Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Dotaz na P306


Dědeček

Recommended Posts

Mám Peugeot 306 Combi HDXi (r.v.2000).Odešlo podávací čerpadlo nafty u nádrže.Po výměně (starší díl-asi z vrakoviště) auto sice jede,ale při vytáčení do vyšších otáček zhasne motor a rozsvítí se kontrolka diagnostiky .Při jízdě,pokud vytočím více jak 3500 ot. a motor zhasne, pokud se vůz pohybuje (setrvačností),nejde nastartovat.Musím zastavit,pak bez broblémů nastartuji(a zůstane svítit kontrolka diagnostiky).Při vytáčení do otáček na místě to nedělá.Kontrolka diagnostiky jde zhasnout takto : odpojím akumulátor,zapnu klíč zapalování a připojím akumulátor (prý se takto dělá reset počítače). Moje dotazy : bude k něčemu návštěva diagnostiky ?

Může se takto chovat počítač po uvedené opravě?Vypíná motor počítač ,nebo prostě namontované čerpadlo je krám a nedává dost nafty ? Umí diagnostika toto zjistit,t.zn.množství a tlak podávané nafty ?

Děkuji za odpovědi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Počítač motoru pokud zjistí nedostatčný tlak paliva v přívodní větvi tak zastaví motor. Může se to projevovat , přesně jak popisujete.

Chycené čerpadlo v nádrži se začne projevovat zvýšeným hlukem po otočení klíče před startem. Taky je možné , že jste tam dali čerpadlo jiné. Je toho dost typů dle stáří auta.

Diagnostikou se to zjistí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...