Jump to content
Sign in to follow this  
vvvrtep

zástavba 405 vícebodové vstřikování do jednobodového vstřikování

Recommended Posts

Chtěl bych do své 405 s jednobodovým vstřikováním dát jiný motor s vícebodovým vstřikováním.Ten starý má problémy se snímačem škrtící klapky a těsností na klice.Chtěl bych přehodit celou elektriku k motoru a počítač a všechny snímače. Je to vůbec možné vyměnit. Nenarazím na nějáký problém ? Myslím, že se dostanu i na lepší spotřebu.

Díky Petr

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja tam nechal puvodni motor, jen jsem vymenil to vstrikovani vc. RJ a kompletni kabelaze v motorovem prostoru. ta sla normalne nacvakat do pojistkovky misto stavajici, takze zadny problem. plus pochopitelne rozdelovac, vahu vzduchu a podobne hlouposti. v hlave bylo treba jen prehazet stefty na uchyceni jineho sani, ale diry byly pro obe varianty, takze taky v pohode. po prehazeni vsechno bezelo, jak melo. po dvou dnech teda odesla spojka, ale to uz je jina vec:D

menil jsem 1bod XU9M za 128PS GTi.

[upravil dne 5.11.07 .mycTD]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: .mycTD

ja tam nechal puvodni motor, jen jsem vymenil to vstrikovani vc. RJ a kompletni kabelaze v motorovem prostoru. ta sla normalne nacvakat do pojistkovky misto stavajici, takze zadny problem. plus pochopitelne rozdelovac, vahu vzduchu a podobne hlouposti. v hlave bylo treba jen prehazet stefty na uchyceni jineho sani, ale diry byly pro obe varianty, takze taky v pohode. po prehazeni vsechno bezelo, jak melo. po dvou dnech teda odesla spojka, ale to uz je jina vec:D

menil jsem 1bod XU9M za 128PS GTi.

[upravil dne 5.11.07 .mycTD]

Jen jeden dotaz ze zvědavosti, co to má za smysl ???:myslim;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Hanys55

Původně zaslal: .mycTD

ja tam nechal puvodni motor, jen jsem vymenil to vstrikovani vc. RJ a kompletni kabelaze v motorovem prostoru. ta sla normalne nacvakat do pojistkovky misto stavajici, takze zadny problem. plus pochopitelne rozdelovac, vahu vzduchu a podobne hlouposti. v hlave bylo treba jen prehazet stefty na uchyceni jineho sani, ale diry byly pro obe varianty, takze taky v pohode. po prehazeni vsechno bezelo, jak melo. po dvou dnech teda odesla spojka, ale to uz je jina vec:D

menil jsem 1bod XU9M za 128PS GTi.

[upravil dne 5.11.07 .mycTD]

Jen jeden dotaz ze zvědavosti, co to má za smysl ???:myslim;)

Smysl to má ten, že původní XU9M má výkon 80kW a GTi tušim 94kW

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Mefisto86

Smysl to má ten, že původní XU9M má výkon 80kW a GTi tušim 94kW

GTI měli výkon 88kw a pak byli i verze 94kw a to myslím bez katu... Ale nejvíc se dělalo verzí 88kw :):xvul

Share this post


Link to post
Share on other sites

pouzil jsem samozrejme tech 94kW, kdyzuz takuz:P

kazdopadne po konich se tu urcite neslo, tech 108 by mi na 4km cestu do prace taky stacilo.

hlavni duvod byl v neustalem odhalovani hledani a novych zavad v elektronice solexu, vse pochopitelne metodou pokus-omyl, pac diagnostiku to zadnou nema.:grr MPI si myslim, ze je mnohem spolehlivejsi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...