Přejít na obsah
TycoonX

Mi16 turbo made in doma

Recommended Posts

:aut Zdravim ludia !

Mam motor DFW a velmi raad by som tam narval turbo ....aby tym mojim poníkom nebolo smutno tak chcem pre nich kamaratov...

Takze potrebujem program do RJ,turbo s variabilnymi lopatkami ,BOV,zvody T16 ,U piesty a ?? Ake turbo? chcel by som tak strednu velkost koli turbo diere a overboost tak na 3 Bary normal 1,5...robil to uz niekto? Na nete som nasiel takychto prestavieb vela ale nic konketne..

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

1/ klicovy problem pri montazi turbodmychadla kupodivu neni stanoveni plniciho tlaku:bojim.

2/ k cemu proboha variabilni lopatky? to ti je budou ridit karburatory, nebo uz snad vis, jak predefinovat mapu v RJ?

3/ predpokladam, ze jsi blazen, takze tech 1,5 baru myslis rozdil oproti tlaku atmosferickemu, tzn 2,5bar absolutne. radeji si udelej pruzkum benzinu u nejblizsi cerpaci stanice, pac pri kompresnim pomeru pres 20:1 uz muze motor se standardnim benzinem krapet klepat.;)

Ale to se da nastesti poresit snizenim kp. Pri tomto tlaku asi na 4:1. Mame-li vrtani 83mm, tak staci snizit pist asi o 2cm. Coz by opet slo pouze v pripade, ze by onen hlinikovy valec, tvorici pist, nebyl uvnitr duty:o

[upravil dne 31.10.07 .mycTD]

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

už se to všude možně řešilo,na kdejakém fóru se najde někdo,kdo chce někam narvat turbo.VZDEJ TO!! jestli ho tam chceš,tak kup celý motor i s turbínou.Už si na tom vylámali zuby jiní borci,věř mi....... kdysi jsem někde četl podrobný popis jak se frajeři snažili dostat turbo do felicie.A to byli fakt frajeři.měli motor pořád na brzdě,programovatelnou ŘJ a drbali se stím mooooc dlouho a stejně to nebylo nic moc.Když pohledáš na netu,možná to někde najdeš.....

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

No abych řekl pravdu, tak ve svých studentských letech, jsem plánoval přidat turbo do D9B a nakonec mě odradila snížená životnost vlivem nedostatečného chlazení pístů - TD mají tlakové ostřikování dna pístů kvůli chlazení ..... a to se do D těžko nacpe, i když by to možná jít mohlo, ale nevim nevim .... a předpokládám, že benzín je na tom stejně .... ale jinak enjoy ... ale doporučuji smontovat motor pomocí rychloupínáků, neboť ty písty moc dlouhou životnost asi mít nebudou a při tak velkém výkonu a krouťáku ostatní součásti také ne ... :papa

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

TycoonX: Já chtěl narvat turbínu do Mi16, ale nakonec jsem to vzdal, páč, mi tu někdo říkal, že jestli to udělám, budu mít o poznání větší spotřebu spojek a poloos:D Předpokládám, že to chceš narvat do BX 16V 4x4. Jestli je tomu tak, tak mimo jiné začni šetřit na novou rozvodovku:D:D:D

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

nie od 4x4 som upustil...mala maximálka...spotreba mi nevadí ,teraz to žere 12l takze nejakych par sk naviac ma nezabije..BX je auto pre bohatých :-D:-D:-D

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Dost dlouho popracuješ, pak to pojede vzdálenost tak 10 km, ale strašně rychle a dál už to jezdit nebude. Takhle končí auto. Jestli do toho jdeš, vrazíš peníze a námahu, to je jen tvoje rozhodnutí.

Kdybys chtěl jen jezdit rychle, tak si kup levně nějaké GTi. Ale tady chápu, že si chceš hrát s motorem, vyzkoušet to. Každý máme svoje hobby, které stojí peníze...

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

No možná by to šlo .... ale nebylo by to vyloženě turbo .... když jsem si jako student s tímto pohrával, dělal jsem pokusy na atmosférických motorech s mírným zvýšením tlaku v sání ... použít kompresor a do sání přidat k vstřikovači (jednobod) nebo do sacího potrubí (nafta) trysku s tlakovým vzduchem ... potom můžeš tlakem kompresoru, velikostí trysky a množstvím vstříknutého paliva, regulovat poměr a tlak směsi ve válci a lze tak částečně modelovat charakteristiku motoru ... je tam i možnost rajského plynu (v poměru se vzduchem), ale nakonec stejně narazíš na chlazení pístů (dá se tomu pomoci vyšším schlazením vzduchu za kompresorem - k dalšímu ochlazení dojde za tryskou), ovšem plný výkon od motoru člověk potřebuje většinou jen malou chvíli a potom už stačí jeho normální výkon .... a to tak nějak lze, ale zázraky od toho čekat nelze, je to strašná piplačka a výsledek nic moc ... spíš je to takové hraní pro protáhnutí mozkových závitů ... a pokud se budeš chtít takovým autem vytahovat, nepochodíš, stejně tě předjede kdejaké sériové turbo (nebo jeho zástavba do dané kastle) ...

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×