Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Co říkáte tomuto?


MartinR

Recommended Posts

Nedávno jsem sem psal tento postřeh:

Možná si někdo z vás vpomene, že před pár měsíci v jednom časopise proběhl článek o vozu Kia Ceed.Bylo to především o tom,jak tato automobilka zaměstnala nebo chcete-li přetáhla spoustu odborníků z Evropy.Většinou šlo o lidi, kteří byly dříve zaměstnáni u různých automobilek v Evropě a tím pádem přinesly nápady pro KIU jako takovou.Korejci prostě chtějí své auta přiblížit co nejvíce evropanům, což se jim u některých lidí daří.

Řekl bych, že na tom něco bude, ale třeba už za rok za dva, až ty auta budou mít něco najeto, uvidíme.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kámoš si před časem koupil novou Kiu Carnival (pravda jiné auto v jiném segmentu, ale stejný výrobce) za bratru 750 000 Kč ??? (nevím přesně) a od počátku v podstatě na auto jen nadává (čepy, brzdy, čidla v motoru, . . . ). Zásadní problém vidí v řídké servisní síti a v nemožnosti koupě dílů z druhovýroby - prostě pouze origo a ještě většina pouze na objednávku s dodáním bůhví kdy. Třeba výměna oleje a kontrola po 40 tkm ho přišla na 25 tKč, což je fakt řacha.

Největší šok ale zažil když po dvou letech leasingu uvažoval o prodeji toho křápu a zjistil, že mu v bazaru nabízejí míň, než on má doplatek. Momentálně je to tříletý auto a prodejní cena je někde kolem 200 tKč - podobné problémy se samozřejmě dají očekávat i u Cee´Da, snad jen ten propad nebude tak razantní.

[upravil dne 11/11/2007 Medvěd]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Medvěd

Kámoš si před časem koupil novou Kiu Carnival (pravda jiné auto v jiném segmentu, ale stejný výrobce) za bratru 750 000 Kč ??? (nevím přesně) a od počátku v podstatě na auto jen nadává (čepy, brzdy, čidla v motoru, . . . ). Zásadní problém vidí v řídké servisní síti a v nemožnosti koupě dílů z druhovýroby - prostě pouze origo a ještě většina pouze na objednávku s dodáním bůhví kdy. Třeba výměna oleje a kontrola po 40 tkm ho přišla na 25 tKč, což je fakt řacha.

Největší šok ale zažil když po dvou letech leasingu uvažoval o prodeji toho křápu a zjistil, že mu v bazaru nabízejí míň, než on má doplatek. Momentálně je to tříletý auto a prodejní cena je někde kolem 200 tKč - podobné problémy se samozřejmě dají očekávat i u Cee´Da, snad jen ten propad nebude tak razantní.

[upravil dne 11/11/2007 Medvěd]

Karneval je hezke a prostorne auto se super vybavou , rok 2003 koupis za 130 tisic v plne naloži , bohužel levně koupiš ale zkrachuješ na dílech , druhoška skoro žadna a original drahy jako prase, druhou nevyhodou je motorizace ,do všech se dava 2,9 turbodisel vyjimečne 2,5 TD ale i těch 2,9 je malo na to jak je to auto těžke , při 190 km/h co jsem vždy s toho po par minutach vytahl ukazoval palubak spotřebu okolo 19 litru , ale kočar to fakt je.

Ceed je good ale jen ty nove verze a v naftě , zbytek stoji za prd , ale musim řict že interier KIA všeobecně je mooc tvrdy , jak sedačky tak plasty . Podvozek tak nějak ujde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ceed je good ale jen ty nove verze a v naftě , zbytek stoji za prd , ale musim řict že interier KIA všeobecně je mooc tvrdy , jak sedačky tak plasty . Podvozek tak nějak ujde.

mame jednu vo firme, tak to auto celkom poznam. interier je oproti 307 hnus, hlavne priserne su plasty na madlach dveri, co sa tyka jazdnych vlastnosti tak podvozok je fajn, motor(benzin) vobec nepocut, brzdy perfektne, to auto az na niektore plasty je fakt podarene. nerozumiem ale tomu ze ty nove verze - ktore su stare??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Karneval nemůžeš vůbec porovnávat ze Ceedem.A to že tam jsou tvrdé plasty je jenom otázka levnějších verzí.Měkčené plasty (a to i v dolní části palubky) jsou až od verze EX Base.Určitě neni na místě už toto auto podceňovat.Buďte sebekritický a podívejte se na vaše auta a probarte se jeho klady a zápory.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Pe.Tr

Původně zaslal: Medvěd

Kámoš si před časem koupil novou Kiu Carnival (pravda jiné auto v jiném segmentu, ale stejný výrobce) za bratru 750 000 Kč ??? (nevím přesně) a od počátku v podstatě na auto jen nadává (čepy, brzdy, čidla v motoru, . . . ). Zásadní problém vidí v řídké servisní síti a v nemožnosti koupě dílů z druhovýroby - prostě pouze origo a ještě většina pouze na objednávku s dodáním bůhví kdy. Třeba výměna oleje a kontrola po 40 tkm ho přišla na 25 tKč, což je fakt řacha.

Největší šok ale zažil když po dvou letech leasingu uvažoval o prodeji toho křápu a zjistil, že mu v bazaru nabízejí míň, než on má doplatek. Momentálně je to tříletý auto a prodejní cena je někde kolem 200 tKč - podobné problémy se samozřejmě dají očekávat i u Cee´Da, snad jen ten propad nebude tak razantní.

[upravil dne 11/11/2007 Medvěd]

Karneval je hezke a prostorne auto se super vybavou , rok 2003 koupis za 130 tisic v plne naloži , bohužel levně koupiš ale zkrachuješ na dílech , druhoška skoro žadna a original drahy jako prase, druhou nevyhodou je motorizace ,do všech se dava 2,9 turbodisel vyjimečne 2,5 TD ale i těch 2,9 je malo na to jak je to auto těžke , při 190 km/h co jsem vždy s toho po par minutach vytahl ukazoval palubak spotřebu okolo 19 litru , ale kočar to fakt je.

Kámoš ho má v benzínu a jezdí kolem 12 l

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: sekaj

Karneval nemůžeš vůbec porovnávat ze Ceedem.A to že tam jsou tvrdé plasty je jenom otázka levnějších verzí.Měkčené plasty (a to i v dolní části palubky) jsou až od verze EX Base.Určitě neni na místě už toto auto podceňovat.Buďte sebekritický a podívejte se na vaše auta a probarte se jeho klady a zápory.

Nesrovnával jsem Carnival s Cee´Dem, jen jsem mluvil o servisních praktikách Kii, a to se na mě nezlob, ale předpokládám, že měnit nebudou (tzn. díly jen v prvovýrobě a drahý jak blázen, servisní síť asi taky hustší nebude, . . . . )

Po zkušenosti s Mazdou už nechci žádný šikmooký auto v mé blízkosti - vyjímku by mohla tvořit snad jen Honda nebo Toyota/Lexus.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Medvěd..

Tak na tvůj názor musí reagovat.....Znám tě odsud jako seriozního člověka s velmi dobrými názory na svět aut....ale tato věta mě nějak vyvádí z mého názoru.:myslim.Po zkušenosti s Mazdou už nechci žádný šikmooký auto v mé blízkosti :myslim.To samé mi tu se snažil tvrdit Ferin 007..pak z něho nakonec vylezlo ,že ani se Ceedem ani nejel...Já měl tu čest mít 3O7r.v.3/2006 to co tohle auto předvedlo to se jen tak nevidí..ani za 6 let výroby nedokázali odstranit prvotní chyby z výroby tohoto modelu....Mám ted KIU Ceed...Mohu tedy porovnávat...A mohu tvrdit jednu věc.. ta krása v které má navrh 307 nejezdí...Jinak ve všech směrech je lepší Ceed...Zminuješ se tu o ceně náhradních dílu..to mě minimálně 5 let nemusí zajímat...a řídká servisní sít tak to jsi zaspal trochu dobu...Jezdil jsem i v nové 308 ...zase jen ta krása vítězí.jinak vítězí zase to šikmooké auto.. Neber tento můj článek jako nějaké osobní napadání...ale takovéto hodnocení auta,které ani neznáš a jen možná z doslechu mě hodně překvapilo...Jezdím už přes 30 let vystřídal jsem hodně aut i nových...Zkus trochu probádat internet a pročist si internet..a najdi si chvilku na zkušební jízdu a pak zkus hodnotit...Hodně zdaru s tímto forem...je super ,ale v tomto hodnocení jsi dost přestřelil...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: vlada

@Medvěd..

Tak na tvůj názor musí reagovat.....Znám tě odsud jako seriozního člověka s velmi dobrými názory na svět aut....ale tato věta mě nějak vyvádí z mého názoru.:myslim.Po zkušenosti s Mazdou už nechci žádný šikmooký auto v mé blízkosti :myslim.To samé mi tu se snažil tvrdit Ferin 007..pak z něho nakonec vylezlo ,že ani se Ceedem ani nejel...Já měl tu čest mít 3O7r.v.3/2006 to co tohle auto předvedlo to se jen tak nevidí..ani za 6 let výroby nedokázali odstranit prvotní chyby z výroby tohoto modelu....Mám ted KIU Ceed...Mohu tedy porovnávat...A mohu tvrdit jednu věc.. ta krása v které má navrh 307 nejezdí...Jinak ve všech směrech je lepší Ceed...Zminuješ se tu o ceně náhradních dílu..to mě minimálně 5 let nemusí zajímat...a řídká servisní sít tak to jsi zaspal trochu dobu...Jezdil jsem i v nové 308 ...zase jen ta krása vítězí.jinak vítězí zase to šikmooké auto.. Neber tento můj článek jako nějaké osobní napadání...ale takovéto hodnocení auta,které ani neznáš a jen možná z doslechu mě hodně překvapilo...Jezdím už přes 30 let vystřídal jsem hodně aut i nových...Zkus trochu probádat internet a pročist si ohlasy a recenze...a najdi si chvilku na zkušební jízdu a pak zkus hodnotit...Hodně zdaru s tímto forem...je super ,ale v tomto hodnocení jsi dost přestřelil...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Možná jsem přestřelil, opravdu Cee´Da neznám - ale

Jak jsem psal výš, kamarád má auto od stejného výrobce a když mi popisoval problémy s tím spojené, říkal jsem si: "Tohle přece od někud znám" a vzpomněl si na rok 1994, kdy jsem ve firmě dostal funglovku Mazdu E 2200 (dodávku). Celých 100 000 km jsme jezdili do značkového servisu, aby nám náhodou nevzali záruku a když odešly brzdové kotouče (cca 25000 km), záruka se na ně nevztahovala. Když jsem na poslední garanci dal auto do servisu, sepsal jsem veškeré problémy s autem na papír a protože jsem odjel na dovolenou, auto šel vyzvednout šéf. Vzal si fakturu, do druhé ruky můj papír a začal kontrolovat - na faktuře opravdu byly všechny neduhy, které jsem napsal na papír, odstraněno bylo ale jen cca 50%, za to tam přibyly položky typu - dolití chladicí směsi, doplnění vody v ostřikovačích (nádobka byla i nadále poloprázdná) atd. Vím, tohle je o lidech a stát se to může v kterémkoli servisu.

Firma měla těchto MAZD 8, záruka platila 3 roky nebo 100 000 km (což byl náš nájezd za cca 1,5 roku) a na 7!!! autech cca kolem 130 000 km praskly hlavy - náhoda??? Jediné auto, na kterém hlava nikdy nerupla bylo auto, které jezdilo téměř výhradně po Praze a tudíž ho dotyčný nehonil. Záruka samozřejmě ukončena, takže smůla.

Když jsme po druhé zimě začali na autech pozorovat korozi kolem zadních plechových překrytí oken, vzala se moje MAZDA do servisu na reklamaci - a byli jsme upozorněni, že nemáme oraženou prohlídku karoserie po 50 000 km (na garanci jsme tam byli a razítko z garance v servisce tudíž bylo), že ta prohlídka stojí 8000 Kč (což jsme určitě chtěli ušetřit, jinak že by nám prohlídku určitě udělali) a že tudíž záruka zase nic. Od cca 150 000 km se na autě dělalo postupně snad úplně všechno, ve 180 000 třeba uvolněný pístní čep a tudíž generálka motoru, než jsem u firmy v roce 1999 skončil, tak se motor dělal minimálně 3x!!!

Tak se mi nediv, že asijská auta prostě nemám rád - nicméně mým dalším autem na 99% nebude ani Peugeot (807 je moc drahá a jinak se mi žádnej nelíbí), až dojezdím 406ku, tak budu pátrat o dalším prostorném kombíku nebo autu typu Sharana

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Třeba se k tomuto tématu budeme moci vyjádřit za rok mnohem objektivněji.Za sebe musím říci, že jsem jezdil poměrně hodně kilometrů se spoustou aut a značek,ale všechny pouze evropské značky.Felicie,Fabia 1,4 74kW,Octavia TDi a 1,8 20V,Opel Astra 2,2 16V,Opel Corsa, Combo a další.Takže korejec nebo japonec mi je cizí a nejsem schopen soudit.Nicméně 205 1,8D je to, co jsem měl a 206 1,9D v současnosti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...