ajven Odesláno 19. listopad 2007 Sdílet Odesláno 19. listopad 2007 Původně zaslal: sekaj zaujimave. kua kua. radsej auto bez FAP:grr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
barenst Odesláno 19. listopad 2007 Sdílet Odesláno 19. listopad 2007 Me cely ten clanek prijde trochu zamereny proti FAP , a zde popisovane systemy PSA nepouziva , je to spise problem VW a Japoncu . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rimmer Odesláno 19. listopad 2007 Sdílet Odesláno 19. listopad 2007 Ma pravdu i ne ja si myslim, ze je to ciste spekulace a interpretace dat v prospech jedne strany - v tomto pripade proti FAP. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sekaj Odesláno 19. listopad 2007 Sdílet Odesláno 19. listopad 2007 Jak říkáž Rimmer jo i ne ale s Barenstem tak uplně nesouhlasim,že to neni zaměřené na Peugeotskej FAP. Citace:"Používaj se dva systémy regenerace filtru,rozuměj spalování sazí.První ja celou dobu provozu sytí aditivem přidávaným do paliva ze speciální nádrže,což pak usnadní spalování". Dál už to psát nebudu (nejde mi to skopčit,tak to opisuju)Právě případ Peugeotu.Jinak se tam mluví obecně o filtrech pevných částic (jak s aditivem tak bez něj) a regeneraci. [upravil dne 19.11.2007 sekaj] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 19. listopad 2007 Sdílet Odesláno 19. listopad 2007 CO2 je závislé na množství spálené nafty Množství spálené nafty je závislé na výkonu (přeneseně účinnosti a hmotnosti) Filtry pevných částic zachycují saze - nikoliv CO2, NOx Největším svinstvem dieselů jsou stejně volné aromatické uhlovodíky CNx (nádherně karcinogenní) - a ty nikdo (ani autor "skvělého" článku), bohužel, neřeší. Jinak je ten článek dobrá patlanina, samé kdyby, a aby, a jestli... a to jen proto, že se v tomhle státě málo hulí... hulení prostě tady nemá vybudovanou tradici Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferin007 Odesláno 19. listopad 2007 Sdílet Odesláno 19. listopad 2007 Já nejsem technik. Ale jaktože má stejnej motor s FAPem nižší emise CO2 než bez FAPu? Je jasný, že hlavním účelem jsou pevný částice. ALe zároveň taky vím, že PSA je díky masivnímu nasazení FAPu na čele automobilek při snižování emisí CO2. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarinek Odesláno 20. listopad 2007 Sdílet Odesláno 20. listopad 2007 Neberte to neco jako proti peugeotu, spis neco jako proti prilisne snaze vylepsit emise. A prave proto vseho moc skodi. Ja si taky mysli, ze FAP je krok na spatnou stranu. Budoucnost maji alternativni paliva ( nepitvam jake, jakekoliv ), jen ne produkty z ropy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MatrixChose Odesláno 20. listopad 2007 Sdílet Odesláno 20. listopad 2007 Ale tezko posoudit jetsli to je pravda nebo neni, ale rekl bych, ze na tom neco je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferin007 Odesláno 20. listopad 2007 Sdílet Odesláno 20. listopad 2007 ALternativní paliva eště nejsou, takže není co řešit. A FAP je určitě lepší, než nic. Lépeřečeno než čadit do vzduchu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarinek Odesláno 20. listopad 2007 Sdílet Odesláno 20. listopad 2007 No tak predevsim by mely mit FAP stary auta ( kolik smradu vypusti stary nakladaky ) a ne novy s minimalni spotrebou. Precti si ten clanek pozorne. FAP snizuje vykon a zvusuje spotrebu. Je to clanek z casopisu autodiesel a na toto tema se tam psalo nekolikrat. Proste si myslim, ze FAP neni zadna ekologicka vyhra. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vopičí Odesláno 20. listopad 2007 Sdílet Odesláno 20. listopad 2007 Původně zaslal: Ferin007 ALternativní paliva eště nejsou, takže není co řešit. A FAP je určitě lepší, než nic. Lépeřečeno než čadit do vzduchu. To bych tak netvrdil. Motory, o kterých se nemluví, ale které jsou již dávno vyvinuté, funkční a neškodí životnímu prostředí (naopak ho čistí) se nemohou užívat jen proto, že ropní magnáti chtějí stále více financí a nedovolí vstup těchto motorů na trh. Takže dokud bude ropa, bude se jezdit na benzín a naftu;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 20. listopad 2007 Sdílet Odesláno 20. listopad 2007 Původně zaslal: Vopičí Původně zaslal: Ferin007 ALternativní paliva eště nejsou, takže není co řešit. A FAP je určitě lepší, než nic. Lépeřečeno než čadit do vzduchu. To bych tak netvrdil. Motory, o kterých se nemluví, ale které jsou již dávno vyvinuté, funkční a neškodí životnímu prostředí (naopak ho čistí) se nemohou užívat jen proto, že ropní magnáti chtějí stále více financí a nedovolí vstup těchto motorů na trh. Takže dokud bude ropa, bude se jezdit na benzín a naftu;) Tohle je další pohádka - podobná té o dubových pilinách v diferáku - nebo té, jak nás soudruzi ze SSSR brzdili ve vývoji P.S.: Ona ropa není drahá, například v Americe stojí litr benzínu 13 Kč. Myslím, že ropní šejkové nesedí zase tak daleko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 20. listopad 2007 Sdílet Odesláno 20. listopad 2007 Odpovědí je dokonalý spalování, což ani nevím jestli je u nafty možný. Příkladem je MBenz S600, kterej přo tom objemu žere něco okolo 11-12l a celkově je ekologičtější než šaškárna Prius. Ale stejnak to ženou ekozmrdi až příliš daleko a především je to jen o politice (viz denní svícení v rakousku). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vopičí Odesláno 21. listopad 2007 Sdílet Odesláno 21. listopad 2007 Původně zaslal: vix Původně zaslal: Vopičí Původně zaslal: Ferin007 ALternativní paliva eště nejsou, takže není co řešit. A FAP je určitě lepší, než nic. Lépeřečeno než čadit do vzduchu. To bych tak netvrdil. Motory, o kterých se nemluví, ale které jsou již dávno vyvinuté, funkční a neškodí životnímu prostředí (naopak ho čistí) se nemohou užívat jen proto, že ropní magnáti chtějí stále více financí a nedovolí vstup těchto motorů na trh. Takže dokud bude ropa, bude se jezdit na benzín a naftu;) Tohle je další pohádka - podobná té o dubových pilinách v diferáku - nebo té, jak nás soudruzi ze SSSR brzdili ve vývoji P.S.: Ona ropa není drahá, například v Americe stojí litr benzínu 13 Kč. Myslím, že ropní šejkové nesedí zase tak daleko Já bych to jako pohádku až tak neviděl. Například motor na vzduch..."the air car" od MDI..... "Krátký článek"....Stránky MDI No nebyla by to paráda:super:super;) Tomu říkám auta budoucnosti. PS:"Vzduch vycházející z motoru -15 stupňů"...a hned by nastalo globální ochlazování:D:D:D Omlouvám se že ruším vlákno o FAP. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferin007 Odesláno 21. listopad 2007 Sdílet Odesláno 21. listopad 2007 Původně zaslal: Vopičí Původně zaslal: Ferin007 ALternativní paliva eště nejsou, takže není co řešit. A FAP je určitě lepší, než nic. Lépeřečeno než čadit do vzduchu. To bych tak netvrdil. Motory, o kterých se nemluví, ale které jsou již dávno vyvinuté, funkční a neškodí životnímu prostředí (naopak ho čistí) se nemohou užívat jen proto, že ropní magnáti chtějí stále více financí a nedovolí vstup těchto motorů na trh. Takže dokud bude ropa, bude se jezdit na benzín a naftu;) Jasan! Ropní šejkové se poutají řetězama k výrobním linkám vodíkových motorů. Zvýšení spotřeby u FAPu je neprosto nepatrný, což milerád vyměním za čistší vzduch. Ale když na tom tak trváš, tak utíkej pro auto s vodíkovým motorem. Pak nám kdyžtak poreferuj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pata Odesláno 21. listopad 2007 Sdílet Odesláno 21. listopad 2007 Ferin007: kdepak, odkoupili patenty na ty motory, proc asi? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferin007 Odesláno 21. listopad 2007 Sdílet Odesláno 21. listopad 2007 Jasan. Automobilky hromadně odprodávají patenty ropným šejkům. Co by taky s nima dělaly, že? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pata Odesláno 21. listopad 2007 Sdílet Odesláno 21. listopad 2007 Ferin007: kdo mluvil o automobilkach? ty jsou az ti posledni v cele tehle saskarne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferin007 Odesláno 21. listopad 2007 Sdílet Odesláno 21. listopad 2007 Původně zaslal: Pata Ferin007: kdo mluvil o automobilkach? ty jsou az ti posledni v cele tehle saskarne Protože vodíkový motory vyvíjejí mj. samy automobilky. A je to jejich sakra zájem, pač čím dražší palivo, tím nižší prodeje aut. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pata Odesláno 21. listopad 2007 Sdílet Odesláno 21. listopad 2007 Ferin: tak v cem je pak tedy problem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.