Quba Odesláno 3. listopad 2003 Sdílet Odesláno 3. listopad 2003 Ahoj, chystam se koupit Peugeot 106 1.4D rv. 1993, petidverovy, ma najeto 170000km. Cena 80000Kc Ma jen lehce narezavele jedny dvere, jinak vypada moc pekne (krome bezneho opotrebeni). Ma generalkovany motor a jezdi slusne, chci se zeptat, jake jsou zkusenosti s tak starym autem, jake problemy se vyskytuji a vubec vsechno co by mi mohlo pomoci pri rozhodovani. Chtel bych aby mi vydrzel jeste aspon 100000km, je to realne? Diky za pripominky k tomu autu Jakub Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 3. listopad 2003 Sdílet Odesláno 3. listopad 2003 GO motoru po 170 tkm ? Proboha PROC ? Aha , asi tim GO mysli, ze vymenil olej ?? Diesel po 170 tkm je skoro jako novy, i kdyz na rok 94 mi 170 tkm nejak nesedi ?? Ale to uz patri k ceskemu koloritu.... jinak, nejlepe nechat zkontrovat tlaky, vstriky .. etc. uz se to tady probiralo ... A pribalit si s sebou nekoho zkuseneho, kdo dieselum rozumi... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sirael Odesláno 3. listopad 2003 Sdílet Odesláno 3. listopad 2003 jak říká VIX. Potřeba někoho zkušeného. Malinko mi neseděj ty narezavělý dveře, mohlo by to bejt zbořený, proto to rezne, takže po případné koupi geometrie, rozvody, olej ..... atak dále atak dále a tak dále. Každopádně tenhle Pežotek má moje mamča a spotřeba se při hodně pohodovým ježdění dá stlačit na 4 litry a míň. Těch 170t bych bral jen jako nedůležité info, vrtačka je vrtačka Hodně zdaru při koupi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Quba Odesláno 3. listopad 2003 Autor Sdílet Odesláno 3. listopad 2003 To auticko mi nabizi kamarad (movity), ktery je koupil asi pred 2 roky. Bylo porad pokazeny, vrazil do oprav asi 140000 a ted je konecne schopny provozu. Koupil si ale Yarise. S temi kilomtery si taky myslim, ze jich ma najeto vice. Kolik je takove auto vubec schopno ujet kilometru, s beznymi opravami (rizeni atd)? Mohl byste mi nekdo rict, kolik asi utratite rocne za opravy a co opravujete? Daji se sehnat nahradni dily? Ja tech 106ek na cestach moc nevidim. Ocenil bych pokud byste se nekdo chtel trosku vice rozepsat, ale nenutim. Diky Jakub Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sirael Odesláno 3. listopad 2003 Sdílet Odesláno 3. listopad 2003 Neboj, hned jak ho budeš mít, bdeš je vídat fšude a někdy i ve snu :D:D Náhradní díly se sehnat dají. Jak co a jak kde. Myslím, že tenhle motor vydrží dost a jestli je po GO, myslím, že no problem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Toman Odesláno 3. listopad 2003 Sdílet Odesláno 3. listopad 2003 170km z 94tyho je podezrely? Tak to bylo podezrelych i tech mych 116tic kdyz jsem to svoje ted v cervnu kupoval. Ale do roku 99 jezdil v nemecku a pazout sem byl privezen s 80tisici a tady vim na 99% ze se tachac nestacel (koupeno pres znameho). A koupil jsem ho za 45tacu a zatim jsem investoval jen do manzet + blinkrovka - byla spatna uz pri koupi (nedrzely dalkovky). Jinak motor celkem OK (polosyntetika - je uplne suchej a za tech 8tis jsem nedolival ani deci a jsem v pulce rysky na merce), rez nijaka zadna - dle otce je to neskutecny ze takhle muze vypadat 11let stary auto s puvodnim lakem (nase byvala felicie po 5letech vypadala ze spodku teda hur) na jare se chystam investovat: svicky(ty asi uz ted) predni brzdy- kotouce + desky mozna ze i predni \"tvrdsi\" tlumice - ale to zas neni potreba, tyto jsou celkem OK. Takze si to Qubo preber, mozna jsem mel jen stesti ze jsem narazil na dle meho nazoru na dobrej kus. nejlepsi by bylo pred koupi vzit nekoho kdo tomu vic rozumi (mechanika nebo zkuseneho pazoutaka) at fakt vis co te bude cekat za investice. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Quba Odesláno 3. listopad 2003 Autor Sdílet Odesláno 3. listopad 2003 V reakci na predchozi clanek, mi cena 80000Kc pripada vysoka (proti 45000), ale kdyz ji srovnam s cenami v bazarech tak to odpovida. Je to odpovidajici pro 10let stare auto, ktere vypada sice jete (promackly plech, kdyz na ne neco spadlo a tak), ale jinak OK. Kamos mi je pujcil, at s nim tyden jezdim a pak se rozhodnu, znate nekoho v Brne, kdo by se na ne mohl mrknout a rici mi. Doted jsem jezdil s favoritem, ktery je po 10 letech rezavy a potrebuje investice, takze mam z tak stareho auta trosku obavy, ale ta spotreba je velmi lakava. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 3. listopad 2003 Sdílet Odesláno 3. listopad 2003 Quba: tohle ale s Favoritem nemuzes srovnavat ... jsme uplne nekde jinde: 1) peu ma pozink karu - nemela by rezavet, pokud neni po bouracce a spatne osetrena po karosarine 2) je mozna o trosku mensi, ale rekl bych, ze pohodli a bezpecnost bude nekde dal 3) vypada mnohem lepe 4) zere polovinu nafty nez facko benalu 5) je to PEU a to je hlavni.... Jinak nekde pobliz brna byl nejaky pry dobry servis - nedavno se tu o tom mluvilo.... zkus to tady prolezt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stefan Odesláno 3. listopad 2003 Sdílet Odesláno 3. listopad 2003 Možná poradí cabrio páč má stejný vůz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Toman Odesláno 3. listopad 2003 Sdílet Odesláno 3. listopad 2003 to vostik: myslis ten v Rajhrade u Brna? p.s. tomu \"veli\" bracha myho dobryho kamose ;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 3. listopad 2003 Sdílet Odesláno 3. listopad 2003 toman: jojo to je on.... ale ja tam nikdy nebyl, takze z vlastni zkusenosti nevim.... Tak ted delej \"reklamu\" ty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
robert Odesláno 3. listopad 2003 Sdílet Odesláno 3. listopad 2003 Já bych se do toho moc nehrnul, protože si myslím, že se dá v této relaci sehnat i něco lepšího. jinak jsem měl 106 1,4i, koupil jsem jí s naj. 8tis. km, dovoz, najel jsem na ní během dvou let skoro 80 tis. km a do oprav jsme nevrazil ani korunu, tím nemyslím, že jsem na to dlabal. Prostě auto fungovalo na 100%. U jiného peu jsem nic podobného nezažil. Nakonec jsem ho prodal jako tříletého, naj. 85tis za necelých 120.000,- Kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Venca Odesláno 3. listopad 2003 Sdílet Odesláno 3. listopad 2003 Troška do mlejna - souhlas s robertem, za ty prachy rozhodně mladší. Pokud do toho narval kamarád 140 talířů (což je zřejmě nesmysl), tak nemáš důvod přemejšlet co do toho narveš ty, protože tam musí bejt vše nový. Jestli je kamarád v ranci zkus ho sklepnout o 15 táců a jdi do toho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David 106s16 Odesláno 3. listopad 2003 Sdílet Odesláno 3. listopad 2003 On diesel od Peugeota je asi nejlepsi na svete (spolu s Mercedesem), ale 1,4 je na diesla maly objem a v 200tkm je za svym zenitem. Neni to jako 1,9, ta je fakt neznicitelna. Hlavne bacha v te 106 na funkci chlazeni, vetsinou nema teplomer a kontrolka teploty pouze signalizuje ohnutou hlavu. Novejsi 1,5 d uz byla o neco lepsi, ale taky zadny zazrak. Kdyz se podivate do vyrobniho programu PSA tak 1,5d je bez pokracovatele a 1,9 se v lehce pozmenene podobe vyrabi dodnes. PS:taky bych se zamyslel, proc tam nekdo musel delat opravy za 140t a k tomu GO motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Cabrio Odesláno 3. listopad 2003 Sdílet Odesláno 3. listopad 2003 Quba: Mám uplně to samé co chceš kupovat. r.v. 93 1.4 Diesel pěti dvéř. Ja to před rokem kupoval se 130 000Km ZA rok jsem na tom najel 27 000Kč. Musel jsem udělat komplet přední nápravu. Motor jde jak víno ale je potreba dat si bacha aby po ohrati motoru nechcipal na volnoběh motor jinak je potreba sestelovat cerpadlo. Ten prorezlej blatník svetcí o tom ze to bylo bourané. Jezdí to hezky a na dalnici to jede az 160Km/h pri plnem obsazení. Jinak jsi myslim že je to celkem slusné auto. Nejdulezitesji je aby byl v poradku motorcerpadlo a predni naprava:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajsik Odesláno 3. listopad 2003 Sdílet Odesláno 3. listopad 2003 1.5D se do ted delala v posledni uprave do Saxa, a myslim si ze je to taky neznicitelny motor ... pokud ho neuvaris a davas mu olej kdy mas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David 106s16 Odesláno 3. listopad 2003 Sdílet Odesláno 3. listopad 2003 Taky se doted dava do 106ky, ktera se vsude ve svete prodava dal, akorat u nas se s ni prestalo. Ale to je dojezd vybehoveho modelu a tam proste davaji motor, ktery tam vzdycky byl a uz jim nestoji za to do toho davat treba 1,4 HDi (mezi nama taky nic moc). Ale treba do C2 a C3 uz se 1,5d nemontuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajsik Odesláno 3. listopad 2003 Sdílet Odesláno 3. listopad 2003 no je uz prekonany ... ale i ta 1,9D taky konci ... jeste se drzi V Xsare ale ta je taky vybehova ... Proste HDi revolution ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David 106s16 Odesláno 3. listopad 2003 Sdílet Odesláno 3. listopad 2003 2 Ajsik: nemas nahodou to saxo od Zamary? Tedy ing. Zamarskeho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajsik Odesláno 3. listopad 2003 Sdílet Odesláno 3. listopad 2003 Jo s nim se soudim , doufam ze spatne skonci ... ma ho u Svobody v bazaru .. preji mu aby se v tom aute nekdo zabil a ho zavreli ... ! PS: pocitam ze ho znas, asi z branze ... doufam ze se s jeho metodami nestoznujes ... [Editován dne 3/11/03 ajsik] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.