VP605 Odesláno 6. listopad 2003 Sdílet Odesláno 6. listopad 2003 Pánové, máte někdo potuchy jaký má být ohmický odpor cívky ve spojce kompresoru klimy? Podle mýho měření ten můj krám vykazuje 3,10 ohmu. Proud, který tam pak teče je na ty 0,5 mm2 dráty na mý gusto krapet větší. (Pokud tam je 12 V) Moh bych tam mít mezizávitový zkrat. Takže pokud jste to někdo měřil, tak prosím dejte vědět. Je to na 2,5TD [Editován dne 6/11/03 VP605] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr605 Odesláno 6. listopad 2003 Sdílet Odesláno 6. listopad 2003 Smrdi to, nebo se z toho huli? To je civka nejakyho elektromagnetu? Pokud to je jenom civka, tak ten odpor odpovida - je to med (cuprum - nechci zapinat ceskou klavesnici:)) Nemam klimu, tak nevim, ale mam elektrotechnicke vzdelani :cool: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VP605 Odesláno 6. listopad 2003 Autor Sdílet Odesláno 6. listopad 2003 Nesmrdí. To u mezizávi?áku není podmínkou, ale mohou téct větší proudy a z dlouhodobého hlediska může vlivem toho dojít k proražení na kostru. Tahle spojka z konstrukčního pohledu silně připomíná spojku na starších motorkách. Jen přítlačnou sílu místo pružin vyvíjí el. magnet. Když máš el. vzdělání- kolik je povolené proudové zatížení-trvalé na průřez 0,5 mm2 ? [Editován dne 6/11/03 VP605] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr605 Odesláno 6. listopad 2003 Sdílet Odesláno 6. listopad 2003 Ja bych pocital 6A/mm2. Vic asi ne. Takze prumer toho tvyho dratu je 0,8mm? Jestli znas rozmery ty civky tak jsou tabulky ze kterych se da odecist jeji ohmicky odpor. Nebo to jde spocitat. Ale takovym magnetem by mel tyct slusnej proud, aby vyvinul silu, ktera udrzi tu spojku sepnutou. Proc to vlastne resis? Zlobi to? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VP605 Odesláno 6. listopad 2003 Autor Sdílet Odesláno 6. listopad 2003 Jak už jsem psal v pokecu, krapet jsem zahořel a odnesla to šalina. Deď mám rozhozenou elektriku v motoru-musím vyměnit dráty i vyhozenou palubku-dráty se natavily až na pojistkovou skříňku. Silové vedení- napájecí vede kolem celého motoru a není vůbec jištěné až po skříňku.Navíc mi už před tím průserem při zapnutí klimy po poklesávalo palubní napětí-pohasla světla. To mohl do jisté míry dělat prokluzující řemen-ukroucený šroub napínáku nebo nějaký nadnormativní odběr. To už nikdo nezjistí. Proto se snažím před rekonstrukcí šaliny eliminovat potenciální problémy abych zbytečně nemrhal časem i penězi. Až to zase rozchodím dám na fórum sohrn poznatků. Třeba se budou někomu hodit. Určitě je lepší učit se z průserů jiných než svých. Jeden poznatek dám k dobru hned. Alespoň podle mých zkušeností dávají v servisech při výměně drátů normální licnu-CY a ne autovodiče s příslušnou tepelnou odolností izolace. Pokud nedávají origoš svazek. V menší metráži je kovbojka je sehnat a to nemluvě o barevném značení. Dobrý výběr mají v www.LAPPKABEL.cz, ale tam to chce odběr alespoň 100 m. Stejně však doporučuji pokud někdo dělá víc šaliny prohlídnout jejich nabídku. Podobně lze řešit s Kablo Vrchlabí-FLY, FLRY atd. , ale tam na prodejně mají jen občas něco když zbude něco co jim nevejde ve výrobě do sudu ( v tom jsou km drátu). Jsou však velmi ochotní a když je něco tak pošlou na dobírku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.