Přejít na obsah
Dědeček

Dotaz na P306

Recommended Posts

Mám Peugeot 306 Combi HDXi (r.v.2000).Odešlo podávací čerpadlo nafty u nádrže.Po výměně (starší díl-asi z vrakoviště) auto sice jede,ale při vytáčení do vyšších otáček zhasne motor a rozsvítí se kontrolka diagnostiky .Při jízdě,pokud vytočím více jak 3500 ot. a motor zhasne, pokud se vůz pohybuje (setrvačností),nejde nastartovat.Musím zastavit,pak bez broblémů nastartuji(a zůstane svítit kontrolka diagnostiky).Při vytáčení do otáček na místě to nedělá.Kontrolka diagnostiky jde zhasnout takto : odpojím akumulátor,zapnu klíč zapalování a připojím akumulátor (prý se takto dělá reset počítače). Moje dotazy : bude k něčemu návštěva diagnostiky ?

Může se takto chovat počítač po uvedené opravě?Vypíná motor počítač ,nebo prostě namontované čerpadlo je krám a nedává dost nafty ? Umí diagnostika toto zjistit,t.zn.množství a tlak podávané nafty ?

Děkuji za odpovědi.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Počítač motoru pokud zjistí nedostatčný tlak paliva v přívodní větvi tak zastaví motor. Může se to projevovat , přesně jak popisujete.

Chycené čerpadlo v nádrži se začne projevovat zvýšeným hlukem po otočení klíče před startem. Taky je možné , že jste tam dali čerpadlo jiné. Je toho dost typů dle stáří auta.

Diagnostikou se to zjistí.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×