Jump to content
Placanek

HDi

Recommended Posts

A jezdíš zatim bez problémů?Mě stašej,že se na něj nedá moc najet,ale myslim,že je to kravina.Kámoš jezdí se sanitkou,má na ní 300 tisíc a jezdí bez nějakejch problémů.Akorát na tom dělali váhu vzduchu.Tak nevim,já na něm mám zatm 107 tisíc a nemůžu si stěžovat..Dík

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je trochu zavádějící otázka. Myslím si, že když policejní felicie s motorem 1.3 malítají 300.000 - 350.000 km, tak pro HDI tak jako pro TDI při slušném zacházení nemůže být problém. Je to prostě o přístupu k vozidlu a motoru samotnému. Toď můj názor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já mám 145000 km a z toho 30000 km po chipu a v pohodě,jen jsem měnil ve 130000 km vstřikovače i když to moje "jen" ale to jsem si asi pomohl dost sám kupoval jsem naftu bokem a nadělení bylo na světě......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si taky myslim.Peugeot by asi těžko dával motory co nic nevydrží do aut.Na svojí stařičký 309 mám namotáno 512 tisíc a jezdí.Tak si myslim,že i ta moje 1.4 HDi taky něco nalítá.Jinak dík všem za každou zkušenost..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naftové motory PSA patří ke špičce.Vžyť se nemontují jen do Peugeotů a Citroënů, ale i do Fordu a jiných značek.Každopádně motory HDi jsou mechanicky v pohodě, ale s elektronikou je to horší.Ještě, že přišly na to, že Siemens není ten pravý a vrátili se k Bosch.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Placanek

Tak teď nevi,co tam mám já.Nevíš náhodou ve kterejch ročnících je Siemens?Mám teda dojem že tam mám Bosch,doufám..

Já mám na příčníku nad chladičem samolepku Bosch, tak možná podle toho. Jinak mám i filtr paliva a další drobnosti od Bosche.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já jsem na Peugeoty docela ulítlej a HDička mě dostávaj svou spotřebou a doufám že i kvalitou.Mám 206 1.4 HDi a spočital jsem spotřebu 4,4 litru.A to jsem jezdil Kolín-Praha a ty Pražský zácpi kolikrát.Jsem s nim spokojenej..Dík za odpovědi..

Share this post


Link to post
Share on other sites

IMHO pořadí v životnosti za podobných podmínek provozu bude : nejdelší životnost - diesel bez turba, diesel s turbem a relativně nejhůř na tom bude HDI. Čím modernejší motory tím vyšší tlaky, kompresní poměr, výkon na jednotku zdvihového objemu, jemější a choulostivější vstřikovací pumpy. Z toho musí zákonitě koukat kratší životnost protože materiály a jejich kvalita takový skok určitě neudělaly. Kolik se to bude lišit v reálu počítáno ve stovkách tisíc km, by mě taky docela zajímalo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...