Šalik Odesláno 6. listopad 2007 Sdílet Odesláno 6. listopad 2007 Zdravím chlapy, mám dotaz. Mám možnost mít 605 z roku 1993 se 174 tkm na tachometru a rád bych se předtím než si ji pořídím zeptal Vás co s něma máte zkušenosti na to jak je na tom motor a ostatní exponovaný části s životností. To auto má ještě servisku a je to po dědovi takže vím jak se o to stará, ale nerad bych si to vzal a za měsíc se vracel k svojemu "starýmu" autu jen kvůli tomu že se tam něco rozsype a já to jako student neutahnu. Díky za odpovědi. A jestli to tady už někde je tak se omlouvám, ale není kdy číst to tady všechno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ota Odesláno 6. listopad 2007 Sdílet Odesláno 6. listopad 2007 Starej dobrej motor PRV? nezničitelná věc a při těch kilometrech úplně v pohodě, spotřeba 10-13l (v mém případě ta horní hranice), podle mě nejlepší motor, co do velkých peugeotů dávali, škoda, že už je to přední náhon... [upravil dne 6.11.07 Ota] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 6. listopad 2007 Sdílet Odesláno 6. listopad 2007 Původně zaslal: Šalik Zdravím chlapy, mám dotaz. Mám možnost mít 605 z roku 1993 se 174 tkm na tachometru a rád bych se předtím než si ji pořídím zeptal Vás co s něma máte zkušenosti na to jak je na tom motor a ostatní exponovaný části s životností. To auto má ještě servisku a je to po dědovi takže vím jak se o to stará, ale nerad bych si to vzal a za měsíc se vracel k svojemu "starýmu" autu jen kvůli tomu že se tam něco rozsype a já to jako student neutahnu. Díky za odpovědi. A jestli to tady už někde je tak se omlouvám, ale není kdy číst to tady všechno. Dobré je, že je auto udržované. To je základ, to máš výhodu. Ale mysli na to, že díly budou trošku dražší. A některé díly možná nebudou v druhovýrobě, ale to už asi poradí ostatní... A to je 3.0 ??? Mysli na povinný ručení... Student v 605? To se moc nevidí... [upravil dne 6/11/2007 Marcel505] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozefsv Odesláno 6. listopad 2007 Sdílet Odesláno 6. listopad 2007 to bude asi 2,0.mozno s turbom, ale neviem.zaklad je ze vies po kom to auto je a ako bolo onho postarane.niektore diely su drahsie ale zase nie su z blata a nieco vydrzia.takze pokial auto nema nejake vyrazne problemy tak by som to urcite na tvojom mieste bral ak je to za dobru cenu.povozenie je to krasne edit- od 92 roku to uz malo vcelku muchy vychytane a uz sa to velmi nekazilo.173 tkm by som vobec neriesil.to je nic.peugeot ma dobre benzinove motory [upravil dne 6.11.07 jozefsv] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 8. listopad 2007 Sdílet Odesláno 8. listopad 2007 Měl by to být 2.0 8v turbo XU10J2TE jestli si správně pamatuju. S jasným původem bych se toho vůbec nebál, akorát po 200tis. asi odejde čerpadlo a přední náprava je náchylná na českej tankodrom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Šalik Odesláno 8. listopad 2007 Autor Sdílet Odesláno 8. listopad 2007 Ta náprava je zatím v pohodě, taky je tam nová spojka a rozvody atd. a další věci tam byly měněný docela nedávno a navíc po dálnici s tím lítám jen já když to mám pučený, děda s tím jezdí max tak do obchodu a o prázdninách na dovolenou a to to auto předtím vždycky hodí na kontrolu do servisu. Takže jediný z čeho mám takovej divnej pocit je převodovka, konkrétně řazení dvojky se mi zdá občas hodně tuhý... To Fusion: Jako vždycky se pamatuješ správně Ještě k tomu studentovi, jsem na vojenské škole takže nějaký plat mám takže pokud neodejde turbo nebo převodovka tak bych to měl utahnout v pohodě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 8. listopad 2007 Sdílet Odesláno 8. listopad 2007 Mě ta dvojka jde taky občas ztuha, neškrká ale moc se jí tam nechce. Mám to tak ale minimálně 80tis.km. Toho bych se taky nebál. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukash605 Odesláno 10. listopad 2007 Sdílet Odesláno 10. listopad 2007 zdravíčko kolegové,asi bych se měl taky ozvat.když už tenhle model mám...kromě turba který mě před rokem nechalo na D1.tak si nestěžuju jen mě teď trochu zlobí topení,ale jinak se na tenhle motor můžu spolehnout.mám nalítáno 193000 a pohoda já jsem už taky lítal do školy v 605:D náhodou to byl dobrý pocit když všichni lítaj v malinkatých autech a najednou se vyřítí taková loď a všichni čučí.a první výraz kamarádů....táta pučil? [upravil dne 10.11.07 Lukash605] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vertex Odesláno 10. listopad 2007 Sdílet Odesláno 10. listopad 2007 2,0 v kočáru jako je 605? To je hřích Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Šalik Odesláno 10. listopad 2007 Autor Sdílet Odesláno 10. listopad 2007 To Vertex: Ono je to možná hřích, ale s tím turbem je to i hříšně rychlý A navíc teď sem se s tím, na 1200km, dostal na kombinovanou 8,2 na sto...A to při předpisové jízdě. A jak to občas bylo těžky;) To Lukash: Tenhle pocit znám:super:super Ještě jeden dotaz. Co si myslíte o Blow-off ventilu do tohohle auta. Nechci to kvůli tomu že to bylo v Rychle a Zběsile, ale kdesi sem četl, že to šetří to turbo. Co si o tom myslíte, máte s tím někdo někdo nějaký zkušenosti??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pája Rybišár Odesláno 10. listopad 2007 Sdílet Odesláno 10. listopad 2007 Páne jo 2.0l v 8ventilu s přeplňováním?jeké jsou výkonové parametry pls? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Šalik Odesláno 10. listopad 2007 Autor Sdílet Odesláno 10. listopad 2007 Tak má to 104kw (a zatím to vypadá že tam sou všechny:) ) a krouťák nevím. Ale napsal bych to tak jak to udávají u Rolls Royce - dostatečný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukash605 Odesláno 11. listopad 2007 Sdílet Odesláno 11. listopad 2007 přesně tak 104kW takže nějakých 140PS.ale je to těžké auto takže na rozjezdy to není žádná střela ale myslím že to není špatný motor.ale nadruhou stranu jsem stím pojel na sprintech MB 190 2,3 16V.ten majitel se mě pak ptal jestli je to 3,0:D a když jsem mu řekl co to je za motor tak byl takovej smutnej:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 11. listopad 2007 Sdílet Odesláno 11. listopad 2007 605 SRi má 1325kg a vzhledem k tomu, že 1335kg 406 1.9TD "jede" aji se 67kW tak teoreitcky nepojede nejhůř ani karbecová 605 dvoulitr. Jinými slovy, těch 104kW je určitě slušný. Já říkám hlavně ať je možnost spolehlivě předjíždět a držet rychlost kopec nekopec. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Šalik Odesláno 14. listopad 2007 Autor Sdílet Odesláno 14. listopad 2007 Nemáte někdo zkušenosti s tím Blow-off ventilem? Klidně i z jiných motorů...vážně by mě zajímalo jestli to je poznat nebo jestli je to jen machrovinka... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukash605 Odesláno 15. listopad 2007 Sdílet Odesláno 15. listopad 2007 Původně zaslal: Šalik Nemáte někdo zkušenosti s tím Blow-off ventilem? Klidně i z jiných motorů...vážně by mě zajímalo jestli to je poznat nebo jestli je to jen machrovinka... tak jen na machrování to samozřemě není,má to svůj učel.asi ten hlavní je že šetří turbo.no a pak samozřejmě ten "pšouk"mám to v plánu ho tam dát ale nevím ještě kdy.musím se poradit s kamarádem který stím má velké zkušenosti.ale zase nejsem takovej blázen abych tam rval HKS a podobně myslím že Bidrin bude stačit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Šalik Odesláno 15. listopad 2007 Autor Sdílet Odesláno 15. listopad 2007 Jo tak to pak napiš jak drahá sranda to je protože v případě že ho vemu bych do toho rozhodně šel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.