Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

zástavba 405 vícebodové vstřikování do jednobodového vstřikování


vvvrtep

Recommended Posts

Chtěl bych do své 405 s jednobodovým vstřikováním dát jiný motor s vícebodovým vstřikováním.Ten starý má problémy se snímačem škrtící klapky a těsností na klice.Chtěl bych přehodit celou elektriku k motoru a počítač a všechny snímače. Je to vůbec možné vyměnit. Nenarazím na nějáký problém ? Myslím, že se dostanu i na lepší spotřebu.

Díky Petr

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja tam nechal puvodni motor, jen jsem vymenil to vstrikovani vc. RJ a kompletni kabelaze v motorovem prostoru. ta sla normalne nacvakat do pojistkovky misto stavajici, takze zadny problem. plus pochopitelne rozdelovac, vahu vzduchu a podobne hlouposti. v hlave bylo treba jen prehazet stefty na uchyceni jineho sani, ale diry byly pro obe varianty, takze taky v pohode. po prehazeni vsechno bezelo, jak melo. po dvou dnech teda odesla spojka, ale to uz je jina vec:D

menil jsem 1bod XU9M za 128PS GTi.

[upravil dne 5.11.07 .mycTD]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...
Původně zaslal: .mycTD

ja tam nechal puvodni motor, jen jsem vymenil to vstrikovani vc. RJ a kompletni kabelaze v motorovem prostoru. ta sla normalne nacvakat do pojistkovky misto stavajici, takze zadny problem. plus pochopitelne rozdelovac, vahu vzduchu a podobne hlouposti. v hlave bylo treba jen prehazet stefty na uchyceni jineho sani, ale diry byly pro obe varianty, takze taky v pohode. po prehazeni vsechno bezelo, jak melo. po dvou dnech teda odesla spojka, ale to uz je jina vec:D

menil jsem 1bod XU9M za 128PS GTi.

[upravil dne 5.11.07 .mycTD]

Jen jeden dotaz ze zvědavosti, co to má za smysl ???:myslim;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Hanys55

Původně zaslal: .mycTD

ja tam nechal puvodni motor, jen jsem vymenil to vstrikovani vc. RJ a kompletni kabelaze v motorovem prostoru. ta sla normalne nacvakat do pojistkovky misto stavajici, takze zadny problem. plus pochopitelne rozdelovac, vahu vzduchu a podobne hlouposti. v hlave bylo treba jen prehazet stefty na uchyceni jineho sani, ale diry byly pro obe varianty, takze taky v pohode. po prehazeni vsechno bezelo, jak melo. po dvou dnech teda odesla spojka, ale to uz je jina vec:D

menil jsem 1bod XU9M za 128PS GTi.

[upravil dne 5.11.07 .mycTD]

Jen jeden dotaz ze zvědavosti, co to má za smysl ???:myslim;)

Smysl to má ten, že původní XU9M má výkon 80kW a GTi tušim 94kW
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pouzil jsem samozrejme tech 94kW, kdyzuz takuz:P

kazdopadne po konich se tu urcite neslo, tech 108 by mi na 4km cestu do prace taky stacilo.

hlavni duvod byl v neustalem odhalovani hledani a novych zavad v elektronice solexu, vse pochopitelne metodou pokus-omyl, pac diagnostiku to zadnou nema.:grr MPI si myslim, ze je mnohem spolehlivejsi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...