Přejít na obsah
Ovidius

106ka-palivomer lita jak prase

Recommended Posts

Dělá mi to to samý, kdysi jsem se tu na to taky ptal a vypadá to že je to normální. Plovák jezdí v jakémsi gelu nebo v čem aby byl jeho pohyb plynulejší a nereagoval tak skokově ale časem ten gel nejspíš zmizí... Stačí na chvilku zastavit na rovině, ručka se ustálí a víš na čem jsi:)

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

to jo zastavis a hned vis kde jsi :) ale to vis jsem zvyklej z moji SCHADE OII ze musi byt vse OK a chodit na 101% :) tak jsem to chtel dat mlady do kupy co mozna nejvic.......:)

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Tohle vyřešíš úplně jednoduše. Dej mladý talíř a ať si koupí plnou nádrž :D:aut

Jinak moje levnější půlka má 106 a taky jí to trošku lítá, ale není to zase až tolik. Přece jen je o 3 roky mladší ... To auto :)

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

je to normalni, novy modely uz maj ze zadni casti budiku elektronickej obvod, kterej integruje signal od plovaku a zajistuje tak ze se pri rychlych zmenach (naklony v zatacce, nerovnosti na silnici ) rucicka palivomeru nehybe. Pokud je pripojenej signal plovaku primo na budik, coz maj stary modely, tak samozrejme se prenasi kazdej pohyb plovaku okamzite na budik a rucicka pak lita. Mam to z vlastni zkusenosti, drive mi u noveho modelu rucicka palivomeru nelitala, ale pak mi na budikach ten integrator odesel, takze jsem ho vyhodil, budik pripojil naprimo a od ty doby je rucicka jak splasena, pokud se nejede klidne po rovny silnici, nebo nestoji na miste treba u benzinky. Nicmene uz ze zvyku se palivomerem moc neridim, ale ridim se spis najetyma kilometrama na pocitadle

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Původně zaslal: Ferry

je to normalni, novy modely uz maj ze zadni casti budiku elektronickej obvod, kterej integruje signal od plovaku a zajistuje tak ze se pri rychlych zmenach (naklony v zatacce, nerovnosti na silnici ) rucicka palivomeru nehybe. Pokud je pripojenej signal plovaku primo na budik, coz maj stary modely, tak samozrejme se prenasi kazdej pohyb plovaku okamzite na budik a rucicka pak lita. Mam to z vlastni zkusenosti, drive mi u noveho modelu rucicka palivomeru nelitala, ale pak mi na budikach ten integrator odesel, takze jsem ho vyhodil, budik pripojil naprimo a od ty doby je rucicka jak splasena, pokud se nejede klidne po rovny silnici, nebo nestoji na miste treba u benzinky. Nicmene uz ze zvyku se palivomerem moc neridim, ale ridim se spis najetyma kilometrama na pocitadle

Souhlas.Ale aby mu při půlce nádrže blikala rezerva-to je trošku moc.....

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

rikam, z vlastni zkusenosti vim, ze kdyz jsem odpojil ten integrator, tak pri polovine nadrze a vetsim naklonu treba v zatacce se mi taky rucicka dostane do cervenyho pole, jenze ja bohuzel nevim jeslti se rozsvecuje kontrolka nebo ne, pac tu jsem nezapojoval ( byla zapojena pres ten integrator, kterej jsem vyhodil a nechtel se mi vymyslet nejaky obvod, ktery by ji spinal, i kdyz obvod treba s nejakym casovacem 555 by nemusel byt tak slozitej )

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

neviem ako je riešený prívod od plaváku k budíku. je tam je natiahnutý 1 kábel a doňho je plavákovým potenciometrom v závislosti od hladiny paliva púšťané isté napätie proti zemi? v tom prípade by možno pomohol kondenzátor, ktorý by pri náhlom poklese udržal vstupné napätie k budíku.

ak systém nie je takýto, potom berte moju myšlienku ako bezpredmetnú ;)

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×