Přejít na obsah
Dědeček

Dotaz na P306

Recommended Posts

Mám Peugeot 306 Combi HDXi (r.v.2000).Odešlo podávací čerpadlo nafty u nádrže.Po výměně (starší díl-asi z vrakoviště) auto sice jede,ale při vytáčení do vyšších otáček zhasne motor a rozsvítí se kontrolka diagnostiky .Při jízdě,pokud vytočím více jak 3500 ot. a motor zhasne, pokud se vůz pohybuje (setrvačností),nejde nastartovat.Musím zastavit,pak bez broblémů nastartuji(a zůstane svítit kontrolka diagnostiky).Při vytáčení do otáček na místě to nedělá.Kontrolka diagnostiky jde zhasnout takto : odpojím akumulátor,zapnu klíč zapalování a připojím akumulátor (prý se takto dělá reset počítače). Moje dotazy : bude k něčemu návštěva diagnostiky ?

Může se takto chovat počítač po uvedené opravě?Vypíná motor počítač ,nebo prostě namontované čerpadlo je krám a nedává dost nafty ? Umí diagnostika toto zjistit,t.zn.množství a tlak podávané nafty ?

Děkuji za odpovědi.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Počítač motoru pokud zjistí nedostatčný tlak paliva v přívodní větvi tak zastaví motor. Může se to projevovat , přesně jak popisujete.

Chycené čerpadlo v nádrži se začne projevovat zvýšeným hlukem po otočení klíče před startem. Taky je možné , že jste tam dali čerpadlo jiné. Je toho dost typů dle stáří auta.

Diagnostikou se to zjistí.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Odstranit formátování

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×
×
  • Vytvořit...