Dědeček Odesláno 3. listopad 2007 Sdílet Odesláno 3. listopad 2007 Mám Peugeot 306 Combi HDXi (r.v.2000).Odešlo podávací čerpadlo nafty u nádrže.Po výměně (starší díl-asi z vrakoviště) auto sice jede,ale při vytáčení do vyšších otáček zhasne motor a rozsvítí se kontrolka diagnostiky .Při jízdě,pokud vytočím více jak 3500 ot. a motor zhasne, pokud se vůz pohybuje (setrvačností),nejde nastartovat.Musím zastavit,pak bez broblémů nastartuji(a zůstane svítit kontrolka diagnostiky).Při vytáčení do otáček na místě to nedělá.Kontrolka diagnostiky jde zhasnout takto : odpojím akumulátor,zapnu klíč zapalování a připojím akumulátor (prý se takto dělá reset počítače). Moje dotazy : bude k něčemu návštěva diagnostiky ? Může se takto chovat počítač po uvedené opravě?Vypíná motor počítač ,nebo prostě namontované čerpadlo je krám a nedává dost nafty ? Umí diagnostika toto zjistit,t.zn.množství a tlak podávané nafty ? Děkuji za odpovědi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 3. listopad 2007 Sdílet Odesláno 3. listopad 2007 Čerpadlo je asi špatné a diagnostika umí zjistit nedostatečný tlak v "nízkotlakém" potrubí. Taky může být něco blbě zapojené nebo namontované. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhaus65 Odesláno 4. listopad 2007 Sdílet Odesláno 4. listopad 2007 Počítač motoru pokud zjistí nedostatčný tlak paliva v přívodní větvi tak zastaví motor. Může se to projevovat , přesně jak popisujete. Chycené čerpadlo v nádrži se začne projevovat zvýšeným hlukem po otočení klíče před startem. Taky je možné , že jste tam dali čerpadlo jiné. Je toho dost typů dle stáří auta. Diagnostikou se to zjistí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.