Jump to content
Sign in to follow this  
fousek

odvzdušnění nádrže

Recommended Posts

kolem plniciho hrdla je nekolik odvzdusnovacich hadicek. jedna pak vede pres strechu po prave strane do praveho predniho podbehu, tam je filtr s aktivnim uhlim a elektromagnetickej ventil, ovladanej ridici jednotkou motoru, ta si ho otvira kdyz jsou vhodne podminky (otacky, telota motoru apod), ted kdyz je vice zima tak ho slysim tak dve tri minuty po startu cvakat, nekdy vydrzi treba 10 minut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nevím to jistě , ale já si myslím že přes ten el. ventil se nasávají výpary do sání = podtlak ve vedení .Ja potřebuju dostat vzduch do nádrže :myslim jak se tam dostane? Je to někde u hrdla?

Share this post


Link to post
Share on other sites

jo pres ten ventil se odsavaji pary do sani ke spaleni v motoru - ekologie.

Asi bude ucpana nejaka ta hadicka co jde podel nalevaciho hrdla, kdyz se sunda plastovy podbeh zadniho kola, tak jsou videt

Share this post


Link to post
Share on other sites

filtr ma zezhora dve hadicky - privodni od nadrze a vyvodni k ventilu a zespoda je odvetravaci hadice, rekl bych ze je otevrena volne do atmosfery, pac kdyz jsem to prohlizel a cuchal k ni, tak smrdel benzin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jsem to prozkoumal. Podle mě to pracuje tak , že ve filtru je ventil na podtlak přes který se přisává vzduch . Protože při vhodných podmínkách vzniká podtlak ve filtru ( částečně i v nádrži ) a to od sání přes el. ventil a tento podtlak je kompenzován přisáváním vzduch z venčí - (ventil podtlaku ve filtru) jinak by se podtlak mohl zvětšovat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest servisman

velice pěkné já ani nekoukal zdali to tam mám ale asi jo protože vedle kastlíku je ten ventil,slyšel jsem že někteří to mají pod blatníkem

jedná se o toto v kroužku

[upravil dne 10/11/07 sarkomi]

post-0-14109596966199_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je snad jasný.:super Ale mam podezření že možná ten podtlak. vent. je načatej (udržuje jinej podtlak ) .Protože když odpojím hadičku - od nádrže k filtru tak se podtlak v nádrži netvoří . El.ventil funguje . Jestliže jsou připojeny všechny hadičky - projedu auto a potom zastavím a zhasnu motor je slyšet u filtru jak se natahuje vzduch do okruhu. Po chvilce to přestane a já když jdu k víčku nádrže tak si to stejně ještě přisaje vzduch.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...