Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Francouzký Concept Tatry 603


Radek Hurvajz

Recommended Posts

Původně zaslal: Driver

No vypadá to zajímavě, alespoň že tu karoserii "nevylepšili" hromadou nějakých plastových spoilerů. I když nevím k čemu je dobrý ten šuplík v kufru :D

No třeba na to aby jsi nemusel do přední části kufru lézt jako jezevčík, třeba u 406 pokud se mi něco odkoulí až za sedačky tak se musím opravdu hodně natahovat abych na to dostal, takže "šuplík" bych i uvítal;)
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Radek Hurvajz

Původně zaslal: Medvěd

A kam dali francouzští soudruzi MOTOR?????????????????????

No asi nejspíš dopředu:(

Ten nádhernej vzduchem chlazenej Včkovej osmiválec se dopředu určitě nevešel, tkže tímto se tento koncept 603ky stává pro mě zcela bezcennou zpatlaninou

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Medvěd

Marceli - to je asi další pokus o "vtipné", viď?

Origo motor T 603 by se do Tebou vymezeného prostoru vešel možná v měřítku 1:3, v žádném případě ale ne origo 1:1

Třeba ho zmenšili. To víš, miniaturizace dost pokročila... :D

A jestli to má motor vepředu - bude to mít náhon na zadek? :nevim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A tahle kráska je jedna z prvních 603ek, tzn. rok 1956 - 59

http://auta5p.eu/srazy/chomutov2001/cv_43.htm

Když si uvědomíte jaká jiná auta v té době jezdila po silnicích, pak Tatra byla něco EX!!!!!!!

Pro srovnání - takhle asi vypadal podle mě nejhezčí Peugeot z té doby

http://auta5p.eu/vystavy/fotoarchiv/salony69_09.htm

[upravil dne 18/11/2007 Medvěd]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Medvěd

A tahle kráska je jedna z prvních 603ek, tzn. rok 1956 - 59

http://auta5p.eu/srazy/chomutov2001/cv_43.htm

Když si uvědomíte jaká jiná auta v té době jezdila po silnicích, pak Tatra byla něco EX!!!!!!!

Původně zaslal: Medvěd

Pro Ty mladší, kteří netuší, jak vypadal originál

http://auta5p.eu/srazy/roztoky_2006/roztoky_102.htm

To jsou prostě kočáry. Nemám slov!! Mít tak soukromý muzeum a mít je vystavený. Tohle auto bylo zřejmě dost nadčasový, když v tom článku píšou, že Tatra měla velmi podobný interiér jako současný Bmw a Mercedes. Prostě tohle auto se soudruhům povedlo náramně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: BoneDaddy

Původně zaslal: Medvěd

A tahle kráska je jedna z prvních 603ek, tzn. rok 1956 - 59

http://auta5p.eu/srazy/chomutov2001/cv_43.htm

Když si uvědomíte jaká jiná auta v té době jezdila po silnicích, pak Tatra byla něco EX!!!!!!!

Původně zaslal: Medvěd

Pro Ty mladší, kteří netuší, jak vypadal originál

http://auta5p.eu/srazy/roztoky_2006/roztoky_102.htm

To jsou prostě kočáry. Nemám slov!! Mít tak soukromý muzeum a mít je vystavený. Tohle auto bylo zřejmě dost nadčasový, když v tom článku píšou, že Tatra měla velmi podobný interiér jako současný Bmw a Mercedes. Prostě tohle auto se soudruhům povedlo náramně.

Můj prastrejda s tím služebně jezdil a co vím, tak auto bylo i relativně spolehlivé, jen mělo dost problematicky řešené řazení (spousta různých kloubků a táhel, šaltpáčka byla pod volantem a údajně lehce záměnná s přepínačem blinkrů), ale to prý byl - při slušném zacházení - jediný neduh. Jinak se jednalo o docela rychlé a velice pohodlné auto nejen pro ředitele, ale i pro řidiče.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: BoneDaddy

Prostě tohle auto se soudruhům povedlo náramně.

Ani ne tak soudruhům, jako kapitalistickým buržoaistům.

Protože T603 vychází z T600 a ta vychází z předválečné T87.

Myslím, že tohle auto navrhoval ještě Sodomka, než mu činnost ti soudruzi znechutili.

Mmmch: skvělé auto byla T602 - takové to závodní placaté...;)

Bohužel T613 přišla pozdě a vlastně to byla labutí píseň Tatry.

Původně zaslal: joszefsv

no ano.peugeot bol ako chudak v tom dizajne oproti tatre.skoda len ze sudruhovia zo zssr nas brzdili vo vyvoji.

Ne, ve vývoji se brzdila celá tehdejší československá ekonomika. Třeba TESLA se honosila plánem být 5 let za japoncema ve výrobě a 10 let ve vývoji. Ale byly tu i jiné, lepší podniky - třeba tzv. "Slušovický zázrak" byl takový stát ve státě. Čuba prostě okopíroval Baťu a napásl to pouze na socialismus.

Hlášky typu - soudruzi z SSSR fakt miluju. Tady nebyly cihly, nebyly barvy, na auta se stály pořadníky ( a to si všimni nemluvím o banánech) a soudruzi ze SSSR nás brzdily ? Ale kdeže, oni potřebovali spíše, aby ekonomika jela.

Četl jsi někdy o tom, za jakých podmínek se stavěla montážní linka na Favority ? Nebo linka v TESLE na výrobu žárovek H4 ? Co na tom, že vyráběla H4 pro celý blok RVHP, vyvážela žárovky i do kapitalistických států... jen ty devizové peníze pro ni, na nákup zahraničních technologií jaksi nebyly (ač si je vydělala). Prostě vyráběla a exportovala žárovky, ale nemohla se rozvíjet. Vlastní vinou? Vinou soudruhů ze SSSR? Ale kdeže !

Ale zase tu byla plná zaměstnanost a podle toho se i pracovalo.

Jedinou správnou cestou (bohužel také cestou do záhuby) bylo vyrábět jednoduché věci pokud možno ve velkých sériích.

Takže se vymyslela v roce 1964 Škoda 1000 MB, která se pak v různých obměnách "kabátu" (jak končila životnost jednotlivých forem - cca 1 mil zdvihů) vyráběla až do roku 1988. Ono bylo pak už víceméně jedno, jak moc to bylo zastaralé, bylo to jednoduché a lidi brali všechno.

Třeba Lokomotivka ČKD vyrobila snad 10.000 lokomotiv ČME3 (T669.0/770), který se vyráběly od 60. let až do svého zániku... furt ty samé, bez nějakých významnějších inovací... protože hlavní zákazník, sovětské železnice, byl nenasytný a stačily mu takto jednoduché. Za 30 let žádný pokrok, žádný vývoj... prostě jednoduchost (a pohodlnost). Nezapomeň, že nebyla konkurence.

Takže, než vypustíš nějakou hlášku soudruzi ze SSSR, zamysli se i nad ostatníma okolnostma.

Nadávat umí každý.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

603 jsem měl tu čest převézt známému z Prahy do Chomutova. Byla docela v šusu. Původní majitel mi vysvětlil záludnosti a fígle řazení tou titěrnou páčkou pod volantem, jak už tu někdo zmínil, a navíc mi vysvětlil záludné jízdní vlastnosti. Tatra měla vzadu menší rozchod než vepředu a v ostřejších zatáčkách to šlo docela ochotně do smyku....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...