Jirka_86 Odesláno 20. listopad 2007 Sdílet Odesláno 20. listopad 2007 Zdravím vás vespolek. jsem nový majitel dva roky staré 307 combi s benzínovým motorem 1,6. Nevím, jestli je to závada, když z kopce brzdím motorem, tak ukazatel spotřeby neukazuje nulu. Např. z prudkého kopce podřadím na 3ku a spotřeba je 3,5 litru. Prosím reagujte někdo na můj dotaz děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p.etc Odesláno 20. listopad 2007 Sdílet Odesláno 20. listopad 2007 Ahoj, nulu ti to bude ukazovat jedině,pokud vypneš motor .Ono je jedno,jestli brzdíš motorem,nebo jedeš po rovině - spotřeba je závislá především na otáčkách. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozefsv Odesláno 20. listopad 2007 Sdílet Odesláno 20. listopad 2007 Původně zaslal: p.etc Ahoj, nulu ti to bude ukazovat jedině,pokud vypneš motor .Ono je jedno,jestli brzdíš motorem,nebo jedeš po rovině - spotřeba je závislá především na otáčkách. to sotva. malo by to ukazovat nulu.len to chce mozno dlhsiu dobu.mne to nulu ukazuje.neukazuje nulu pokial mas vyhodenu rychlost a motor na svoj beh potrebuje palivo.vtedy by sa mala spotreba upravit na nejaky jeden liter.so zaradenou rychlostou nepotrebujes palivo.ide to zotrvacnostou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ticcino Odesláno 20. listopad 2007 Sdílet Odesláno 20. listopad 2007 Mně to teda nulu ukazuje. Ale záleží na tom, kde se pohybují otáčky. Pokud se blíží řekněme někam k 1300 a níž, tak už to nulu neukazuje. Pokud je motor studený, tak je to ještě výš. Jinak to zobrazení spotřeby neklesne na 0 ihned, ale až za cca 5 sekund. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Neon Odesláno 20. listopad 2007 Sdílet Odesláno 20. listopad 2007 Obecně motor na neutrál žere víc, než když má zařazenou rychlost a deceleruje (to je slovo ...), to je snad logický, ne? Když běží na neutrál, tak potřebuje vic šťávy, než když je živený od "vozovky". A to, že ukazuje palubák NULU při vyřazené rychlosti je ryze informativní záležitost a je palubák a palubák ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kohlla Odesláno 20. listopad 2007 Sdílet Odesláno 20. listopad 2007 Já si myslim že nulu to ,,ukazovat'' nikdy nebude (i když ukazovat to může cokoliv) a to ikdyž pojedete z kopce na neutal nebo i s rychlostí, protože co by se tam asi spalovalo v tom motoru........ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marlin Odesláno 20. listopad 2007 Sdílet Odesláno 20. listopad 2007 asi mas tejny problem jak ja. Me se obcas stane, ze kdyz zacnu brzdit motorem, ukazuje mi to spotrebu cca 3 - 4litry. A strili to do vyfuku. Proste to bubla. Mno a po proslapnutri plynu se to srovna. Bude tam nejaky problem, asi podobny jako u tebe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaloLM Odesláno 20. listopad 2007 Sdílet Odesláno 20. listopad 2007 u HDi je to inak, ja ked brzdím motorom tak okamžitá spotreba je nula - podľa PP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MrVain Odesláno 20. listopad 2007 Sdílet Odesláno 20. listopad 2007 Původně zaslal: kohlla Já si myslim že nulu to ,,ukazovat'' nikdy nebude (i když ukazovat to může cokoliv) a to ikdyž pojedete z kopce na neutal nebo i s rychlostí, protože co by se tam asi spalovalo v tom motoru........ ked pojdeš z kopca zo zaradenou rychlostou spalovať sa v motore nič nebude pretože pri nových motoroch s elektronickým vstrekovaním paliva tu totiž dochádza pri brzdení motorom k zastaveniu prívodu paliva, pri poklese otačiek pod 1500ot/min a pri nafte o niečo menej začne vstrekovať do motora minimalne množsvo paliva aby nedošlo pri vyradeni rýchlosti k zhasnutiu motora:super mazanie motora je zabezpecene olejovou naplnou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 20. listopad 2007 Sdílet Odesláno 20. listopad 2007 u me 1.9 psali v manualu, ze se privod paliva zavira asi nad 1.500 ot/min ale nevim teda, jestli to bylo u jednobodu, nebo MPI:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
robozv Odesláno 20. listopad 2007 Sdílet Odesláno 20. listopad 2007 Původně zaslal: MrVain Původně zaslal: kohlla Já si myslim že nulu to ,,ukazovat'' nikdy nebude (i když ukazovat to může cokoliv) a to ikdyž pojedete z kopce na neutal nebo i s rychlostí, protože co by se tam asi spalovalo v tom motoru........ ked pojdeš z kopca zo zaradenou rychlostou spalovať sa v motore nič nebude pretože pri nových motoroch s elektronickým vstrekovaním paliva tu totiž dochádza pri brzdení motorom k zastaveniu prívodu paliva, pri poklese otačiek pod 1500ot/min a pri nafte o niečo menej začne vstrekovať do motora minimalne množsvo paliva aby nedošlo pri vyradeni rýchlosti k zhasnutiu motora:super mazanie motora je zabezpecene olejovou naplnou. MrVain plne s tebou suhlasim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JarryC Odesláno 20. listopad 2007 Sdílet Odesláno 20. listopad 2007 Mám 1.6 benzín 80kw r.v. 2006 a při zařezeném kvaltu při jízdě z kopce mě to také ukazuje spotřebu cca. 2-3.Ptal jsem se v servisu a říkali že je to normální,tak to neřeším. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fakir Odesláno 20. listopad 2007 Sdílet Odesláno 20. listopad 2007 Při brždění motorem ECU odpojí přívod benzínu, přesně tak, jak to řekl MrVain. Na displeji pak aktuální spotřeba padá postupně, až se dostane na nulu, nicméně k přerušení dodávky paliva dojde prakticky ihned. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin1 Odesláno 20. listopad 2007 Sdílet Odesláno 20. listopad 2007 U benzinu i hdi mi spotreba na PP pri jizde z kopce pada postupne. Tj. na nulu dojde behem nekolika sekund. PP to proste nejak prumeruje, takze mu to chvili trva, nez se dopocita na nulu. [upravil dne 20.11.2007 martin1] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bladerunner Odesláno 20. listopad 2007 Sdílet Odesláno 20. listopad 2007 mne to ukazuje 0.01:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ticcino Odesláno 21. listopad 2007 Sdílet Odesláno 21. listopad 2007 Nemá ten palubák náhodou jen jedno desetinné místo? Není to spíš 0,0L? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozefsv Odesláno 21. listopad 2007 Sdílet Odesláno 21. listopad 2007 Původně zaslal: bladerunner mne to ukazuje 0.01:D to nie je 0,01 litra ale 0,0l - to nie je jednicka za nulami ale L akoze v litroch Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
destiny Odesláno 21. listopad 2007 Sdílet Odesláno 21. listopad 2007 Možná budu blábolit, ale někde jsem četl, že nové motory se vstřikováním common-rail mají právě tu vlastnost, že pokud jedete z kopce a necháte zařazenou rychlost a nešlapete na plyn, tak se do motoru nevstřikuje palivo a motor se točí od kol. Nevím jestli je to pravda, ale pokud ano, měla by být spotřeba nula. Měl by se k tomu ale vyjádřit někdo ze zkušenějších a znalejších problematiky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
destiny Odesláno 21. listopad 2007 Sdílet Odesláno 21. listopad 2007 aha, tak už to tu popsali kolegové. Nečetl jsem celé vlákno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PEUGEOTIK307 Odesláno 22. listopad 2007 Sdílet Odesláno 22. listopad 2007 To je úplne jasné, že je tam nula. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.