Přejít na obsah
wena99

206,jaké jsou spotovní verze?

Recommended Posts

Myslím,že teď už novou 206-ku v nějaké nadupanější výbavě nebo motorem nekoupíš.Spíš jen s 1,4i nebo 1,4HDi,když by šlo o funglofku od koncesionáře.To víš.Loni se začala prodávat 207 a letos na podzim i 207SW.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

s tym gti a s16 pozor gti je verzia s predlzenymi naraznikmi, nejde o to ci ma 99kw a 100kw , ja mam s16 a ma 99 kw , ide o to ktoreho roku bola vyrobena, inak RC je jednoznacne na spici, to auto by som cel :myslim , aj ked myslim ze medzi 100 kw s16 a 130 kw rc neni az taky rozdiel ako by sa mozno podla poctu koni zdal , skor by som povedal takych 10 kw ako 30 ,

a inak , sportove verzie sa robili aj napr 1,4 sport s 77 kw vykonom , vybava ako sa patri

tu je priklad - daj si autobazary.sk , 206 ky, a najdi si podla vykonu 1,4 ku, cervena koza, cierna perlet, plna vybava, no bral by som ju radsej ako moj dvojliter, ale ten manik chce za to 300 bubakov, no manik :o

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Původně zaslal: L.I.P.O.8

jo dělá se 1,6 16v a má 110 koní

Velmi povedený motor. :) Takto omotorovaná 206ka je na 1.6 je poměrně dost živá, motor má příjemnou dynamiku a slušnou spotřebu, ikdyž se mu šlape na krk. Je pravda, že jsem neřídil 130 kW RC, takže nemůžu srovnávat, nicméně já jsem s ním velice spokojen. :super

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

to BEDA: s tym gti, do roku 2000 myslim GTI verzie ani nerobili, Iba s16 , lebo europsku homologizaciu pre predlzenu 206 ku GTI naraznikmi ziskali az nejako po roku 2000 , a potom ich zacali robit, myslim ze limitovana seria. Vobec neslo o vykon 99 alebo 100. Aj ked v podstate je to jedno , rozdiel to neni, asi sa im cislo 100 zdalo krajsie tak ho tam dali. Tak tomu bolo v novsich verziach.

S tou 1,6 16v suhlasim, kamarat ho ma , a vozil som sa na tom s nim, ulne staci na 206 ku , do 100 vky taha velmi dobre, pri vyssej rychlosti uz znat ze to je predsa 1,6 ka , ale hovorim , velmi podareny motor, akurat teraz co viem mi vravel jeden problem, akysi zvuk od prevodovky, cosi vravel ze akesi lozisko musi vymenit, len si uz nepamatam co, ale inak ziadne opravy, len sa jazdi, a ja tiez :super

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Byla 206 S 16 nebo taky GTi, auto je stejny, ale jmeno je podle toho pro kterou zemi to bylo, u nas to je myslim S 16, motor je 2.0 136 koni, a delali se i v SW myslim jako SW GTi, nebo SW Sport Edition, ale tech je jak safranu. videl jsem jen jednu jedinou na zivo, jo a poznavaci znameni GTicek by mely bejt perletove cerny zrcatka, celi, nejnom ta kapka nahore.

Pak 206 S16 GT (GT = Grand Tourisme) verze s prodlouznyma homologacnima naraznikama, poznas podle plakety v interieru s vyrobnim cislem kusu a samolepkou GT pod kterou taktez vyrobni cislo kusu, myslim ze ma i nizssi podvozek nez obycejna GTi ale kecal bych

Pak je 206 RC (GTi 180 pro anglii) motor je 2.0 VVti 180 koni, narozdil od Gti ma jinej interier a 17 kola

A naoknec tu mame slabsi bratricky s oznacenim XS motory jsou 1.4 8v 75k, 1.6 8v 88k (nekde uvadej 90k) a od roku 2000, nebo 2001 1.6 16v 110k nahradila osmiventil.

Ty 1.6 uplne stacej a auto je raketa, ja mam litinovou 1.6 88k, bez ABS, s kilmou el. okna + zrcatka Trochu mi vadi ze motor je tezkej, ale podvozek bomba, jak pruzny tak staticky zrychleni je neuvritelny a motor tahne hezky od spoda a vubec mu nevadej ani hratky 4 - 6 tis. ot./min. jede jak drak a tahne neuveritelnym zpusobem az do 150 km/h pak mu dochazi trochu dech. na radeni po okreskach je jako delanej, ale na dalnici bych s nim vic jak 130 nejel na 5 toci asi 3500 a vejs uz bych ho na dlouhy trasy fakt nehonil, chybi mu 6-ka.

Muj verdikt bez do 1.6 16v rv. do 2001, je to neMUX verze tak je vsechno v klidu, hezky surovi a dava ti to odpor, v tech MUX verzich ani nevim ze jsem neco zapnul a furt cumim po pistrojovce kde co sviti novyho.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

ty cerny zrcatka nemeli vsechny ale rozhodne jestli jsou zrcatka cerny a interier v polokuzi tak je to Gti (S 16), ten interier se nedaval nikam jinam, a jestli je treba na 1.4 tak je to predelavka, stejne jako kotoucovi brzdy vzadu, ty se davali az na motory 100+k, dalsi seriova vybava Gti je automaticka klimatizace, jina se tam ani nedavala

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

No, taky mám dovoz z německa a taky to bylo honosně nazvaný P206 xs Sport (jo a ještě panoramatic).

Ale žádný rozdíl vůči klasické verzi tam asi nebude. Jinak je to taky černá myš, navíc teda s odtahovací střechou - viz profil.

MrVain - včem je podle tebe to tvoje auto "sport" :D

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×