VP605 Odesláno 4. listopad 2003 Sdílet Odesláno 4. listopad 2003 Vážení Pažou?áci, vysílám SOS. Potřebuji poradit s demonáží altíku z P605 2,5 TD. Spodní šroub-čep nejde fyzicky celý vysunout, protože se opře o kastli v mot. prostoru. Je potřeba demontovat kompresor klimy a následně konzolu těchto agregátů a venku pak sundat altík? Jeví se mi to jako nesmyslné, ale nic jiného mne nenapadá. Altík musí ven, protože je pravděpodobně hyn, minimálně však plný hasícího prášku. Díky předem za jakékoli rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stoupa Odesláno 4. listopad 2003 Sdílet Odesláno 4. listopad 2003 Ze by pozar?:o:o ...ja taky jednou hasil:( s altikem ti nepomuzu,ale jak znam pezoooo,tak musis rozebrat pul autaku:P Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VP605 Odesláno 4. listopad 2003 Autor Sdílet Odesláno 4. listopad 2003 Napsán autorem Stoupa Ze by pozar?:o:o ...ja taky jednou hasil:( s altikem ti nepomuzu,ale jak znam pezoooo,tak musis rozebrat pul autaku:P Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 4. listopad 2003 Sdílet Odesláno 4. listopad 2003 pokud je vetsina altiku na PEU stejne konstrukce tak staci ten sroub (tusim ze ma asi 22-23 hlavu) vysroubovat kompletne z ezavitu na pravem uchyceni altiku. To leve uchyceni je jen pulocko, takze to staci vyhaknout... No blbe jsem to pospal, ale v realu staci jen vysroubovat sroub jak to jen jde a pak kvedlat a kroutit a ruzne hejbat altikem. Mel by vyskocit.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VP605 Odesláno 4. listopad 2003 Autor Sdílet Odesláno 4. listopad 2003 Dikes, zabralo to. Až jsem si posvítil, tak jsem zjistil, že máš pravdu. Ještě, že tohle fórum je, protože k P 605 2,5 TD není nikde kloudná dokumentace k mání. Nevíš o nějaké. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 4. listopad 2003 Sdílet Odesláno 4. listopad 2003 nevim , neporadim... ale mozna by se dalo na Googlu sehnat neco o citrousich XM, nebo xantia.... to jsou stejny vehikly.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VP605 Odesláno 4. listopad 2003 Autor Sdílet Odesláno 4. listopad 2003 Požárek nic moc co do intenzity, ale škoda na hranici čosové ceny nového vozidla. Na servis nemám, tak pěkně sám a oprášit zašlé automechanické zručnosti. Ale některé specialitky holt člověk musí získat zde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VP605 Odesláno 4. listopad 2003 Autor Sdílet Odesláno 4. listopad 2003 Citróňácké fórom čtu pravidelně, ale tam k 2,5 TD je minimum, na Webu .ru taky nic moc. Navíc angličtina není moje silná stránka a ruštinu jsem už taky trochu pozapoměl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stoupa Odesláno 4. listopad 2003 Sdílet Odesláno 4. listopad 2003 drzim palce!!!!!:):) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr605 Odesláno 5. listopad 2003 Sdílet Odesláno 5. listopad 2003 Guru pres P605 je zde bezpochyby Dydzej. :cool: Ovsem, ma jen 2.1, stejne jako ja. Neeee, nic mi za tu reklamu neplati :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VP605 Odesláno 5. listopad 2003 Autor Sdílet Odesláno 5. listopad 2003 Ještě jeden dotaz k altíku 120A. Kolik se ještě dají stočit kroužky na kotvě? Kartáče jsou ještě evidentně dobrý, ale v kroužcích už je drážka 0,4 resp. 0,5 mm. Nová kotva asi není z nejlacinějších. Altík je Valeo. Klasickej komutátor bych např. na startéru bez mrknutí oka přetočil, ale tady jsou kroužky o průměru 14,9mm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 5. listopad 2003 Sdílet Odesláno 5. listopad 2003 tak to nevim, asi ti tu nikdo neporadi, ale sel bych metodou pokus omyl - pokud tu kotvu chces zrekonstruovat, tak ti nezbyde nez zkusit to stocit a pokud to bude na guwno, tak koupit new kotvu..... nebo se mozna daji koupit i samostatne krozky.. nebo aspon kus kotvy s krouzkama Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 5. listopad 2003 Sdílet Odesláno 5. listopad 2003 tak jsem hodil oko do kakalogu a hle! Rotor tam maji pod jednim cislem s krouzkama, takze tudy asi ne, ale nabizeji Reparatusatz za nejakych 1400,- ale chce to zjistit co v tom vsechno je to uz tam nepisou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dydzej Odesláno 6. listopad 2003 Sdílet Odesláno 6. listopad 2003 Zkus Auto Vachta Hmmm, ted jim nejdou stranky, tak aspon kontakt. [Editován dne 6/11/03 Dydzej] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.