bery Odesláno 30. říjen 2007 Sdílet Odesláno 30. říjen 2007 ahoj lidi,mám problém,moje malá 205-ka nechce moc topit.V minulosti jsem s tím u 205-tek neměl problém.Auto ohřáté,ale žádná "SAHARA" z topení nejde,jen lehce ohřátý vzduch,opravdu nevytopitelný,zima v autě.Jeden takový postřeh-když za běhu motoru povolím odvzdušňovací šroub na hadici nejvýše položenou a vedoucí k topení,tak na nízké otáčky z něj tryská slabě voda,ale po přidání plynu přestane a jakoby protékající voda v hadici neměla ten tlak,aby tím odvzdušňovákem tryskala.Je to normální?Může to o něčem vypovídat?Nějaký jiný problém?Každopádně mám podezření na špatný topení nebo ucpaný-zarostlý,prostě slabý průtok vody nebo co.Díky za reakce-rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 30. říjen 2007 Sdílet Odesláno 30. říjen 2007 Výměník topení.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
durino81 Odesláno 30. říjen 2007 Sdílet Odesláno 30. říjen 2007 Bud mas zavzdusneny radiator kurenia, resp. malo vody v okruhu chladenia, alebo je zaneseny radiator a nema dobru ucinnost. Vzhladom na ten odvzdusnovak by som zacal kontrolou stavu vody v chladiacom okruhu - niekedy to treba odvzdusnovat na 2-3x a dolievat! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Neon Odesláno 30. říjen 2007 Sdílet Odesláno 30. říjen 2007 radiátor topení, vodní pumpa, termostat ... to bych zkouknul pro začátek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klumir Odesláno 30. říjen 2007 Sdílet Odesláno 30. říjen 2007 a nebo taky fouklé těsnění pod hlavou.....,topení se za rok jen tak neucpe,pokud jsi tam nelil nějaký sajrajt.Nemáš problémy s přehříváním?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bery Odesláno 9. listopad 2007 Autor Sdílet Odesláno 9. listopad 2007 Díky za Vaše reakce.Termostat už jsem dal nový,to bylo první.Voda tam je.Čerpadlo,tak to nevim,že by bylo špatný? :-( Ale je fakt,že se mi stalo při zastavení a auto nastartovaný,že se přehřálo,ale to je jiná příčina-nemá ventilátor na chladiči a stalo se to,když jsem se zakecal a nevypl to.Asi by se stalo při koloně,ale to je věc,kterou nemusim zatim řešit,jedzim v plynulém provozu a teď zimní období.No a co se týká zasviněnýho systému,to je taky možný,protože jsem tam lil obyč vodu.No,věci se mají tak,že konečně tenhle víkend se na to chystám to řešit komplexně,ať to je a včetně zalití směsí nemrz.kap. a dest.vody do -20°C.Jak se dostanu k výměníku někdo neví?To je na rozebrání celý palubovky?Asi pakec.Musim to dát do kupy,vozí mě do práce a z práce a má se ochlazovat a nechci umrznout :-) Vlastně tady na západě sněží.. ..,ale ráno to zas spláchne déšť,jako vždycky.Tolik z 675 metrů nad mořem :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 9. listopad 2007 Sdílet Odesláno 9. listopad 2007 nebreč... ... mě to taky netopilo, nakonec jsem zjistil, že to byl stále otevřený termostat (seklo se v něm těsnění). Shánět šrouby M7 je fakt super ... proč dolíváš obyč vodu, když destilka stojí cca 10,- Kč/lt ? (v nouzi nejvyšší bych ji tam nalil, ale normálně ?) ... zkus to prohnat nějakým odrezovačem, a uvidíš ... na výměník topení potřebuješ rozebrat spodní část palubky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.