ufo Odesláno 7. listopad 2003 Sdílet Odesláno 7. listopad 2003 pomozte prosím!motor při akcelaraci má díru na plynu, nemá plný výkon a otáčky na volnoběh kolísají. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomyka Odesláno 7. listopad 2003 Sdílet Odesláno 7. listopad 2003 co za motor? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 8. listopad 2003 Sdílet Odesláno 8. listopad 2003 DKZ = 1,9i.. ufo: popis to prosimte trochu podrobneji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajsik Odesláno 8. listopad 2003 Sdílet Odesláno 8. listopad 2003 Tohle resi kamos (MAtton) s tou 1,1i TUZ(Magnett Marelli). Az ma teply motor a odpoji krokovy motorek volnobehu tak to prestane delat )> ta plynova dira U me zatim kolisaji jen ty otacky volnobehu - ale jen obcas ... a malinko Mozny problem je, ze ten halluv snimac pohohy krokoveho motorku dava spatny signal (ma davat obdelnikove pulsy) a ridici jednotka si s tim neumi poradit a zmatkuje. Kdyz ji ten krokovy motorek maton odpoji tak podle me si RJ rekne ze je vadny a vubec s nim nepocita. Jenze nejzajmavejsi je ze krokovy motorek je v aki jen kdyz ridic nedava povel plynovym pedalem, jakmile se dotkne pedalu rozpoji spinac volnobehu (otoci tu kladku). Ale data z toho hallova snimace RJ cte porad a asi ji to nedela dobre ... - tyhle informace jsem vycetl z jednoho chytreho CDecka kde se touto problematikou zaobiraji... Ale klidne muze byt vsecko jinak ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Dave_406 Odesláno 8. listopad 2003 Sdílet Odesláno 8. listopad 2003 Mám 406ku 1.8 16V a mám u studenýho motoru podobnej problém. Po nastartování volnoběh běží, ale jakmile popojedu tak začne kolísat až úplně motor zhasne. Tohle mi to dělá u studenýho motoru. Jakmile se ohřeje tak to zmizí a absolutně nevím co to dělá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 8. listopad 2003 Sdílet Odesláno 8. listopad 2003 Napsán autorem Dave_406 Mám 406ku 1.8 16V a mám u studenýho motoru podobnej problém. Po nastartování volnoběh běží, ale jakmile popojedu tak začne kolísat až úplně motor zhasne. Tohle mi to dělá u studenýho motoru. Jakmile se ohřeje tak to zmizí a absolutně nevím co to dělá. Tak podobnej problem mam i ja, kdyz nastartuju ( podotykam ze na benzin, protoze i kdyz jezdim na LPG, tak starty jdou na benzin) a chci pridat plyn, motor v jednom miste drahy plynu (hned na zacatku) najednou jakoby chtel chcipnout a pokud neprislapnu plyn poradne a nedostanu se pres tenhle mrtvej bod, tak taky chcipne, jinak ale kdyz se nepridava a necha se bezet na volnobeh tak to nechcipa.Vypada to jako kdyby v tom miste elektronika vypnula sytic nebo tak neco Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 8. listopad 2003 Sdílet Odesláno 8. listopad 2003 Napsán autorem Ferry Napsán autorem Dave_406 Mám 406ku 1.8 16V a mám u studenýho motoru podobnej problém. Po nastartování volnoběh běží, ale jakmile popojedu tak začne kolísat až úplně motor zhasne. Tohle mi to dělá u studenýho motoru. Jakmile se ohřeje tak to zmizí a absolutně nevím co to dělá. Tak podobnej problem mam i ja, kdyz nastartuju ( podotykam ze na benzin, protoze i kdyz jezdim na LPG, tak starty jdou na benzin) a chci pridat plyn, motor v jednom miste drahy plynu (hned na zacatku) najednou jakoby chtel chcipnout a pokud neprislapnu plyn poradne a nedostanu se pres tenhle mrtvej bod, tak taky chcipne, jinak ale kdyz se nepridava a necha se bezet na volnobeh tak to nechcipa.Vypada to jako kdyby v tom miste elektronika vypnula sytic nebo tak neco jo jinak pri teplym motoru to z nedela, nevim jestli to ma souvislost s tim ze pak uz startuju primo na plyn Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Dave_406 Odesláno 8. listopad 2003 Sdílet Odesláno 8. listopad 2003 U mě to blbne i když zvýším otáčky. Prostě dokud se neohřeje tak otáčky musím držet pedálem jinak to prostě chcípne a pak mu chvíli trvá než ho vůbec natočím. Tohle na nějakej čas zmizelo když bylo teplo teď to dělá nanovo a to auto garážuju. takže začínám uvažovat o konzultaci s Peugeotem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 8. listopad 2003 Sdílet Odesláno 8. listopad 2003 Napsán autorem Dave_406 U mě to blbne i když zvýším otáčky. Prostě dokud se neohřeje tak otáčky musím držet pedálem jinak to prostě chcípne a pak mu chvíli trvá než ho vůbec natočím. Tohle na nějakej čas zmizelo když bylo teplo teď to dělá nanovo a to auto garážuju. takže začínám uvažovat o konzultaci s Peugeotem. Hmm tak to me ne, to me jen chvilku po startu a jakmile se pak rozjedu tak v pohode. Ta konzultace by mozna neskodila, i kdyz mozna ze taky nebudou vedet co s tim :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Dave_406 Odesláno 8. listopad 2003 Sdílet Odesláno 8. listopad 2003 Jo a taky se mi stane když vyjíždím od baráku do mírnýho kopečku, motor je ještě studenej a volnoběh drží tak to prostě chcípne. A zase trvá než ho natočím. Prostě si myslím že to bude třeba nějaká ptákovina (kontakt či co) a ta funguje kdy se jí zachce. A nebo ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 9. listopad 2003 Sdílet Odesláno 9. listopad 2003 Ajsik: je to blby, ale tenhle motor (DKZ) ten krokac nema Ty kolisajici otacky muze mit na svedomi spousta veci... Muze to byt spatna vaha vzduchu, spatny potik na klapce.... Tezko rict. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajsik Odesláno 9. listopad 2003 Sdílet Odesláno 9. listopad 2003 vostik: to neudrzeni volnobehu pri studenem motoru, je u motoru s volnobeznyma otackama rizenyma krokovym motorem tim ze je moc napnute lanko plynu a je vyrazena regulce volnobehu (rozpojen spinac volnobehu) a logicky se studeny motor bez umeleho pridavani plynu neudrzi ... ale u tech motoru bez toho motroku to bude asi jine ... [Editován dne 9/11/03 ajsik] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 9. listopad 2003 Sdílet Odesláno 9. listopad 2003 To s tim volnobehem sice nebylo pro tebe, ale nevadi U tech bezkrokovych motoru je to rizeny na zaklade teplotniho cidla (asi nejspis na sani nebo teplota vody....) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jofo Odesláno 9. listopad 2003 Sdílet Odesláno 9. listopad 2003 Pozrite hadice co idu do toho krokacu, ci nieje nejaka prasknuta, alebo ci niekde nepodsava falosny vzduch. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave_k Odesláno 20. prosinec 2003 Sdílet Odesláno 20. prosinec 2003 No a mám to tu zas. Tak jsem si liboval že to najednou zmizelo. Jestli to je tím že se ochladilo nebo co? Včera jsem nastartoval opět nedržel volnoběh a když mi to chcíplo tak jsem ho dobrou 1/4 hodinu nedokázal nastartovat. Točil ale nenaskočil a docela dost bílýho kouře z vejfuku. A když už naskočil tak jsem musel držet plyn dokud se to neohřálo a pak už to zmizelo a fungovalo to jak má. Kámoš mi říkal abych to dal na počítač, ale když je studenej motor jestli se něco neukáže. Tak nevím co s tím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.