Mišak 13 Nahlásit příspěvek Odesláno 30. říjen 2007 MA dotaz kdybch vyžízl kapotu a dal na ní nasavač vzduchu a tím vzduchem chladil intercoler mělo by to nějaký vyznam?Ptam se jen proto že mam dvě kapoty tak bych to chtěl zkusit. Podle mě čím bude studenější tím víc se tam vleze vzduchu né? Děkuji za reakce Sdílet tento příspěvek Odkaz na příspěvek Sdílet na ostatní stránky
kobra 23 Nahlásit příspěvek Odesláno 30. říjen 2007 za zkoušku nic nedáš. Potom si natáhni do kabiny teploměr a máš jasno hned. Stačí to projet ! Sdílet tento příspěvek Odkaz na příspěvek Sdílet na ostatní stránky
.mycTD 2 Nahlásit příspěvek Odesláno 30. říjen 2007 hlavne pri tom prerizni nejaky vyztuhy, at ti muze kapotapri dalsim crashi useknout hlavu;) Sdílet tento příspěvek Odkaz na příspěvek Sdílet na ostatní stránky
Mišak 13 Nahlásit příspěvek Odesláno 30. říjen 2007 Achjo ja se jen ptám jestli ochlazením intercoleru dosahnu lepších vysledků.... A když už je to moje hlava:mrk Sdílet tento příspěvek Odkaz na příspěvek Sdílet na ostatní stránky
Escaper 1 Nahlásit příspěvek Odesláno 30. říjen 2007 taky jsem nad tim premyslel ale pak jsem to zavrhnul prave z duvodu bezpecnosti. Jinak nevim kolik by to mohlo pomoct. Ja kdyz jsem delal sani tak odstineni filtru od horka znatelne pomohlo ale jestli mas intercooler tak myslim ze na vystupu bude dost ochlazeny vzduch. nejjednoduzsi je dat teplotni codlo primo do potrubi sani a merit teplotu vzduchu a jestli tam bude jen par stupinku rozdil od okolniho vzduchu tak to neres. Sdílet tento příspěvek Odkaz na příspěvek Sdílet na ostatní stránky
.mycTD 2 Nahlásit příspěvek Odesláno 31. říjen 2007 Původně zaslal: Mišak Achjo ja se jen ptám jestli ochlazením intercoleru dosahnu lepších vysledků.... to asi jo, to dosahnes. na 1PS potrebujes asi -4°C Sdílet tento příspěvek Odkaz na příspěvek Sdílet na ostatní stránky