Peca24 Odesláno 3. listopad 2007 Sdílet Odesláno 3. listopad 2007 dnes jsem delal kompletni rozvody na svem 405 1.9TD vsechno jsem zajistil nastavil tak jak se ma dal remen napl zajistil poskladal protocil jsem motor klicem vsechno bylo ok ale pak jsem nastartoval a neco v motoru strasne mlati prosim poradte Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 3. listopad 2007 Sdílet Odesláno 3. listopad 2007 No, a sedí ti to po tom protočení na aretační díry? Zkontroluj si to. Dost pravděpodobně sis to o zub posunul. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 3. listopad 2007 Sdílet Odesláno 3. listopad 2007 tipuju pootočene čerpadlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 3. listopad 2007 Sdílet Odesláno 3. listopad 2007 Původně zaslal: Pe.Tr tipuju pootočene čerpadlo Spíš bude mít čerpadlo sladěné s vačkou - to je oboje nahoře a jak na dlani, ale posunuté vůči klice o zub. Klasická chyba - řemen se musí nasadit na spodní kolo, a k čerpadlu přes vodící kladku táhnout napnutý, volný se může nechat až při nasazování na napínací kladku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klumir Odesláno 3. listopad 2007 Sdílet Odesláno 3. listopad 2007 Určitě to máš nastavené blbě,to je tutovka.Nastav to znovu,tak jak se to má....Zajisti se setrvačník,vačku,čerpadlo a nasaď rozvod.A musí to být OK!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peca24 Odesláno 4. listopad 2007 Autor Sdílet Odesláno 4. listopad 2007 tak dnes jsem se s tim cely den drbal a stale nic uz u me byly 2 lide kteri bych rekl ze tomu dost rozumi jeden driv delal v peugeotu a vysledek stale stejny jedina vec co je napadla je ze nekdo jak delal spojku tak pretocil setrvak a ted to nesedi ty aretacni diry Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mišak Odesláno 4. listopad 2007 Sdílet Odesláno 4. listopad 2007 Ale všichni ti to řikají že to maš špatně nastavené takšup skontrolovat diry a je po problemu:mrk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 4. listopad 2007 Sdílet Odesláno 4. listopad 2007 Původně zaslal: Peca24 tak dnes jsem se s tim cely den drbal a stale nic uz u me byly 2 lide kteri bych rekl ze tomu dost rozumi jeden driv delal v peugeotu a vysledek stale stejny jedina vec co je napadla je ze nekdo jak delal spojku tak pretocil setrvak a ted to nesedi ty aretacni diry Poslyš, a tys to jako aretoval kdy? To jsi snad nastavil do té polohy, kde se to aretuje, zaaretoval setrvák, vačku a čerpadlo, a pak teprve ty rozvody rozebral a měnil, ne??? Popiš přesně, jak, kde a čím aretuješ setrvák. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klumir Odesláno 5. listopad 2007 Sdílet Odesláno 5. listopad 2007 pokud někdo bude zase měnit rozvod a neví,kde jsou rysky a pod.,je třeba si perfektně označit polohu kol před demontáží a pak to vrátit přesně jak to bylo!!!!!!Jinak je to v pr*eli!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
franus Odesláno 18. leden 2008 Sdílet Odesláno 18. leden 2008 Mam tady dotaz na lidi, co maji nejakou praktickou zkusenost s motory (takze oddie a spol). Na 205clubu resime otazku, jestli se potkaji ventily a pisty pri prasknuti rozvodaku u motoru XU9JAZ. Je to motor 1.9 8V, ktery se montoval do 205, 309, 405 ....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 18. leden 2008 Sdílet Odesláno 18. leden 2008 Původně zaslal: franus Mam tady dotaz na lidi, co maji nejakou praktickou zkusenost s motory (takze oddie a spol). Na 205clubu resime otazku, jestli se potkaji ventily a pisty pri prasknuti rozvodaku u motoru XU9JAZ. Je to motor 1.9 8V, ktery se montoval do 205, 309, 405 ....... Ano. Ale už jsem zažil, že si to ťuklo jen málo, když řemen prasknul těsně po vypnutí zapalování, když se dotáčel motor. Tehdy stačilo dát nové rozvody a jelo se dál. [upravil dne 18/1/2008 Hafity] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
franus Odesláno 19. leden 2008 Sdílet Odesláno 19. leden 2008 Původně zaslal: franus Mam tady dotaz na lidi, co maji nejakou praktickou zkusenost s motory (takze oddie a spol). Na 205clubu resime otazku, jestli se potkaji ventily a pisty pri prasknuti rozvodaku u motoru XU9JAZ. Je to motor 1.9 8V, ktery se montoval do 205, 309, 405 ....... Dotaz stale aktualni.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 20. leden 2008 Sdílet Odesláno 20. leden 2008 Původně zaslal: franus Původně zaslal: franus Mam tady dotaz na lidi, co maji nejakou praktickou zkusenost s motory (takze oddie a spol). Na 205clubu resime otazku, jestli se potkaji ventily a pisty pri prasknuti rozvodaku u motoru XU9JAZ. Je to motor 1.9 8V, ktery se montoval do 205, 309, 405 ....... Dotaz stale aktualni.... Ve většině případů bude pár ventilů ohnutých. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.