Mohlo by se tam něco posrat?Tahne mi to teť trošku do prava,ale zkusím udělat zbíhavost a snad to bude v poho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kdo Odesláno 21. listopad 2007 Sdílet Odesláno 21. listopad 2007 Ráfek je nejlépe zout a pokusit se ho vyrovnat. Určitou házivost eliminuje vyvážení. Nech udělat celkovou geometrii nápravy, tedy nejen sbíhavost, ale i odklony kol a záklony čepů. Pokud ti auto táhne, není to vina sbíhavosti, ale je hnutá geometrie nápravy. Blbé je, že vlasně jen sbíhavost je seřiditelná, ostatní je pevně dáno konstrukcí. Mohl se např. ohnout tlumič. [upravil dne 21.11.07 Kdo] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Opl405 Odesláno 21. listopad 2007 Sdílet Odesláno 21. listopad 2007 A plášť máš dobrej? Aby se ti na něm časem neudelala boule, nebo se při vyšší rychlosti nerotrhl. Když to dostalo ranu až na rafek, tak se radři taky na něj mkrni, nebo pokud si ho vyměnil, tak ok , ale v příspevku si nic nepsal [upravil dne 21.11.07 Opl405] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kdo Odesláno 22. listopad 2007 Sdílet Odesláno 22. listopad 2007 Původně zaslal: Opl405 A plášť máš dobrej? Aby se ti na něm časem neudelala boule, nebo se při vyšší rychlosti nerotrhl. Pneu je také lepší zkontrolovat sundanou (při rpznání ráfku), když na plášť nepůsobí tlak. Po uvolnění tlaku bys na pneu viděl volnější část. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal.B Odesláno 22. listopad 2007 Autor Sdílet Odesláno 22. listopad 2007 Když budu dělat tu geometrii tak předtím ješte vyměním axialní tahlo řízení.Mění se jen jedna ta tyč nebo obě,je rozdíl v levé a v pravé,protože v obchodě píšou L/P. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal.B Odesláno 25. listopad 2007 Autor Sdílet Odesláno 25. listopad 2007 Tak takhle dopadlo kolo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kdo Odesláno 26. listopad 2007 Sdílet Odesláno 26. listopad 2007 Původně zaslal: Michal.B Když budu dělat tu geometrii tak předtím ješte vyměním axialní tahlo řízení.Mění se jen jedna ta tyč nebo obě,je rozdíl v levé a v pravé,protože v obchodě píšou L/P. Stačí vyměnit jen tu, která má vůli. L/P znamená, že je stejná pro obě strany. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinR Odesláno 26. listopad 2007 Sdílet Odesláno 26. listopad 2007 To se stane, zvlášť, když jsou někde obrubáky uprostřed silnice jako ostrůvky a ještě k tomu dodělávané dodatečně.Nicméně tu pneumatiku bych raději už nepoužíval,aby to nedopadlo ještě hůř,až pojedeš rychle.Za to těch cca 1600Kč nestojí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal.B Odesláno 27. listopad 2007 Autor Sdílet Odesláno 27. listopad 2007 Co bych měl ještě zkontrolovat co by ještě mohlo byt bouchlé. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajven Odesláno 28. listopad 2007 Sdílet Odesláno 28. listopad 2007 Původně zaslal: Kdo Ráfek je nejlépe zout a pokusit se ho vyrovnat. Určitou házivost eliminuje vyvážení. Nech udělat celkovou geometrii nápravy, tedy nejen sbíhavost, ale i odklony kol a záklony čepů. Pokud ti auto táhne, není to vina sbíhavosti, ale je hnutá geometrie nápravy. Blbé je, že vlasně jen sbíhavost je seřiditelná, ostatní je pevně dáno konstrukcí. Mohl se např. ohnout tlumič. [upravil dne 21.11.07 Kdo] suhlasim s tebou. Mne sa stalo nieco podobne este na Ticu. Tak som isiel do pneu servisu, tam mi to spoluziak vyrovnal pneu nahodil naspat a vyvazili to. Myslim,ze to beha este doteraz u noveho majitela. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.