Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

106ka-palivomer lita jak prase


Ovidius

Recommended Posts

Dělá mi to to samý, kdysi jsem se tu na to taky ptal a vypadá to že je to normální. Plovák jezdí v jakémsi gelu nebo v čem aby byl jeho pohyb plynulejší a nereagoval tak skokově ale časem ten gel nejspíš zmizí... Stačí na chvilku zastavit na rovině, ručka se ustálí a víš na čem jsi:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle vyřešíš úplně jednoduše. Dej mladý talíř a ať si koupí plnou nádrž :D:aut

Jinak moje levnější půlka má 106 a taky jí to trošku lítá, ale není to zase až tolik. Přece jen je o 3 roky mladší ... To auto :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je to normalni, novy modely uz maj ze zadni casti budiku elektronickej obvod, kterej integruje signal od plovaku a zajistuje tak ze se pri rychlych zmenach (naklony v zatacce, nerovnosti na silnici ) rucicka palivomeru nehybe. Pokud je pripojenej signal plovaku primo na budik, coz maj stary modely, tak samozrejme se prenasi kazdej pohyb plovaku okamzite na budik a rucicka pak lita. Mam to z vlastni zkusenosti, drive mi u noveho modelu rucicka palivomeru nelitala, ale pak mi na budikach ten integrator odesel, takze jsem ho vyhodil, budik pripojil naprimo a od ty doby je rucicka jak splasena, pokud se nejede klidne po rovny silnici, nebo nestoji na miste treba u benzinky. Nicmene uz ze zvyku se palivomerem moc neridim, ale ridim se spis najetyma kilometrama na pocitadle

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Ferry

je to normalni, novy modely uz maj ze zadni casti budiku elektronickej obvod, kterej integruje signal od plovaku a zajistuje tak ze se pri rychlych zmenach (naklony v zatacce, nerovnosti na silnici ) rucicka palivomeru nehybe. Pokud je pripojenej signal plovaku primo na budik, coz maj stary modely, tak samozrejme se prenasi kazdej pohyb plovaku okamzite na budik a rucicka pak lita. Mam to z vlastni zkusenosti, drive mi u noveho modelu rucicka palivomeru nelitala, ale pak mi na budikach ten integrator odesel, takze jsem ho vyhodil, budik pripojil naprimo a od ty doby je rucicka jak splasena, pokud se nejede klidne po rovny silnici, nebo nestoji na miste treba u benzinky. Nicmene uz ze zvyku se palivomerem moc neridim, ale ridim se spis najetyma kilometrama na pocitadle

Souhlas.Ale aby mu při půlce nádrže blikala rezerva-to je trošku moc.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

rikam, z vlastni zkusenosti vim, ze kdyz jsem odpojil ten integrator, tak pri polovine nadrze a vetsim naklonu treba v zatacce se mi taky rucicka dostane do cervenyho pole, jenze ja bohuzel nevim jeslti se rozsvecuje kontrolka nebo ne, pac tu jsem nezapojoval ( byla zapojena pres ten integrator, kterej jsem vyhodil a nechtel se mi vymyslet nejaky obvod, ktery by ji spinal, i kdyz obvod treba s nejakym casovacem 555 by nemusel byt tak slozitej )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

neviem ako je riešený prívod od plaváku k budíku. je tam je natiahnutý 1 kábel a doňho je plavákovým potenciometrom v závislosti od hladiny paliva púšťané isté napätie proti zemi? v tom prípade by možno pomohol kondenzátor, ktorý by pri náhlom poklese udržal vstupné napätie k budíku.

ak systém nie je takýto, potom berte moju myšlienku ako bezpredmetnú ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...