Přejít na obsah
buml

proc Peugeot okrada sve zakazniky?

Recommended Posts

Muze mi nekdo vysvetlit proc neustale Peugeot okrada zakazniky z rad zivnostniku a firem? Ptate se samozrejme co je to za kravinu, ze?

Takze vymena oleje a dalsi servisni intervaly, jsou pro osoby s icem zkraceny o 1/4 a ja se ptat proc? Nevim, ale u jine automobilky sem se s takovou picovinou nestetkal. Nechapu na jakym principu toto okradani obhajuji, ale i po konzultaci s automechaniky sme neprisli na jiny duvod nez firemniho zakaznika natvrdo okrast ve jmen blaha jeho auta:grr

A nechtejte mi tvrdit ze je auto vic namahano, na to vam neskocim:aut

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

No pokud by s tím jezdili zaměstnanci toho živnostníka tak je to jedině dobře.

Z hlediska toho, že s tím jezdí majitel a podle toho se k tomu chová to je blbý, to jo.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Původně zaslal: Fusion

No pokud by s tím jezdili zaměstnanci toho živnostníka tak je to jedině dobře.

Z hlediska toho, že s tím jezdí majitel a podle toho se k tomu chová to je blbý, to jo.

no v dnesni dobe je kvalita paliv a maziv na tak vysoky urovni, ze rozdil mezi prase jizdou a klidnou a polo nebo plny nemuze bejt temer znat a to neberu v uvahu, ze u firemnich aut je ten interval vymeny co se tyce doby kratsi

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Původně zaslal: Ferin007

Protože je předpoklad, že živnostník to má na popojíždění po městě, převozy těžkých věcí, častý zastávky, atd.

dobre rano nastartuju mottor se ohreje a ikdyz nekde stojim a v mem pripade cekam na zakaznika tak motor rozhodne nevychladne. a ze startuju i 20x denne a co v tom zadnej problem nevidim

ad prevozy tezkoejch veci jak tezkejch to auto je delany na nakou nosnost a tu musi vydrzet ikdyby ta vytizenost byla 100%

tak mi vysvetli jakej je v tom rozdil, jestli je auto v provozu denne a a dela to k cemu je urceny a nebo ho nakej paprda jednou tejdne vytahne na nakup 4km do mesta a pak zpet (obcas 200km za vnoucatama), neni nahodou to denni pouzivani pro auto lepsi? to co tady pises jako rozumnej argument neberu.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Já jo. ;)

Estli nevidíš problém mezi "celoživotním" provozem v hustým městským provozu s plno studenýma startama (a že ve městě trvá, než se motor pořádně zahřeje!) a dálničníma jízdama na dovolenou, tak fakt nevím... :papa

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

jaky furt studeny starty ten motor jen tak nevychladne a proc to teda nemaj jiny automobilky tohle je co sem se zatim setkal vyprznenost zabozrota, jakto ze napr PDcka (ktery sou vseobecne brany za ****) tak podle WIV (flexibilní servisní intervaly) vydrzi na taxiku i 28t, ano s long life olejem, ale zadny omezeni pro ic-are, tohle je proste obycejna zlodejna a bud to auto ty kilometry najede a nebo se meni podle casu, ale tohle je kdyz budu hodne slusnej diskriminace podnikatelu!

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Ale taky nezahřeje. ;)

Zrovna ty variabilní servisní intervaly u škodovek sou pěkná sviňárna, pač pokud jen trochu jezdíš po městě, tak ti to začně hlásit už v polovině předpokládané (a výrobcem udávané) doby.

Jinak, co tě nutí, ty servisní intervaly dodržovat. Pořád nějak nechápu, co tě tak žere.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

ale vzdyt nemas pravdu, vcera sem si to overoval u asi 5 kolegu a vsichni v pohode pres 25t to neni vejmysl, ale fakt a kdyz to vemu z druhy stranky, tak nez sem delal tago, tak sem jezdil malou autodopravu a to stylem rano nastrtoval ujel 350 a vice km, vypnul motor, slozil a po nastartovani to same zpet a i s timhle rezimem byl se zabou musel jezdit na zkracenej servis no fuj:grr

jediny ce tem autum po najeti cca 750t za cca 5let bylo, ze se museli menit kolecka 5. rychlosti v prevodovce:D

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Původně zaslal: Ferin007

Pořád nějak nechápu, co tě tak žere.

zere me to, ze budu pristi rok potrebovat novy auto na tago a kdyz uz vypada slusne vnitrek tak politika automobilky je na bliti:grr

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Původně zaslal: Vvitty

2Ferin: napriklad zaruka...

Předpokládám, že u auta z roku 2002 už jaxi záruka nebude. ;)

Maximálně na kastli.

Jinak, jasan, dycky, když se stanoví nějaký pravidla, někomu to uškodí, pač je specifickej případ. Já mám ale v uživatelské příručce napsaný něco v tom smyslu, že uživatelům jezdícím výhradně v městským provozu (především taxikáři) DOPORUČUJÍ zkrátit servisní interval na polovinu.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Původně zaslal: Ferin007

(především taxikáři) DOPORUČUJÍ zkrátit servisní interval na polovinu.

ale oni se te na to ptat nebudou a sejmou ti ho hned (jinak ti na zaklade tohoto doporuceni tu zaruku neuznaj), u rozvodaku napr rozdil cini 60t km

ad 02` > nikdo se nebavi o soucasny plecce co mam, ale o budoucim aute a podminkach provozovani noveho :papa

[upravil dne 6/11/07 buml]

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×