Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Zvuk studeného HDi


milda

Recommended Posts

Zdravim, mám dotaz ohledně nehezkého zvuku studeného motoru. Když teď mrznulo, tak po nastartování měl motor normální zvuk, ale při přidání plynu při rozjezdu měl takový dost ostřejší, klepavý zvuk. Ale bylo to jen při záběru, při tom rozjezdu. Pak už to zas mělo zvuk normální. Jinak chod motoru byl vždy pravidelný, žádné výkyvy. Proto se ptám, v čem je problém? A co by se mohlo dít, kdybych to neřešil a přišly větší mrazy? U těchto HDi 66kW Siemens prý bývají častější problémy se vstřiky, proto mě napadá, jestli všechny pracují správně. Mám je nechat někde proměřit, nebo v tomto problém být nemůže? Přijde mi divné, že je to jen chvilku po startu zmrzlého motoru a jen při záběru. Jinak najeto mám 80tisíc. Poradíte? Dík milda

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj Mildo, u mna je to same. Ked je opravdu zmrzly, tak aj mne to vydava torchu ostrejsi zvuk pri pridani plynu. Ale po chvilke je to zase v norme. Nezapominaj, ze je to furt 2.0diesel, takze nemozes chcet, aby tichucko septal, ako 1.0 benzin. Nic stym nerob, lebo to len doje.es, a vyhodis zbytecne prachy. Ten 5wXX je dost ridky olej, a moze trochu napomahat temu zvuku. Ps: mam najeto 70tis, a mam tez siemejns, ale bez problemu fachci, jak drak, takze sa teho neboj. :papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Xantik: Zaměřit se na tohle mě nějak nenapadlo, tak to můžu zkusit prověřit. Ale moc šancí tomu nedávám.

Foxo: Jasné, že dýzl má za studena ostřejší zvuk, ale tohle mi přijde až příliš. A hlavně to předchozí zimy nedělalo, až letos. Tak bych to nechtěl podcenit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nevím moje HDičko je tiché i studené, žádné tupé rány nebo cvakání za studena oproti teplu nepociťuju.

Jinak ten test je vlemi jednoduchý, odděláš za pravým kolem kryt podběhu apod ním je ta řemenice. Uděláš přes ní čáru křídou, pak to pořádně protáhneš a uvidíš jeslti riska se nehla, pokud ano je řemenice načatá. Nic tím zkazit nemůžeš, odděláváš jen šroubky a plastovej bazmek na zacvaknutí. Jinak na rampě se dá riska udělat i bez sundávání toho krytu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: foxo

no xantiku, uz chapen taky. ale zeby nejaka remenica mala taky vplyv na hluk motora? Na remenici je remen z gumy, takze nechapem, co mam ma mlatit kov o kov, ked je ta remenica v haji??? :myslim

Co třeba vibrace vlivem mírné excentricity?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2.2 ma teda dost kultivovany chod oproti chrochtaku 2.0 :) omlouvam se, ale mame doma i 2.0HDi a je to fakt rozdil, ale co chci rict - ted kdyz bylo rano -7 tak tesne po nastartovani a pridani plynu na rozjezd to taky chrochtalo o dost vic. Ale do nekolika vterin OK. A ta 2.0HDi chrochta dosti vice kdyz to tatik nastartuje. Je to ale dano konstrukci motoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

I můj Pažout "chrochtá" :) Od počátku, co ho mám. Když se na to zaměřím, tak se mi zdá, že vydává takový ostřejší zvuk "cak-cak-cak". Jde to, bych řekl, spíše od pravého kola... Pokud vím, má řemenice tlumení vibrací. Možná je toto tlumení již načaté... Kolik to tlumení vibrací vůbec vydrží? Máte zkušenost?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...