XiXao Odesláno 9. listopad 2007 Sdílet Odesláno 9. listopad 2007 Poridil jsem zimaky 195 Apine Pro 3 a nechal je naprasknout na 2,6 atmosfer. Na kolik mate nahustenov vy jak na zimu tak na let? Vice, nebo mene? Zatim jsem s jizdnimi vlastnostmi maximalne spokojen protoze auto sedi jako pribite a to i na slizkych kostkach. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 9. listopad 2007 Sdílet Odesláno 9. listopad 2007 Původně zaslal: XiXao Poridil jsem zimaky 195 Apine Pro 3 a nechal je naprasknout na 2,6 atmosfer. Na kolik mate nahustenov vy jak na zimu tak na let? Vice, nebo mene? Zatim jsem s jizdnimi vlastnostmi maximalne spokojen protoze auto sedi jako pribite a to i na slizkych kostkach. 406 má předepsanej tlak 2,3 at. na předku i na zadku, já mám natlakováno v letě i v zimě 2,3;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
buml Odesláno 9. listopad 2007 Sdílet Odesláno 9. listopad 2007 ja leto zima predek i zazdek 2.4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave405 Odesláno 9. listopad 2007 Sdílet Odesláno 9. listopad 2007 pořád 2.3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BoneDaddy Odesláno 9. listopad 2007 Sdílet Odesláno 9. listopad 2007 Foukáme na cca2.3 předek i zadek, léto i zima. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
apevecko Odesláno 9. listopad 2007 Sdílet Odesláno 9. listopad 2007 Dneska mi dorazily presne ty same gumy a jdu prezout,jsem rad,ze jsem zvolil dobre:)Taky nechavam na 2,4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
f3Rd@ Odesláno 9. listopad 2007 Sdílet Odesláno 9. listopad 2007 na zimu 2,4 na leto 2,6 -2,9 (ale to mam trochu jine gumy ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Syro Odesláno 9. listopad 2007 Sdílet Odesláno 9. listopad 2007 Jednoznačne predpisovo 2,3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 9. listopad 2007 Sdílet Odesláno 9. listopad 2007 2,3 cely rok mam break tak pokud vezu echt nalož tak zadek na 2,7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jp Odesláno 10. listopad 2007 Sdílet Odesláno 10. listopad 2007 Sice písí 2,3 na předek i zadek ale je to dost nelogické. Raději dávam na zadek tak 2,2 i míň a předek protože je těžší klidně 2,6. Auto je pak vyváženější a neplave mu předek a zadek u sedanu když člověk jezdí sám je lehkej takže moc nepotřebuje. Jednou jsem dal 2,3 na předek i zadek. Přední kola byli zmáčklí a zadní se ani nepronuli. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pinďa Odesláno 10. listopad 2007 Sdílet Odesláno 10. listopad 2007 Fouká se na 2,3 předek i zadek. Když budeš foukat více jak o 0,1 nad předepsanou hodnotu , tak se ti budou více sjíždět gumy na středu, kde máš kontrolní plošky (na ty se sem tam dívají policajti). [upravil dne 10/11/07 Pinďa] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jp Odesláno 10. listopad 2007 Sdílet Odesláno 10. listopad 2007 Nebudou, jezdim takhle už dlouho a nic takového se neděje. Navíc většina dnešních pneumatik má maximální tlak okolo třech atmofer. I při tomhle tlaku by nemělo dojít k vyboulení pneumatiky. Pokud si předek trocu víc nahustís je lepší spotřeba i ovladatelnost. Ale zase se to nesmí přehnat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 10. listopad 2007 Sdílet Odesláno 10. listopad 2007 ještě další je jak souhlasí měřák na pumpě.Já nafoukal u pumpy jak jsem psal 2,7 na zadní a pokud jsem jej přeměřil po týdnu tak byly obě zadní 2,5,přední 2,4 ,takže rozdíl byl 0,2 .Takže raději dle svého.Dnes jsem tam byl a bylo na papíru u manometru napsáno porucha špatně měří:Dtak jsem se jen zasmál Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladman Odesláno 10. listopad 2007 Sdílet Odesláno 10. listopad 2007 break má na zadek předepsáno 2,8, jinak předek je stejně jak u sedanu. Při větším zatížení kufru se doporučuje foukat zadek na 3.2. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kobra Odesláno 10. listopad 2007 Sdílet Odesláno 10. listopad 2007 Ja mám 2,5 vpředu i vzadu, leto zima a nic se mi nesjíždí středem víc. Gumy jsou rovné jako stůl. S tím snížením spotřeby jedině souhlas ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 11. listopad 2007 Sdílet Odesláno 11. listopad 2007 a pokud máte dojezdovku tak ta je na 80 km a tlak 4,2:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pinďa Odesláno 11. listopad 2007 Sdílet Odesláno 11. listopad 2007 Původně zaslal: Pinďa Fouká se na 2,3 předek i zadek. Když budeš foukat více jak o 0,1 nad předepsanou hodnotu , tak se ti budou více sjíždět gumy na středu, kde máš kontrolní plošky (na ty se sem tam dívají policajti). [upravil dne 10/11/07 Pinďa] Tak se musím omluvit jsem to blbě napsal (sem se sekl, to je když si člověk nepřečte co napsal) mělo tam být toto: ....foukat více jak o 0,3 nad předepsanou hodnotu , tak se ti budou více sjíždět gumy na středu, ..... Zimní se mohou foukat až o 0,2 více. viz. http://www.e-pneu.cz/tech_podpora.php (citace: M+S pneumatiky mohou být přehuštěny o 20 kPa více než letní pneumatiky). Já sám letní foukám cca o 0,1 a zimní cca o 0,2 více. Navíc nezapomínat, že při delší jízdě se ohřátím gumy, ještě zvedne tlak (0,1 až 0,2). Letní gumy jsem foukával o 0,3 více a tak jsem přišel na to sjíždění gum na středu (vlasní skušenost). [upravil dne 11/11/07 Pinďa] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jp Odesláno 11. listopad 2007 Sdílet Odesláno 11. listopad 2007 Ono taky záleží na gumě, ale vidíš, že je možné foukat prakticky až do třech a nic by se dít nemělo. Co se týče těch rad pneuservisů, je třeba je brát malinko s rezervou, oni chtěj hlavně vydělat a ne poradit a tak ti klidně budou tvrdit, že když do kol napustíš dusík tak to poznáš na nižší spotřebě, hlučnosti a nebudou ti utíkat molekuly skrze gumu. S čim určitě souhlasim, jsou podhuštěné gumy, ty jdou do hajzlu velmi rychle, ještě to žere a nedrží stopu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladman Odesláno 11. listopad 2007 Sdílet Odesláno 11. listopad 2007 Původně zaslal: Ladman break má na zadek předepsáno 2,8, jinak předek je stejně jak u sedanu. Při větším zatížení kufru se doporučuje foukat zadek na 3.2. tak se omlouvám:mad:, údaj 2,8 na zadní kola beru zpět. Správně je 2,4, dnes jsem se na to koukal. Jinak 3,2 při zatížení platí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubber Odesláno 13. listopad 2007 Sdílet Odesláno 13. listopad 2007 V létě foukám všechno na 2,3 a v zimě o 0,1 víc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.