Přejít na obsah
mares

Zimní huštění pneumatik je také malá věda

Recommended Posts

Při chladném počasí se může stát, že tlak pneumatiky zaznamenaný na tlakoměru se může zdát nižší, než ve skutečnosti je. Se zvyšující se teplotou roste i objem plynu a naopak. Je-li například pneumatika nahuštěna na tlak dvou barů při okolní teplotě 20°, tak v případě, že teplota klesne na 8°C, manometr bude hlásit tlak 1,9 baru.

Tento údaj může být zavádějící, protože nemusí nutně znamenat, že je pneumatika nedostatečně nahuštěná. Nemá tedy cenu hustit pneumatiky v zimě na vyšší tlak.

[upravil dne 7.11.2007 mares]

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Původně zaslal: bladerunner

Původně zaslal: vix

Kurt: hustilkou, ne ? Nebo kompresórém :)

Já je hustím převážně dusíkem ;)

to asi každý:myslim:D

Jo každý:D Když tu byla o tom naposledy diskkuze měl jsem pocit že jsem jedinej, skoro mě ukamenovali vzduchem:D:D:D:D:D

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Původně zaslal: Driver

Původně zaslal: bladerunner

Původně zaslal: vix

Kurt: hustilkou, ne ? Nebo kompresórém :)

Já je hustím převážně dusíkem ;)

to asi každý:myslim:D

já neee ;)

nie???:myslim

a čo tam fúkaš?

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Další zajímavost: Podhuštěním pneumatik se krásně prohrabete k cíli ve sněhu.

Ještě jedna: Pokud pneumatika sjede z ráfku stačí do prostoru pneumatiky nafičet plyn, zapálit, bum prásk pneumatika je zpátky na ráfku.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Ještě jedna: Pokud pneumatika sjede z ráfku stačí do prostoru pneumatiky nafičet plyn, zapálit, bum prásk pneumatika je zpátky na ráfku.

Tak tohle trochu nechápu... :myslim;)

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Původně zaslal: Fakir

Ještě jedna: Pokud pneumatika sjede z ráfku stačí do prostoru pneumatiky nafičet plyn, zapálit, bum prásk pneumatika je zpátky na ráfku.

Tak tohle trochu nechápu... :myslim;)

No dobře ne na ráfku ale nafouknutá :)

http://www.youtube.com/watch?v=2pxMc5nv-Gw 5:15

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Hustím vzduchem. Dusík jsou vyhozené peníze, to mi potvrdili i v pneuservisu.

Dávám tak 0,2 navíc, do příštího huštění (za 2-3 měsíce) je tam tak o 0,2 míň a "v globálu" to sedí.

[upravil dne 8.11.2007 P607Olda]

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Původně zaslal: P607Olda

Hustím vzduchem. Dusík jsou vyhozené peníze, to mi potvrdili i v pneuservisu.

Dávám tak 0,2 navíc, do příštího huštění (za 2-3 měsíce) je tam tak o 0,2 míň a "v globálu" to sedí.

[upravil dne 8.11.2007 P607Olda]

používám zhruba ten samý systém....

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Původně zaslal: bladerunner

Původně zaslal: Driver

Původně zaslal: bladerunner

Původně zaslal: vix

Kurt: hustilkou, ne ? Nebo kompresórém :)

Já je hustím převážně dusíkem ;)

to asi každý:myslim:D

já neee ;)

nie???:myslim

a čo tam fúkaš?

Foukám tam ČPV - čerstvý pražský vzduch :)

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Původně zaslal: P607Olda

Hustím vzduchem. Dusík jsou vyhozené peníze, to mi potvrdili i v pneuservisu.

Dávám tak 0,2 navíc, do příštího huštění (za 2-3 měsíce) je tam tak o 0,2 míň a "v globálu" to sedí.

[upravil dne 8.11.2007 P607Olda]

A to, že v tom "vzduchu" je cca 78% dusíku víš taky? Takže čím převážně hustíš? Dusíkem. :)

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×