Přejít na obsah
vvvrtep

zástavba 405 vícebodové vstřikování do jednobodového vstřikování

Recommended Posts

Chtěl bych do své 405 s jednobodovým vstřikováním dát jiný motor s vícebodovým vstřikováním.Ten starý má problémy se snímačem škrtící klapky a těsností na klice.Chtěl bych přehodit celou elektriku k motoru a počítač a všechny snímače. Je to vůbec možné vyměnit. Nenarazím na nějáký problém ? Myslím, že se dostanu i na lepší spotřebu.

Díky Petr

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

ja tam nechal puvodni motor, jen jsem vymenil to vstrikovani vc. RJ a kompletni kabelaze v motorovem prostoru. ta sla normalne nacvakat do pojistkovky misto stavajici, takze zadny problem. plus pochopitelne rozdelovac, vahu vzduchu a podobne hlouposti. v hlave bylo treba jen prehazet stefty na uchyceni jineho sani, ale diry byly pro obe varianty, takze taky v pohode. po prehazeni vsechno bezelo, jak melo. po dvou dnech teda odesla spojka, ale to uz je jina vec:D

menil jsem 1bod XU9M za 128PS GTi.

[upravil dne 5.11.07 .mycTD]

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Původně zaslal: .mycTD

ja tam nechal puvodni motor, jen jsem vymenil to vstrikovani vc. RJ a kompletni kabelaze v motorovem prostoru. ta sla normalne nacvakat do pojistkovky misto stavajici, takze zadny problem. plus pochopitelne rozdelovac, vahu vzduchu a podobne hlouposti. v hlave bylo treba jen prehazet stefty na uchyceni jineho sani, ale diry byly pro obe varianty, takze taky v pohode. po prehazeni vsechno bezelo, jak melo. po dvou dnech teda odesla spojka, ale to uz je jina vec:D

menil jsem 1bod XU9M za 128PS GTi.

[upravil dne 5.11.07 .mycTD]

Jen jeden dotaz ze zvědavosti, co to má za smysl ???:myslim;)

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Původně zaslal: Hanys55

Původně zaslal: .mycTD

ja tam nechal puvodni motor, jen jsem vymenil to vstrikovani vc. RJ a kompletni kabelaze v motorovem prostoru. ta sla normalne nacvakat do pojistkovky misto stavajici, takze zadny problem. plus pochopitelne rozdelovac, vahu vzduchu a podobne hlouposti. v hlave bylo treba jen prehazet stefty na uchyceni jineho sani, ale diry byly pro obe varianty, takze taky v pohode. po prehazeni vsechno bezelo, jak melo. po dvou dnech teda odesla spojka, ale to uz je jina vec:D

menil jsem 1bod XU9M za 128PS GTi.

[upravil dne 5.11.07 .mycTD]

Jen jeden dotaz ze zvědavosti, co to má za smysl ???:myslim;)

Smysl to má ten, že původní XU9M má výkon 80kW a GTi tušim 94kW

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Původně zaslal: Mefisto86

Smysl to má ten, že původní XU9M má výkon 80kW a GTi tušim 94kW

GTI měli výkon 88kw a pak byli i verze 94kw a to myslím bez katu... Ale nejvíc se dělalo verzí 88kw :):xvul

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

pouzil jsem samozrejme tech 94kW, kdyzuz takuz:P

kazdopadne po konich se tu urcite neslo, tech 108 by mi na 4km cestu do prace taky stacilo.

hlavni duvod byl v neustalem odhalovani hledani a novych zavad v elektronice solexu, vse pochopitelne metodou pokus-omyl, pac diagnostiku to zadnou nema.:grr MPI si myslim, ze je mnohem spolehlivejsi.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×