Přejít na obsah
Montty

P 406 2,0i.... ČIP???

Recommended Posts

Ahojte. Vie mi niekto poradiť alebo má niekto skusenosť s čipmi na zvýšenie výkonu? Mám 406 2,0i 80kW. Otázky ktoré ma napadajú:

1. Ako veľmi sa zvýši výkon?

2. Je to poznať pri jazde?

3. Ako (teda či vôbec) sa zvýši spotreba?

4. Našiel som firmu čo to robí za 8000Sk - je to primerané?

Díky vopred za každý názor............

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Na atmosferickém motoru se to neoplatí,nárust je tak cca 10 koní a to ani nepoznáš,mě se u HDIčka spotřeba zmenšila ale nevím jak u benzínu bez turba,za 8000,- .......10 koní to ne :bojim:bojim:bojim

To je můj názor:papa

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

1.) Nevim, že by se dělaly 406 dvoulitry s 80kw - nejslabší jsou 16ventily s 97kw

2.) Myslim, že dvoulitr s 406tkou vcelku hejbe a závoďáka z toho neuděláš ani s CHIPem ... takže dle mého názoru zbytečnost

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

jj , 406 jsou pohodové kočáry , na závodění jsou jiné.

Jinak existuje benzín dvoulitr s turbem v 406 (ten můj :D ), má jej tady pár členů.Dá se s ním experimentovat i dost zablbnout ale bohužel na ukor spotřeby :aut

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Původně zaslal: Miku

jj , 406 jsou pohodové kočáry , na závodění jsou jiné.

Jinak existuje benzín dvoulitr s turbem v 406 (ten můj :D ), má jej tady pár členů.Dá se s ním experimentovat i dost zablbnout ale bohužel na ukor spotřeby :aut

skoda ze to ma jen 8ventilu, kdyby to melo hlavu z toho 2.0 16V + turbo, to by bylo jeste lepsi :D

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

JJ, u benzinový turbo406 je opravdu nepatrný rozdíl v kw (cca 10 oproti atmosféře 16v) ... měli to prostě Frantové udělat s 16v, jak píše Ferry ;)

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Původně zaslal: klumir

na benzínu bez turba to fakt moc nepoznáš-tedy myslím na výkonu.na spotřebě to poznáš hned :mrk . diesel je pro takové hraní daleko vhodnější.....

Já si spíš myslím, že na tydle srandy sou vhodný benzínový turba a biturba, kde se člověk rozhoduje jestli udělat z 300 koní 450, nebo dokopit pár dílů a udělat 600.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Původně zaslal: Ferry

Původně zaslal: Miku

jj , 406 jsou pohodové kočáry , na závodění jsou jiné.

Jinak existuje benzín dvoulitr s turbem v 406 (ten můj :D ), má jej tady pár členů.Dá se s ním experimentovat i dost zablbnout ale bohužel na ukor spotřeby :aut

skoda ze to ma jen 8ventilu, kdyby to melo hlavu z toho 2.0 16V + turbo, to by bylo jeste lepsi :D

Souhlas. 16 ventilu to mit mělo. Můžu mít otázku? Co přesně znamená to bohužel na úkor spotřeby?:D:D:aut:cool:

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Já nevím proč se obecně vykládá, že když je auto třílitr nebo když má turba tak musí žrát 20 litrů.

A i kdyby, tak co chcete po autě co má 300 koní? Proč by takový auto mělo jezdit za 6l/100?

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

No tak díky všetkým zúčastneným a snad len posledná otázka.... ak by som dal čip a aj ked pišete že výkon to velmi nezmení, zaujalo ma že sa spotreba asi zmenší. Vedel by mi to niekto upresniť???????

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Původně zaslal: Montty

Mimochodom ja z toho nechcem mať nic na okruh... :) a jazdím priemerku (80% mesto/Bratislava, 20% mimo) za 7,2l/100km

Pokud jezdíš hodně po městě tak se na čip Vys.r.....těch 10 PS nemá cenu jak jsem už psal....

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Původně zaslal: Neon

1.) Nevim, že by se dělaly 406 dvoulitry s 80kw - nejslabší jsou 16ventily s 97kw

2.) Myslim, že dvoulitr s 406tkou vcelku hejbe a závoďáka z toho neuděláš ani s CHIPem ... takže dle mého názoru zbytečnost

Vážne mám 406 2,0i s 80 kW motorem... r.v. 1999 model 2000... chceš poslať ofotený techničák??? :mrk

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Značka Typ motoru PS série Nm série Nárust PS Nárust Nm

Peugeot 2.0 121 176 9 13

Peugeot 2.0 16v 150 183 11 15

Peugeot 1.8 16v 110 155 9 13

Peugeot 2.0 16v 132 180 11 16

Peugeot 3.0 v6 167 235 14 21

Peugeot 3.0 v6 207 285 17 29

Peugeot 2.0 turbo 149 235 33 65

Peugeot 2.1 td 109 250 26 63

Peugeot 2.0 hdi 90 205 24 68

Peugeot 2.0 hdi 94 212 26 69

Peugeot 2.0 hdi 109 250 26 69

Peugeot 2.2 hdi 133 317 28 72

Peugeot 2.5 td 129 285 28 67

Peugeot 1.0/1.1/1.3/1.4 - - 8% 12%

Peugeot 1.6/gti/gti6 - - 8% 12%

Peugeot 1.9 gti - - 8% 12%

Peugeot 1.6 gti - - 8% 12%

Peugeot 405/sri - - 8% 12%

Peugeot 1.8/2.0 8v - - 8% 12%

Benzínové motory bez turba nad 1800 ccm - od 5.000,- Kč

http://www.flashmotors.cz

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Původně zaslal: Montty

Původně zaslal: Neon

1.) Nevim, že by se dělaly 406 dvoulitry s 80kw - nejslabší jsou 16ventily s 97kw

2.) Myslim, že dvoulitr s 406tkou vcelku hejbe a závoďáka z toho neuděláš ani s CHIPem ... takže dle mého názoru zbytečnost

Vážne mám 406 2,0i s 80 kW motorem... r.v. 1999 model 2000... chceš poslať ofotený techničák??? :mrk

no ja bych ho rad videl a tušim že jde o překlep a jedna se o 1,8 hod sem vin a my si to zkontrolujeme:D stači poslednich 8 čisel z VIN čisla

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×