Přejít na obsah
adamB

Zotrvacnik 307

Recommended Posts

Mam 307SW 2.0HDi 110k a samozrejme zotrvak sa uz hlasi...skusal som aj prispevky o tom 406 kovom zotrvaku co sa tam da prehodit...ale nic, nikto nic nevie aky to je typ...tak ma este napadlo neviete ci z novej 1.6HDi 110k by tam nepasoval? Asi nie .... ozj sa mi nechce vysolit min 30.000Sk za kram co sa zas rozdrbe...

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Valeo dělá nový setrvák, za asi 10 000, pasuje do 406 2.0 HDi 80 kw, r.v. 03. Zjisti si, jestli pasuje i do tvého - to ti musí zjistit tam, kde ho budeš měnit, jestli to takhle akceptují.

[upravil dne 5.11.2007 P607Olda]

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

ved prave v servise chcu dat len origo diel takze... a nepoznam nikoho kto by to u nas uz robil...som v koncoch v pezote chcu za novy zotrvak (ten isty kram) 30.000sk a to nehovorim za lamelu,...a ostatok 10.000sk...pmoooooooooooooooooooooooooooc:bojim:o

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Ty setrváky jsou podobné z Partnera, 406, 307 - 60kW (nebo kolik ten slabší motor má). Já jsem to na autovrakovišti s chlapama zkoušel, vydělali jsme přímo z motoru, který tam měli na prodej dvouhmotový a dali tam z Partnera klasiku. Všechno pasovalo přesně, je tam myslím 6 takových čepů (možná méně, už si to nepamatuji), jenom na věnci bylo myslím o dva zuby méně, takže byl nepatrně menší. Pak jsme tam zkoušeli přiložit ze 406 i 307-60kW a bylo to úplně stejný. Já bych v tom nehledal nějakou vědu, myslím si, že ty setrváky dávájí do jedněch převodových skříňí a klikovky taky nebudou pro každý model dělat jiné. To je jen můj laický názor. Provedl jsem na 307 - 110 k výměnu dvouhmotovového, mám ujeto asi 10.000 km a všechno je v pohodě. Jinak ale může být problém jestli máš hydraulickou spojku, tam ten pístek nevyjede tolik a stpojku nevystaví. Já mám lanko, takže jsme auto rozdělali, dali tam klasický setrvák, auto složili a od té doby jenom jezdím.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Samozřejmě, že lepší je origo, když jsou ale zmetkový? Zeptej se ne jenom v servisech Peugeotu, ale třeba i u VW, ŠKODY. Ty problémy s touto vymožeností prostě jsou a já nevěřím, že teďkom vymysleli dvouhmotový setrvák, který se již nebude kazit.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Jo a také se mi nechce věřit, že stojí 10.000,- Kč, když VALEO jednohmotnostní stojí 15.000,- Kč, ale jestli je to pravda tak napiš, kde tyto setrváky za 10k prodávají, v Olomouci v Artcomu jistě ne.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Původně zaslal: Stam

Jo a také se mi nechce věřit, že stojí 10.000,- Kč, když VALEO jednohmotnostní stojí 15.000,- Kč, ale jestli je to pravda tak napiš, kde tyto setrváky za 10k prodávají, v Olomouci v Artcomu jistě ne.

Olomouc - Artcom nebudu se rozepisovat.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Teď jsem mluvil s panem Dvořákem s Artcomu Olomouc, vedoucí skladu a o tomto neví, tak P607Oldo fakt nevím, a dále už k tomtuto tématu nepíši.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×