Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Nejde chcípnout 306 hdi


honzabreak

Recommended Posts

Ahoj. Poraťe mi prosím. Mám P306 2,0 HDi a když vypnu klíček, motor ještě pár vteřín běží. Rozsvítila se kontrolka signalizující poruchu takže předpokládám, že jiná možnost než to nechat někde připíchnout na diagnostiku není. A ještě po zapnutí klíčku se ta kontrolka má vždycky rozsvítit a po nastartování zhasnout ale někdy se nerozsvítí a pak nejde nastartovat. Nesetkal se někdo s něčim podobnym? Dík.

[upravil dne 5.11.2007 honzabreak]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mrkni se sem (stejný motor, stejný problém):

Za prvotní příčinu považuji nabrání špatné nafty a úplně to přestalo až po výměně palivového filtru (od té doby také používám přísadu do nafty):

Dej vědět zda Ti to pomohlo :papa.

[upravil dne 5/11/07 Leo]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: vix

já mám u své mechaniky páčku :) Když ten chcípák selže :)

jen pro upřesnění-ten elekroventil co ti chcípá motor ho vlastně nechcípá,ale dovoluje mu jet.takže když se posere,tak ani nenastartuješ. A přitom tam dali i ruční chcípák,to je nádrera :D :D :D ,jo,jo,to byly motory.... :super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Někdy pomáhá jen profouknutí, je na konci mikrosítko jakoby a někdy pomůže to profouknout vzduchem. Ničí se to nekvalitní naftou, je tam el. mag. ventil uvnitř a ten určuje průtok paliva.

Ale bacha, kamoš jak to kupoval, tak v Citroenu mu to chtěli střelit za 17tisíc, pak následně koupeno v Boschi za 4tisíce. Aby Tě někdo nenapálil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: honzabreak

Tak to mám hotový. Bylo to tou naftou. Vyčerpal jsem nádrž, nalil naftu od omv, vyměnil filtr a asi po třech kilometrech se to srovnalo. Najel jsem dneska asi 80km a všechno vypadá OK.

[upravil dne 7.11.2007 honzabreak]

To je dobře, že to pomohlo. Hlavně ať to vydrží.

Jak jsi vyčerpal naftu (už jsem se k tomu chystal taky, ale bylo mi líto skoro plné nádrže a hlavně jsem nevěděl co potom s ní)? Chystám se také na vyčištění nádrže, ale nejde mi palivové čerpadlo protáhnout originální dírou a tak ji musím nějak vhodně zvětšit. Potom vyndám čerpadlo, vyčistím sítko, vyčerpám všechnu naftu a vytřu spodek nádrže od usazenin (třeba tam žádné nebudou :mrk).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Leo

Původně zaslal: honzabreak

Tak to mám hotový. Bylo to tou naftou. Vyčerpal jsem nádrž, nalil naftu od omv, vyměnil filtr a asi po třech kilometrech se to srovnalo. Najel jsem dneska asi 80km a všechno vypadá OK.

[upravil dne 7.11.2007 honzabreak]

To je dobře, že to pomohlo. Hlavně ať to vydrží.

Jak jsi vyčerpal naftu (už jsem se k tomu chystal taky, ale bylo mi líto skoro plné nádrže a hlavně jsem nevěděl co potom s ní)? Chystám se také na vyčištění nádrže, ale nejde mi palivové čerpadlo protáhnout originální dírou a tak ji musím nějak vhodně zvětšit. Potom vyndám čerpadlo, vyčistím sítko, vyčerpám všechnu naftu a vytřu spodek nádrže od usazenin (třeba tam žádné nebudou :mrk).

Já jsem to čerpadlo vytáhnul tou původní dírou. Bylo to trochu jako ježek v kleci ale šlo to. Pak jsem to vysál takovym zahradnim čerpadlem, co se dává na vrtačku. Mají ho v každym baumaxu apod. a stojí to pár korun. Tu vyčerpanou naftu prodám kamarádovi do traktoru a fertig. Budu si muset dávat pozor čim to krmim. Před tim jsem měl Citroen BX 1,8 TD a to byl poněku jednodušší motor, ten by jel i na petrolej. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen k tomu že Ti to přestalo, může to být tím řím píšeš, ael taky nikoliv. Může to být začátek konce regulátoru. Už jsem to viděl, že to zahaprovalo přesně jak píšeš, pak se to srovnalo dlouho nic a po půl roce odešel nadobro. Kamoše to nechalo stát a už auto nenatočil. Následoval odtah, následně výměna ragulátoru a zas jezdí. Mu to taky hlásilo nějakou chybu regulátoru, nevěnoval tomu pozornost a nechal to tak, nechal si smazat chybu z ECU a pak zůstal stát. Ale snad to nebude Tvůj případ. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...
Původně zaslal: Xantik

Jen k tomu že Ti to přestalo, může to být tím řím píšeš, ael taky nikoliv. Může to být začátek konce regulátoru. Už jsem to viděl, že to zahaprovalo přesně jak píšeš, pak se to srovnalo dlouho nic a po půl roce odešel nadobro. Kamoše to nechalo stát a už auto nenatočil. Následoval odtah, následně výměna ragulátoru a zas jezdí. Mu to taky hlásilo nějakou chybu regulátoru, nevěnoval tomu pozornost a nechal to tak, nechal si smazat chybu z ECU a pak zůstal stát. Ale snad to nebude Tvůj případ. ;)

Si piš, že je to můj případ. Už je to zase v p...... Sice to jede, ale jen do 2500 otáček a jak brzdim motorem, tak to chcípne. Vyměnim regulátor a uvidíme.:bojim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: foxo

Jak tak nato vsetko kukam, ty 80kW varianty HDi sa furt seru, a su haklive uplne na vsetko. To su motory tak akurat na vystavu!!! Ten 66kw je sice slabsi, ale nema zadne problemy s nicim, je o 90%spolehlivejsi oproti jeho silnejsej variante.

Moc si nefandi, viděl jsem to už i na 66kW verzi HDi.

Apropo, rozdíl mezi 80kW a 66kW není v palivovém systému ten je stejný, jak čerpadlo, tak zmiňovaný regulátor, který se sere prý kvalitou naší nafty. Někdy pomůže profuk mikrosítka, někdy jen na chvilku a někdy už vůbec.

80kW má navíc intercooler (mezi chladič turba) a obtok turba, jinak je to naprosto stejnej motor a do konce podle Bosch servisu na což jsem čuměl včetně vstřikovačů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no xantiku, tak to vypada tak, ze najdem na vrakaci, 80kw verziu, vyberem z nej turbo a intercoler, a namontujem do mojej, a mam 80 kw??? myslim, ze je tam teho vic rozdilneho, ne len turbo.... :myslim:nevim ja tam lejem naftu od kamosa uz pol roka, a vsetko klape jak ma. Skus tam dat ty alebo prema, alebo leo neco ineho nez shell, a pak to nejde nastartovat, nechce chcipnut, a ine poruchy, o kterych ty chalani pisali, takze to nebude take jednoduche.. teda aspon myslim. Sam eddy povedal, ze ta 80 je omoc poruchovejsi.. tak tak.... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to můžeš, pak si musíš nechat přehrát ECU protože je naprogramována na jiné dávky vzduchu k poměru palivu.

Já tam lil taky naftu z nejmenovaného zdroje, ted tankuji u Tesca, někdy Agip někdy Shell, naposledy dělaná diag v létě nevykazovala žádnou chybu, auto mě nenechalo zatím nikdy stát, nic jsem krom výfuku neměnil. Leda že by ten vejfuk po osmi letech nevydržel tím, že toje 80kW verze. :D

A ještě jedna jen taková technická, tady se pro změnu mluví o 306tce HDi a tu jsem zas neviděl ve verzi 80kW pouze 66kW, tak muv o sraní se 80kW verzí.

A víš čím to taky možná je že pozoruješ víc problémů?? Protože třeba ve 406tce je daleko míň těch 66tek než 80tek.

[upravil dne 20.11.2007 Xantik]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no to ja nevim, co se montovalo do 306. mam zato, ze su 2.0Hdi len 80 a66kw.(teraz aj100) a davaju sa do aut take jeke su, a nejsu este upravovane do urciteho modelu zvlast....No tak ja ti nevim....:nevim a este neco, vim urcite, ze tie dva motory nemaju rovnaky kompresny pomer. Tak jak mozu byt stejne? Neco tam musi byt inac, aj ked len nejaka prkotina... (ked berem, ze je tam navic intercoler a ine turbo)..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...