Michal.B Odesláno 1. listopad 2007 Sdílet Odesláno 1. listopad 2007 Zdarec.Zjistil jsem že mi něco klepe v řízení,po skoumani jsem zjistil že bude asi vybita tyč řízení.Nejdřiv jsem mysle ž bude vybity čep řízení,ale ty byli v poho.tak buď to bude v řízení nebo jedna z tyčí řízení.Ale kdyby to bylo v řizeni tak bych citel klepani i na druhe straně vtyčce. [upravil dne 1/11/07 Michal.B] [upravil dne 1/11/07 Michal.B] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 1. listopad 2007 Sdílet Odesláno 1. listopad 2007 A kdy ti to klepe? Máš posilovač? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alek Odesláno 2. listopad 2007 Sdílet Odesláno 2. listopad 2007 Když jsem koupil 406 2.1TD za chvilku mi něco při zatáčení (hlavně pomalém a nerovném) začalo něco klepat vpředu v pravo....mrknul jsem na poloosu a čepy, všechno bylo v pořádku....nakonec se jednalo se servořízení...cvakalo v něm jakoby byl vymlácenej čep....z vraku jsem dal jiné řízení a byl klid celou dobu co jsem auto měl (2 roky) měnil jsem i tu tyčku, také z vraku vybral jsem si solidní...ta má měla lehké vůle.... Po výměně spokojenost.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alek Odesláno 2. listopad 2007 Sdílet Odesláno 2. listopad 2007 Jestli je to táhlo, bys měl poznat pokud svižně budeš kroutit volantem na obě strany při vypnutém motoru, ucitíš na volantu jestli je to ta tyč řízení...reps. její čep... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kdo Odesláno 2. listopad 2007 Sdílet Odesláno 2. listopad 2007 Původně zaslal: Alek pokud svižně budeš kroutit volantem na obě strany při vypnutém motoru, ucitíš na volantu jestli je to ta tyč řízení...reps. její čep... Na volantu poznáš prd, zvlášť, když budeš točit "svižně". Vezmi si pomocníka, který bude v kabině při vypnutém motoru jemně (do mírného odporu) kmitat volantem do stran. Ze strany sáhni za kolo na koncový kulák řízení, prostě ho rukou sevři a ucítíš, jestli je v něm vůle. Stejně tak na kloubu axiálního táhla, který uchopiš přes ten gumový vlnovec na straně u těla řízení. Takhle podle klepání přesně poznáš, který kloub je vadný. Steně postupuj po tyči řízení. BTW: a rady, ať nějaké klouby z řízení koupíš na vrakovišti, byť solidní - ignoruj. [upravil dne 2.11.07 Kdo] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal.B Odesláno 2. listopad 2007 Autor Sdílet Odesláno 2. listopad 2007 Původně zaslal: Kdo Původně zaslal: Alek pokud svižně budeš kroutit volantem na obě strany při vypnutém motoru, ucitíš na volantu jestli je to ta tyč řízení...reps. její čep... Na volantu poznáš prd, zvlášť, když budeš točit "svižně". Vezmi si pomocníka, který bude v kabině při vypnutém motoru jemně (do mírného odporu) kmitat volantem do stran. Ze strany sáhni za kolo na koncový kulák řízení, prostě ho rukou sevři a ucítíš, jestli je v něm vůle. Stejně tak na kloubu axiálního táhla, který uchopiš přes ten gumový vlnovec na straně u těla řízení. Takhle podle klepání přesně poznáš, který kloub je vadný. Steně postupuj po tyči řízení. BTW: a rady, ať nějaké klouby z řízení koupíš na vrakovišti, byť solidní - ignoruj. [upravil dne 2.11.07 Kdo] Přesně tak jsem to dělal a zda se mi že je vybity leve ax.tahlo.Kdyby bylo vybite řízení tak bych to klepani citěl i na prave straně.Jasně že koupim nový!Mění se oba nebo stačí jen jedna strana.Klepe to za jizdy při přejeti nerovnosti a hlavně když vjedu v zatačce na nějakou nerovnost,a nad 130km/h se mi začne klepat volant(kola vyvažene) [upravil dne 2/11/07 Michal.B] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kdo Odesláno 3. listopad 2007 Sdílet Odesláno 3. listopad 2007 Původně zaslal: Michal.B Mění se oba nebo stačí jen jedna strana. Stačí vyměnit jen vadný díl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eifel204 Odesláno 10. listopad 2007 Sdílet Odesláno 10. listopad 2007 Ahoj.Moje skúsenosti z praxe na klepanie sa volantu vo vyšších rýchlostiach sú takéto: spôsobuje to takmer vždy zle vyvážené koleso,záber kolies(predného náhonu) v tejto rýchlosti je tak silný že by sa vôle v riadení mali ťahom kolies eliminovať(predpokladáme asi jazdu po slušnej dialnici ,teda nie po otrasných vytlčených úsekoch dialnice Praha - Brno,tam mám aj ja pocit že sa moja 406-ka každú chvílu rozpadne)Zdeno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal.B Odesláno 25. listopad 2007 Autor Sdílet Odesláno 25. listopad 2007 Chystám se na výměnu axilní tyče řízení,muže mi někdo poradit jak bych měl postupovat abych třeba něco nesku....co by se třeba ještě mohlo přitom ještě vyměnit a na co si mám dat pozor.Díky za zkušenosti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 26. listopad 2007 Sdílet Odesláno 26. listopad 2007 Původně zaslal: Michal.B Chystám se na výměnu axilní tyče řízení,muže mi někdo poradit jak bych měl postupovat abych třeba něco nesku....co by se třeba ještě mohlo přitom ještě vyměnit a na co si mám dat pozor.Díky za zkušenosti Prohledej forum, několikrát se to tu popisovalo a probíralo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.