Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

zima - startování


teh.owner

Recommended Posts

Zdravím,

mám 406 HDi 80 kW rv 2002 - jsou dva stupně nad nulou a vůbec nešlo nastartovat. Zkoušel jsem to několikrát a nenaskočilo ani na desáté otočení - pak už se začala evidentně vybíjet baterka. Auto má najeto docela dost, je dovezeno ze španělska kde zimu patrně moc nezažilo, má novou spojku - nevím zda to může mít nějakou souvislost expert nejsem :) Patrně se nevyhnu servisu nicméně netušíte čím by to mohlo být? Případně zda je možné nějak auto nastartovat (baterku sem nechal nabíjet) abych do toho servisu dojel? .. napadá mě jedině čekat až bude tepleji - to bude ale možná až na jaře neb je stále větší a větší zima :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

První věc co mne napadla je žhavení (to souvisí se zimou – jak dlouho žhaví a zda vůbec). Taky to se zimou nemusí souviset vůbec a je to pouze náhoda. Určitě bych se nepokoušel auto třeba roztláčet (hrozí poškození motoru).

Doporučuji domluvit se s někým a odtáhnout to na laně do zateplené garáže (ověří se zda je to teplem) nebo přímo do servisu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mno tak tohle byl tak trochu panický příspěvek.. baterii sem vrazil do auta nabitou a nastartovalo okamžitě.. sem zvědavý zase zítra až trochu namrzne přes noc

stejně se to chová divně.. zimou počínaje občas hlásí "abs fault" a to skutečně jen občas. Jednou se mi zbláznil palubní počítač že nefungoval imobilizer a párkrát zařvalo "airbag fault" ale kontrolka airbagu pak zhasla. Jinak auto jezdí ok. Nemáte někdo zkušenost? .. co by to potřebovalo? Diagnostiku? Nový palubní počítač? :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: teh.owner

mno tak tohle byl tak trochu panický příspěvek.. baterii sem vrazil do auta nabitou a nastartovalo okamžitě.. sem zvědavý zase zítra až trochu namrzne přes noc

stejně se to chová divně.. zimou počínaje občas hlásí "abs fault" a to skutečně jen občas. Jednou se mi zbláznil palubní počítač že nefungoval imobilizer a párkrát zařvalo "airbag fault" ale kontrolka airbagu pak zhasla. Jinak auto jezdí ok. Nemáte někdo zkušenost? .. co by to potřebovalo? Diagnostiku? Nový palubní počítač? :(

Nebyl problém se startováním třeba také kvůli tomu imobilizéru? Možná pomohlo právě to odpojení baterky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud po několika (nevím kolika ) pokusech bylo znát vybití baterky a po nabití start na poprvé je otázka jak je baterka stará a zda-li se už neloučí ( na zimu je třeba baterka na diesla dost dobrá- vlastní zkušenost s Fiestou -občas se nikam nejelo , než se nabila baterka ) .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja mam podobny problem, toho roku uz druhu zimu, minulu som nejako prezil lebo bola slaba. bateriu mam asi dobru lebo este toci a teraz som kupil zhavice . ked ich vymenim dam vediet ako to dopadlo. co sa tyka toho zhavenia, ak je teplo tak kontrolka len preblikne a ked je chladnejsie tak asi 2 sek, ale chyti az po cca 10tich otoceniach. bateria ale este drzi:nevim, dokedy?...:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no po nabití baterky startuju do jedné sekundy i při -2° takže evidentně funguje i žhavení, snad to byl zase ten imobilizer a nevšimnul jsem si

baterie se dobíjí, už s tím jezdím půl roku - problém nastal až teď v zimě. Je originál peugeot takže předpokládam že je stará tak 6-7 let, patrně zralá na výměnu. Může mít nekvalitní baterie vliv na výšeuvedené zbláznění palubního počítače? docela by mi to dávalo smysl

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mozna to bude tady u dieslu trosku :xvul ale mam podobnej problem s benzinem, ovsem stalo se mi to za tech pul roku co mam to auto asi trikrat .... auto chytlo az na 5. pokus, podeziram svicky (muze to byt jimi, nebo se pletu??) ...jinak baterie original Peugeot - tzn. cca 8-9 let stari a porad se drzi :D:D:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: teh.owner

no po nabití baterky startuju do jedné sekundy i při -2° takže evidentně funguje i žhavení, snad to byl zase ten imobilizer a nevšimnul jsem si

baterie se dobíjí, už s tím jezdím půl roku - problém nastal až teď v zimě. Je originál peugeot takže předpokládam že je stará tak 6-7 let, patrně zralá na výměnu. Může mít nekvalitní baterie vliv na výšeuvedené zbláznění palubního počítače? docela by mi to dávalo smysl

Ano, stalo se nám to, že se po těžkém zimním startu zbláznil počítač.

A teď zase u mého HDi, 7-letá baterka nenastartovala při -2 st.C. Nová baterka OK. (Naštěstí 607 má v kufru rezervní baterku, která drží napájení pro počítač).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja som minulý týžden otestoval štart mojej 406tky HDI pri -8°C. Žhavenie je väčšinou tak do 1sekundy, v tomto prípade to žhavilo prekvapivo dlho, cca 5s. Štart prebehol bez problémov, aj keď som musel točiť trošku dlhšie, cca 3-4 sekundy ale si myslím že vzhladom na tú teplotu to bolo celkom v pohode, tak som spokojný :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...