Jump to content
Sign in to follow this  
Mahel

Sviecky P306 ake?

Recommended Posts

.......ahojte......chcel by som vymenit sviecky - sa mi zda ze tie co tam mam nie su ok (Champion)......servisak mi odporucil bosch a vraj vzhladom na moj motor (1.8 16V) by bolo vhodnejsie, ak by som kupil viac kontaktove (4, neviem ci su aj 2-kontaktove).....viete mi povedat nazor na tieto sviecky? najazdenych mam cca 150k ak je to podstatne.....dik moc

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Lubk0
Původně zaslal: RomanNR

.......ahojte......chcel by som vymenit sviecky - sa mi zda ze tie co tam mam nie su ok (Champion)......servisak mi odporucil bosch a vraj vzhladom na moj motor (1.8 16V) by bolo vhodnejsie, ak by som kupil viac kontaktove (4, neviem ci su aj 2-kontaktove).....viete mi povedat nazor na tieto sviecky? najazdenych mam cca 150k ak je to podstatne.....dik moc

Lol, kazdy normalny clovek ty povie, ze viac kontaktov ty je na dve veci... Su aj 2 kontaktove, a pokial sa nemylim, zda sa mi ze som videl aj troj.

To ze ty prebehne viac isikier, neznamena ze budes mat auto zavodak. Bezne do 2 litrovych motor sme davali jednokontaktne sviecky, a islo vse bez problemov.

Rozdie medzi jednokontaktovou svieckou a napr 4 kontaktnou svieckou je ten, ze v tej 1 kontaktnej ty hodi len jednu iskru. V tej 4 kontaktnej ty hodi 4 iskry, ale iba jedna z nich zapali zmes vo valci.

Takze tie zvysne 3 iskry su len vyhodene peniaze za drahsie sviecky. Viac kontaktov by som odporucal jedine ked mas auto na plyn LPG. Plynova zmes sa zapaluje ovela tazsie, ako zmes s benzinom. To znamena, ze viac iskier, vecsia istota.

Mal som to moznost vyskusat nazivo. Panko mal plyn ve felcke, dal tam nejake starsie 1 kontaktne sviecky nastartoval na benzin, vse v poho, nastartoval na plyn a uz boli problemi.

Takze pointa tohto prispevku je ta, ze pokial nemas auto na plyn, kup jednokontaktne, budu fungovat rovnako ako 4 kontaktne, len za hodne menej penazi

Share this post


Link to post
Share on other sites

já mam 2 jiskrový NGK a naprostá spokojenost nic jiného nekupujem. Na brisky bych si dal pozor ty už mi do auta nesměj, málem mi kvůli nim odešel katik když najednou přestali 2 fungovat po 300 ujetejch kilometrech

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: RomanNR

......chlapi, na serviceboxe som nasiel, ze by tam mali ist BOSCH FR8LDC.....na nete som ich vsak nenasiel v ziadnom shope, pozeral som to dobre? co su to za sviecky 1,2,3,4-kontaktove?? dikes

bosch uz davno tohle rozdeleni nedela, ted ma jen par v podstate univerzalnich typu svicek, ktere pokryji vetsinu motoru.

ja dal do sve 1.8 16V NGK BKR5EK V23 a jezdi super, oproti Eyquem, nebo Brisk nesrovnatelne

[upravil dne 29/5/08 Ferry]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferry, takze predpokladam, ze aj na plyne ti idu bez zavad? Ja mam tak isto plyn a rozmyslam nad nimi. Co s tymi fotkami tvojich plynovych vstrekov ?:P Necital si moje tema? Priduseny motor 406 1,8 16v? Ked to mas odfotene, tak mi to tam prosim ta posli. Chcel som si to len porovnat s mojimi na 406 1,8 16v. 98. Chystam sa zistovat a dstranovat zavady na motore a rozhodol som sa, ze dam donho aj uvedeny typ sviecok. Inak teraz tam mam Bosch 2.kontakt., ktore maju najazdene 35 000km. Pocul som, ze NGK su dobre, no musia byt Made in Japan. Co je na tom pravdy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...