Přejít na obsah

Recommended Posts

A jezdíš zatim bez problémů?Mě stašej,že se na něj nedá moc najet,ale myslim,že je to kravina.Kámoš jezdí se sanitkou,má na ní 300 tisíc a jezdí bez nějakejch problémů.Akorát na tom dělali váhu vzduchu.Tak nevim,já na něm mám zatm 107 tisíc a nemůžu si stěžovat..Dík

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

To je trochu zavádějící otázka. Myslím si, že když policejní felicie s motorem 1.3 malítají 300.000 - 350.000 km, tak pro HDI tak jako pro TDI při slušném zacházení nemůže být problém. Je to prostě o přístupu k vozidlu a motoru samotnému. Toď můj názor.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Já mám 145000 km a z toho 30000 km po chipu a v pohodě,jen jsem měnil ve 130000 km vstřikovače i když to moje "jen" ale to jsem si asi pomohl dost sám kupoval jsem naftu bokem a nadělení bylo na světě......

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Si taky myslim.Peugeot by asi těžko dával motory co nic nevydrží do aut.Na svojí stařičký 309 mám namotáno 512 tisíc a jezdí.Tak si myslim,že i ta moje 1.4 HDi taky něco nalítá.Jinak dík všem za každou zkušenost..

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Naftové motory PSA patří ke špičce.Vžyť se nemontují jen do Peugeotů a Citroënů, ale i do Fordu a jiných značek.Každopádně motory HDi jsou mechanicky v pohodě, ale s elektronikou je to horší.Ještě, že přišly na to, že Siemens není ten pravý a vrátili se k Bosch.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Ja mam na tachometru 370 000 + odmotano (kolik nikdo nevi, ale za 3 roky se 40 000 urcite nenajelo), takze neco pres 400 t. km tam bude. Zadna vazna zavada az na jeden kapajici vstrik nebyla :papa

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Původně zaslal: Placanek

Tak teď nevi,co tam mám já.Nevíš náhodou ve kterejch ročnících je Siemens?Mám teda dojem že tam mám Bosch,doufám..

Já mám na příčníku nad chladičem samolepku Bosch, tak možná podle toho. Jinak mám i filtr paliva a další drobnosti od Bosche.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem na Peugeoty docela ulítlej a HDička mě dostávaj svou spotřebou a doufám že i kvalitou.Mám 206 1.4 HDi a spočital jsem spotřebu 4,4 litru.A to jsem jezdil Kolín-Praha a ty Pražský zácpi kolikrát.Jsem s nim spokojenej..Dík za odpovědi..

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

IMHO pořadí v životnosti za podobných podmínek provozu bude : nejdelší životnost - diesel bez turba, diesel s turbem a relativně nejhůř na tom bude HDI. Čím modernejší motory tím vyšší tlaky, kompresní poměr, výkon na jednotku zdvihového objemu, jemější a choulostivější vstřikovací pumpy. Z toho musí zákonitě koukat kratší životnost protože materiály a jejich kvalita takový skok určitě neudělaly. Kolik se to bude lišit v reálu počítáno ve stovkách tisíc km, by mě taky docela zajímalo.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×