Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

mnozstvo oleja v 1.9D


vonder123

Recommended Posts

Původně zaslal: Escaper

mas nad horni ryskou? jetli o tak to upust. Nechci kecat ale myslim ze ta horni hranice je aby nevznikaly prilis vysoke tlaky u klikovky jestli se nemylim. Jestli ano tak me prosim nekdo opravte...

jj máš pravdu...

radši upusť...

Proto si radši olej a všechno na autě robím sám, bo autorizivaný servis to je hrůza...Teda aspoň tady unás...

[upravil dne 30/10/2007 Lordmajkl]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Escaper

mas nad horni ryskou? jetli o tak to upust. Nechci kecat ale myslim ze ta horni hranice je aby nevznikaly prilis vysoke tlaky u klikovky jestli se nemylim. Jestli ano tak me prosim nekdo opravte...

Můžeš nějak rozumně vysvětlit větší tlaky při vyšší hladině oleje?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ak je tam viac oleja,opatrne povol šrob a odpusti olej,urob to pri studenom motore,lebo ak to spraviš pri horucom určite sa opališ a vytečie ti viac ako 2dL oleja:D ak maš vela oleja možeš poškodiť tesnenie motora prípadne katalizátor,alebo si zaserieš komplet cele turbo od oleja :myslim

a nezabudni aj tu platí,že všetkeho vela škodí

[upravil dne 31/10/07 MrVain]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1.9D je bez turba, to fakt. :D

Olej nad rysku bych taky nechtěl. Konstruktér řekl zde je max, tak zde je max. Proč to zpochybňujem, kvůli pohodli. Venku je 0°C, pokud i povolíš šroub na vaně, pohlídáš, co teče, pokud upustíš moc do čisté nádoby, zase to zpět naliješ.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No dyť to povídám. 5 minutek a člověk má duši v peří!

Mám z práce jednu blbou zkušenost. Měl jsem jet služebním žigulíkem na Slovensko , je to pár let.

Garážmistr řval, že mi projde olej, lehl na lehátko, naznak, chytl se nárazníku a zaplul pod auto.

Byl tam hluboko , ale já mu nevěnoval pozornost.

Řval, že vypustil sotva 1 lt.

Otevřel kapotu, nalil 4 lt do motoru , mávl, a já vyjel.

120 po dálnici do Bratislavy. Tam se mi zdálo, že cítím olej, otevřu haupnu, olej byl úplně všude. Chyběla zátka na víku ventilů.

Ten blb vypustil olej z převodovky a nalil druhou dávku do motoru. Po povolení těch pár šroubků zespoda na rychlostce jsem viděl skvostně modrozelená kolečka. Tak jsem nalil 1,25 lt do almary normálně hodem z kabiny pod měchem a z motoru upustil ty 4 litry ven a dobře jsem se vrátil. Na tom Žigulovi nic neodešlo a nic se neměnilo. A to se s ním jezdilo, jako se služebním, takže na dálnici , co to dalo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: MartinR

No vidíš.Náš táta ho taky měl.Sice spotřeba,ale na tu se v Rusku nehledělo.Nicméně to mělo slušný odpich a topilo to kamna.Ale dost o Žigulíku.Tyto stránky jsou o jiné značce.

jo ale nebýt toho, co se stane s dvounásobkem oleje, nevěřil bych

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...