pyžik Odesláno 9. listopad 2007 Sdílet Odesláno 9. listopad 2007 Ahoj.Jsem novy uzivatel 307 Break HDI 110. A mam dotaz,jaky je rozdil ve verzich 3E9HZC,3E9HYB,3E9HYC.Jedna se o stejnej motor,dva posledni udajne nemaji FAP ale spotreba je uvsech ruzna,CO a hmotnost take.Pri objednavce bylo receno ze HDI 110 maji FAP a u mne neni,mne to nevadi o jednu nemoc min. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pyžik Odesláno 10. listopad 2007 Autor Sdílet Odesláno 10. listopad 2007 zde foto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pyžik Odesláno 10. listopad 2007 Autor Sdílet Odesláno 10. listopad 2007 Původně zaslal: pyžik Ahoj.Jsem čerstvý uživatel 307 Break HDI 110. A mam dotaz,jaky je rozdíl ve verzích 3E9HZC,3E9HYB,3E9HYC.Jedna se o stejný motor,dva poslední údajně nemají FAP ale spotřeba je u všech různá,CO a hmotnost také.Při objednávce bylo řečeno ze HDI 110 mají FAP a u mně není,mně to nevadí jednu nemoc miň. +další,mám 3E9HYC.Omlouvám se,doufám že ne obtěžuji. Zvědavost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 10. listopad 2007 Sdílet Odesláno 10. listopad 2007 Vítej. Nevím, na co se ptáš, když rozdíly jsou vidět z uvedených tabulek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pyžik Odesláno 11. listopad 2007 Autor Sdílet Odesláno 11. listopad 2007 Z tabulek je to vidět ale proč ta spotřeba je různá.Čim je to způsobeno? Že by rozdíl v nastavení ŘJ, když motor je stejný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
homat Odesláno 11. listopad 2007 Sdílet Odesláno 11. listopad 2007 DV6ATED4: 9HX bez FAP 66 KW fixní geometrie turba DV6TED4: 9HV s FAP 66 KW fixní geometrie turba 9HY bez FAP 80 KW variabilní geometrie turba 9HZ s FAP 80 KW variabilní geometrie turba [upravil dne homat] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jup48 Odesláno 13. listopad 2007 Sdílet Odesláno 13. listopad 2007 Dobrý den, asi jsem lama. Můžete mi prosím rozklíčovat moji 3H9HYB ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pyžik Odesláno 13. listopad 2007 Autor Sdílet Odesláno 13. listopad 2007 3A.... 3C....-hatchback,asi 3 nebo 5 dveří 3G....-užitková verze 3E....-BREAK 3H...-nevím 9H- 1.6 Turbo Y- 110 koníku bez FAPu a C,B mně taky zajíma myslím tak nějak,a co je dal za verzema nevím,taky mně to zajíma Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
homat Odesláno 15. listopad 2007 Sdílet Odesláno 15. listopad 2007 Původně zaslal: pyžik 3A.... 3C....-hatchback,asi 3 nebo 5 dveří 3G....-užitková verze 3E....-BREAK 3H...-nevím 9H- 1.6 Turbo Y- 110 koníku bez FAPu a C,B mně taky zajíma myslím tak nějak,a co je dal za verzema nevím,taky mně to zajíma C/B je typ převodovky v kombinaci s emisními limity. je v tom zakódováno kolika stupňová převodovka, zda manuální nebo automatická, případně pohon 4x4 a odpovídající emisní norma. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pyžik Odesláno 15. listopad 2007 Autor Sdílet Odesláno 15. listopad 2007 Původně zaslal: homat Původně zaslal: pyžik 3A.... 3C....-hatchback,asi 3 nebo 5 dveří 3G....-užitková verze 3E....-BREAK 3H...-nevím 9H- 1.6 Turbo Y- 110 koníku bez FAPu a C,B mně taky zajíma myslím tak nějak,a co je dal za verzema nevím,taky mně to zajíma C/B je typ převodovky v kombinaci s emisními limity. je v tom zakódováno kolika stupňová převodovka, zda manuální nebo automatická, případně pohon 4x4 a odpovídající emisní norma. Dík za vysvětleni.Tak proto ta spotřeba mezi C/B 0.2 l/100km A ještě otazka .Kdo nebo co rozhoduje jaka bude převodovka.V ceníku je psáno: 1.6 hdi 16v 110 k man5 a pak výbava X-line nebo XR Présence.Tak to je ono C/B? Já mám X-line a mám C.Správně jsem to pochopil? Sice je to jedno C nebo B, jen aby to jezdilo bez maroděni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
homat Odesláno 15. listopad 2007 Sdílet Odesláno 15. listopad 2007 Původně zaslal: pyžik Původně zaslal: homat Původně zaslal: pyžik 3A.... 3C....-hatchback,asi 3 nebo 5 dveří 3G....-užitková verze 3E....-BREAK 3H...-nevím 9H- 1.6 Turbo Y- 110 koníku bez FAPu a C,B mně taky zajíma myslím tak nějak,a co je dal za verzema nevím,taky mně to zajíma C/B je typ převodovky v kombinaci s emisními limity. je v tom zakódováno kolika stupňová převodovka, zda manuální nebo automatická, případně pohon 4x4 a odpovídající emisní norma. Dík za vysvětleni.Tak proto ta spotřeba mezi C/B 0.2 l/100km A ještě otazka .Kdo nebo co rozhoduje jaka bude převodovka.V ceníku je psáno: 1.6 hdi 16v 110 k man5 a pak výbava X-line nebo XR Présence.Tak to je ono C/B? Já mám X-line a mám C.Správně jsem to pochopil? Sice je to jedno C nebo B, jen aby to jezdilo bez maroděni. B = 5 st.man Euro3, C = 5 st. man Euro4 ještě ti poupravím schválený typ motoru 9HY: 9 "rodina" motoru H vstřikovací systém (turbo diesel) Y verze modifikace Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pyžik Odesláno 15. listopad 2007 Autor Sdílet Odesláno 15. listopad 2007 homat : dík:potlesk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mares Odesláno 15. listopad 2007 Sdílet Odesláno 15. listopad 2007 Zajímavé údaje, takhle hluboko :ojsem nehloubal. [upravil dne 15.11.2007 mares] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danico2004 Odesláno 14. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 14. prosinec 2019 Dobrý den, když je poslední písmeno C euro 4, tak proč má vyšší emise, jak vyplívá z tabulky, než B. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
307rg Odesláno 15. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 15. prosinec 2019 Ide o to, na akú euro normu bolo schválené, hodnoty mohli byť na niektorých motoroch hlboko pod požadovanými aj na staršom motore so staršou normou. Inak povedané niektoré motory so schválenou E3 hravo emisnými hodnotami zvládajú aj E4, ale nie sú schválené (homologované) na E4 lebo v tej dobe stačila E3. Napríklad taký motor 1,6 16v benzín NFU, ktorý je na starších 307čkách v E3, na novších už v E4. Pritom keď mi na emisnej vyhodilo chybu lambda sondy, všetky hodnoty boli ešte v stanovených medziach limitu (dnes už sa pre istotu medzné hodnoty na protokole ani neudávajú), napriek tomu som emisnou neprešiel a dostal som zákaz používania, nespôsobilý na prevádzku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VojtouNerCZ Odesláno 16. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 16. prosinec 2019 Jak to teda je s těma euro limitama? Mám RFN 2002 a podle SB auto plní euro 4, když jsem ho kupoval tak v Německem TP bylo také uvedeno 4 ale v Českém TP mám teď uvedeno Euro 3... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
307rg Odesláno 16. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 16. prosinec 2019 Podľa mňa asi chybný zápis v Českom TP, ak to auto raz bolo vyrobené a schválené na E4, tak už to tak má navždy. V SB podľa VIN čísla by to malo byť jednoznačné. Na opravu chybého údaju v TP treba doklad od výrobcu, resp. zástupcu v danom štáte o tom, že konkrétne auto bolo schválené na E4, potom žiadosť o vystavenie nového, opraveného TP na polícii. Len fakt neviem, či v r.2002 boli už tie autá homologované na E4. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VojtouNerCZ Odesláno 16. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 16. prosinec 2019 To mi právě taky někdo tvrdí, že 2002 není EURO 4, ale naši mají taky fabii HTP 47kW 2002 a některé modely z toho roku mají jen EURO 3 a některé 4 (rodiče mají zrovna tu 4). Toto je přímo výpis k mému VIN. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
307rg Odesláno 16. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 16. prosinec 2019 V tomto prípade zrejme išlo o prvé autá ktoré s predstihom homologovali s E4 na nemecký trh, s potvrdením od dovozcu Peugeot CZ by malo byť možné vystavenie opraveného TP so skutočnou E4. Bude to stáť nejaké peniaze, otázka je, či to naozaj chceš, keď bude motor vybehaný, v horšom stave, tak môže byť ťažšie prejsť emisnou kontrolou, merajú sa limity podľa toho, čo máš v TP, tzn. že teraz to máš miernejšie ako keď tam už bude E4. To sa dá zistiť iba meraním. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VojtouNerCZ Odesláno 17. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 17. prosinec 2019 Tohle mi vyjeli na emisích, když jsem ho koupil. Nevím, nevyznám se xD Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.