Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

verze: 3E.......


pyžik

Recommended Posts

Ahoj.Jsem novy uzivatel 307 Break HDI 110.

A mam dotaz,jaky je rozdil ve verzich

3E9HZC,3E9HYB,3E9HYC.Jedna se o stejnej motor,dva posledni udajne nemaji FAP ale spotreba je uvsech ruzna,CO a hmotnost take.Pri objednavce bylo receno ze HDI 110 maji FAP a u mne neni,mne to nevadi o jednu nemoc min.:potlesk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: pyžik

Ahoj.Jsem čerstvý uživatel 307 Break HDI 110.

A mam dotaz,jaky je rozdíl ve verzích

3E9HZC,3E9HYB,3E9HYC.Jedna se o stejný motor,dva poslední údajně nemají FAP ale spotřeba je u všech různá,CO a hmotnost také.Při objednávce bylo řečeno ze HDI 110 mají FAP a u mně není,mně to nevadí jednu nemoc miň.:potlesk

+další,mám 3E9HYC.Omlouvám se,doufám že ne obtěžuji. Zvědavost.

post-0-14109596967322_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: pyžik

3A.... 3C....-hatchback,asi 3 nebo 5 dveří

3G....-užitková verze

3E....-BREAK

3H...-nevím

9H- 1.6 Turbo

Y- 110 koníku bez FAPu

a C,B mně taky zajíma

myslím tak nějak,a co je dal za verzema nevím,taky mně to zajíma

C/B je typ převodovky v kombinaci s emisními limity. je v tom zakódováno kolika stupňová převodovka, zda manuální nebo automatická, případně pohon 4x4 a odpovídající emisní norma.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: homat

Původně zaslal: pyžik

3A.... 3C....-hatchback,asi 3 nebo 5 dveří

3G....-užitková verze

3E....-BREAK

3H...-nevím

9H- 1.6 Turbo

Y- 110 koníku bez FAPu

a C,B mně taky zajíma

myslím tak nějak,a co je dal za verzema nevím,taky mně to zajíma

C/B je typ převodovky v kombinaci s emisními limity. je v tom zakódováno kolika stupňová převodovka, zda manuální nebo automatická, případně pohon 4x4 a odpovídající emisní norma.

Dík za vysvětleni.Tak proto ta spotřeba mezi C/B 0.2 l/100km A ještě otazka .Kdo nebo co rozhoduje jaka bude převodovka.V ceníku je psáno: 1.6 hdi 16v 110 k man5 a pak výbava X-line nebo XR Présence.Tak to je ono C/B? Já mám X-line a mám C.Správně jsem to pochopil? Sice je to jedno C nebo B, jen aby to jezdilo bez maroděni.:myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: pyžik

Původně zaslal: homat

Původně zaslal: pyžik

3A.... 3C....-hatchback,asi 3 nebo 5 dveří

3G....-užitková verze

3E....-BREAK

3H...-nevím

9H- 1.6 Turbo

Y- 110 koníku bez FAPu

a C,B mně taky zajíma

myslím tak nějak,a co je dal za verzema nevím,taky mně to zajíma

C/B je typ převodovky v kombinaci s emisními limity. je v tom zakódováno kolika stupňová převodovka, zda manuální nebo automatická, případně pohon 4x4 a odpovídající emisní norma.

Dík za vysvětleni.Tak proto ta spotřeba mezi C/B 0.2 l/100km A ještě otazka .Kdo nebo co rozhoduje jaka bude převodovka.V ceníku je psáno: 1.6 hdi 16v 110 k man5 a pak výbava X-line nebo XR Présence.Tak to je ono C/B? Já mám X-line a mám C.Správně jsem to pochopil? Sice je to jedno C nebo B, jen aby to jezdilo bez maroděni.:myslim

B = 5 st.man Euro3, C = 5 st. man Euro4

ještě ti poupravím schválený typ motoru 9HY:

9 "rodina" motoru

H vstřikovací systém (turbo diesel)

Y verze modifikace

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 12 let později...

Ide o to, na akú euro normu bolo schválené, hodnoty mohli byť na niektorých motoroch hlboko pod požadovanými aj na staršom motore so staršou normou. Inak povedané niektoré motory so schválenou E3 hravo emisnými hodnotami zvládajú aj E4, ale nie sú schválené (homologované) na E4 lebo v tej dobe stačila E3. Napríklad taký motor 1,6 16v benzín NFU, ktorý je na starších 307čkách v E3, na novších už v E4. Pritom keď mi na emisnej vyhodilo chybu lambda sondy, všetky hodnoty boli ešte v stanovených medziach limitu (dnes už sa pre istotu medzné hodnoty na protokole ani neudávajú), napriek tomu som emisnou neprešiel a dostal som zákaz používania, nespôsobilý na prevádzku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podľa mňa asi chybný zápis v Českom TP,  ak to auto raz bolo vyrobené a schválené na E4, tak už to tak má navždy. V SB podľa VIN čísla by to malo byť jednoznačné. Na opravu chybého údaju v TP treba doklad od výrobcu, resp. zástupcu v danom štáte o tom, že konkrétne auto bolo schválené na E4, potom žiadosť o vystavenie nového, opraveného TP na polícii. Len fakt neviem, či v r.2002 boli už tie autá homologované na E4.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V tomto prípade zrejme išlo o prvé autá ktoré s predstihom homologovali s E4 na nemecký trh, s potvrdením od dovozcu Peugeot CZ by malo byť možné vystavenie opraveného TP so skutočnou E4. Bude to stáť nejaké peniaze, otázka je, či to naozaj chceš, keď bude motor vybehaný, v horšom stave, tak môže byť ťažšie prejsť emisnou kontrolou, merajú sa limity podľa toho, čo máš v TP, tzn. že teraz to máš miernejšie ako keď tam už bude E4. To sa dá zistiť iba meraním.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...