Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

material bloku motoru


gogogo

Recommended Posts

Zdravím

Nevíte někdo náhodou zda součástí facelitu peugeot 205 byla i změna materialu bloku motoru z hliníku jehož valce tvořily vyměnitelné litinové vložky,na litinový monoblok který měl válce vrtané přimo do odlitku bloku?

Jde o 1.4 55 kw typ KDY jednob.vstřik r.v 93

Doted jsem považoval motory rady TU za celohliníkové.

Díky za objasnění.

post-0-14109596904641_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: lukas.mach

mno uz jsem to nasel. u novejsich modelu je hlinikovy blok motoru a u starsich modelu litinovy. od jakeho roku se datuje novy a stary typ jsem se bohuzel nedozvedel. jestli sem se spletl, tak me prosim opravte. z chyb se clovek uci :-)

do roku 90 starý model, od roku 90 nový, podívej se třeba na stránky clubu - http://www.peugeot205club.com/evoluce.html

[upravil dne 5/11/07 renm]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hlavu(motoru) mám z lehké slitiny.

Peugeot 306 by měl mít schodné 3 pohonné agregáty 1.1 , 1.4 , 1.6 v knize o tomto voze udávají pro prví dva hliníkový blok s vymenitelnýma litinovýma vložkama pro obsah 1.6 litinový monoblok.(válce vrtané přímo do odlitku)

Právě by mne zajímalo jestly ten muj motor není náká slátanina.

V odlitku bloku my chybí i otvor pro aretaci setrvačníku.Ten zas asi nebude chybjet u hliníkového bloku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Hafity

Možná blbě koukám, ale na tý fotce zůstalo těsnění hlavy válců, nebo se mi to jen zdá?

Taky bych byl toho názoru, ale těžko říct, že by otlak byl tak velkej a zůstalo tam i tak znatelný to červený těsnění:myslim:myslim:myslim.

Ale gogogo už to starý těsnění sundal.

Nebo že by tam bylo těsnění daný omylem dvakrát:D:D:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Těsnění je sundaný,ten oranžový pruh patří k těsnění něco zustalo na něm něco na bloku.

Našel jsem další informaci o tom co mne zajímá v anglickém manuale na p 205 v pdf souboru :

On all except TU3FM engines, the cylinder

block is made of aluminium, and replaceable

wet liners are fitted to the cylinder bores.

Sealing O-rings are fitted at the base of each

liner, to prevent the escape of coolant into the

sump.

On TU3FM engines, the cylinder block is

made from cast-iron, and the cylinder bores

are an integral part of the cylinder block.

Řek bych že se tam jasně píše,že všechny TU motory kromně TU3FM měly material bloku motoru hliník.

TU3FM litinový

Podotýkém že i podle manualu má jít o 1.4

Další co jsem našel v Elitu,při udávání typu moru nikde nemají uvedeno TU3FM pouze TU3M(typ KDY a KDZ),ale když jsem hledal těsnění pod hlavu tak to,které bylo určeno pro litinový blok tam už měly uvedeno TU3FM kde hliník TU3M.

Takže ted se mužu domnívat v techničáku mám typ KDY pokud mám tedy auto z roku r.v 93(nový model)což mám určitě podle data na všech plastech znamenalo by to tedy podle toho jak psal -lukas.mach-,že bych tam měl mít hnliníkový blok.KDY je tedy označení motoru s hlikovým blokem KDZ s litinovým:myslim

Jenže zase třeba v knize o 306 udávají typ motoru s litinovým blokem je vyražen přímo na bloku u hliníku je na štítku.

No a já mám na bloku vyražen typ KDY.Což my vyvrací muj prvotní usudek.

Bud nemám puvodní motor nebo blok a nebo si někdo pohrál s papírama a nebo prostě mé hypotézy o typu poturu nejsou správné.

Sem z toho už nákej zamotanej a proto toho nechám:o

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...