Přejít na obsah
jofo

Koza/latka alebo 2.2 HDI/2.7Hdi

Recommended Posts

Mam dotaz. Na jar budem kupovat 607 novy model a neviem sa rozhodnut ci kupit kozeny interier alebo normalne calunenie a taktiez ci 2.2 alebo 2.7.

Ak mate niekto skusenosti s kozov ci nie su nejake zaludnosti atd. budem rad ak napisete. Myslim aspon co som skusal ze na kozi sa asikaj dost poti zadok. Co?:myslim

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

čo sa týka kože/látky, som zástancom kože.

Už v treťom aute za sebou ju mám a nemám s nou problém.

To mikročalúnenie v 607 (látka) sa špiní ako blázon - tie chĺpky dokonale priťahujú všetok prach, nitky ......

Takže - ja by som bral kožu.

či 2,2hdi, alebo 2,7hdi - počkaj pár dní, budem mať 2,7.

Teraz mám 2,2 a je to bez problémov, aj keď s 2,7 sa to asi nebude môcť porovnávať ;)

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Tomko222: Dik. Budem cakat na info o 2.7. Ja ju planujem okolo marca. Takze mam trosku cas aj ked to ubehne ako voda. Ja som totiz nemal este moznost sediet dlhsie na kozenom caluneni, iba jak u niekoho na sedacke v obyvacke a to ti poviem ze som bol spoteny dobre. Ale isto sa to neda porovnavat s kozov v aute. Ja som tiez skor nakloneny k 2.7 ale niesom rozhodnuty este. Ja jazdievam dost na spotrebu takze trosku ma zneistuje tych par litrikov navyse, ale zas na druhej strane novy motor, vykonnejsi a aj to ze vacsinou tie 2.7 su vo full vybave.

Dik moc.

A este otazka ako je narocna koza na udrzbu.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Jofo -

koža sa udržiava podstatne ľahšie, ako látka .....

stačí raz za čas - skutočne len ak niečo vyleješ mokrou handričkou + nejakým tým prípravkom na údržbu kože (to fakt len pri veľkom upratovaní auta)

Keď budem mať tú 2,7 , dám info :)

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Koža je každopádne lepšia, ale určite z vyhrievaním sedačiek lebo sa mi zdala v zime na pocit studenšia . Na látke je ten pocit menj výrazný.

Čo sa týka objemu motora.... výkonu nikdy nieje dosť. 605-ka je dosť ťažké auto a keď požaduješ dynamiku tak 2,7. Ak ti ide hlavne o spotrebu tak 2,2 ale to sa mi zdá trochu slabé.

[upravil dne 20/3/08 pastorek]

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, tak kůže/látka je jen a pouze na tobě, jestli chceš INAGEOVKU, která v zimě na chvíli zastudí a v létě na slunci o5 spálí, anebo o něco méně imageovější, ale praktičtější látku. Jen tak mimochodem dneska už i ty látky dělaj co se designu týč moc pěkný.

A teď pár řádek k motoru. S 2,7Hdičkem jsem nejel, ale s 2,2 jo a můžu říct, že je to hodně, ale jako že fakt hodně velká slabota. Auto je líný a nepružný! Spotřebka byla sice fajnová pořád kolem 170ti na dálnici v Německu, plus popojížděčky a nějakejch 7,5, což je na to, že jsem to moc nešetřil paráda, ale ten motor tomu autu fakt nestačí!!! Byl to sice starej model, ale nemyslim si, že by nový nějak vylepšili, prostě je to těžká limuzína ... Takže já bych se klaněl k tý 2,7mě ...

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Kozu s vyhrievanim sedadiel. Nieje o com. Je pekna, pohodlna. V zime sa zohreje vyhrievanim a v lete si na nu mozes hodit uterak. Kolko je takych tropicky - cez 30 stupnovych dni v roku ? do 20. A nemat kvoli tomu kozu sa mi zda smiesne :D

2,2 je uplna lemra, na maximalku sa dostava tak ze silnym posobenim oci tlacis rucicku na tachometri, bezpecne nemozes prebiehat lebo sa to rozbieha ako felicia... Skratka 2,7 Biturbo (aj ked spotreba je tam docela vesela) alebo 3.0 benzin.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Původně zaslal: etienne

Kozu s vyhrievanim sedadiel. Nieje o com. Je pekna, pohodlna. V zime sa zohreje vyhrievanim a v lete si na nu mozes hodit uterak. Kolko je takych tropicky - cez 30 stupnovych dni v roku ? do 20. A nemat kvoli tomu kozu sa mi zda smiesne :D

2,2 je uplna lemra, na maximalku sa dostava tak ze silnym posobenim oci tlacis rucicku na tachometri, bezpecne nemozes prebiehat lebo sa to rozbieha ako felicia... Skratka 2,7 Biturbo (aj ked spotreba je tam docela vesela) alebo 3.0 benzin.

Tak pod toto ma podpíšte. Chlapče, hovoríš mi z duše. Konečne kiekto kto kto má vkus bonviána a uznáva že koní nikdy nieje dosť.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Původně zaslal: Neon

Ahoj, tak kůže/látka je jen a pouze na tobě, jestli chceš INAGEOVKU, která v zimě na chvíli zastudí a v létě na slunci o5 spálí, anebo o něco méně imageovější, ale praktičtější látku. Jen tak mimochodem dneska už i ty látky dělaj co se designu týč moc pěkný.

A teď pár řádek k motoru. S 2,7Hdičkem jsem nejel, ale s 2,2 jo a můžu říct, že je to hodně, ale jako že fakt hodně velká slabota. Auto je líný a nepružný! Spotřebka byla sice fajnová pořád kolem 170ti na dálnici v Německu, plus popojížděčky a nějakejch 7,5, což je na to, že jsem to moc nešetřil paráda, ale ten motor tomu autu fakt nestačí!!! Byl to sice starej model, ale nemyslim si, že by nový nějak vylepšili, prostě je to těžká limuzína ... Takže já bych se klaněl k tý 2,7mě ...

no jestli si mel stary 2.2Hdi 98kW, tak ten je vcelku OK, neurazi, ale asi ani nenadchne (v podobne tezke C5 kombi ma taky praci to roztahnout) ale nova 2.2Hdi ma uz tusim 125kW biturbo a to je docela rozdil nemyslite ? Mel jsem moznost se svezt jen pouze s novym 2.0Hdi a oproti papirove stejne stare 2.2Hdi to bylo od dost pruznejsi (vykon asi stejny ale chovani jine), takze novejsi 2.2Hdi bych hned zase do zita nehazel.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Dik za rady. Myslim ze pojdem do tej 2.7. Pocul som od viacerych majitelov ze 2.2 je dost slaba na take auto. Teraz este zohnat nejaku solidnu za slusne peniazky. Ked bude doma tak hned dam vediet o svojich prvych dojmoch.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

No, je fakt, že já jel s tou starší (myslim, že 98kw??) a jestli má ta nová něco kolem 125kw, jak píše Rimmer, tak by mohla být už relativně v pohodce, ale ta stará je fakt slabota ... Jako jezdit se s tim dá, ale srovnal bych to se 405 1,9D a to skoro bez nadsázky ... :aut

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

jofo

ja mam 3,0 V6, vyskušal som aj 2,2 neporovnatelne, 207 koni je fakt citit žere to sice 11litrov ale ta 2,7 može žrat menej ale pri cene nafty je to už asi jedno (42,50,-sk)

koža je v poriadku,udržba je jednoducha a je to pohodlnejšie ako latka,vyhrievana koža ti je zbytočna, v peugeote je ta koža tak hruba že ti skor vyhreje vnutro auta ako sedadlo. moj zaver je taky. chod do bazaru a skus si požičat na povozenie 2,2 a potom vyskušaj silnejši voz. ja som išiel do AAA tam som vyskusal slabšiu (BA) potom v bazare v (TT)som vyskušal 3,0 a už som ine nechcel.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Harry.dj

No momentalne nemam moznost vyskusat ani jeden voz, lebo som este stale v irskom kraji. Tu som mal na den 2.7 407 cupe. To bola super palba. 2.2 hdi som skusal iba na C5 a tam to bolo celkom v pohode ale to je zas trosku lahsi voz. Tu moc 607 nejazdi,skor by som povedal ze je to rarita tu v irsku. Aleisto pojdem do silnejsieho motora. Len som sa pytal ze ake ma kto skusenosti lebo papierove udaje su nieco ine ako v skutocnosti. Na piatok mame objednane do dielne citroen c6 s 2.7hdi. Tak som zvedavi ako to pojde ked sa nam ho podari rozchodit. Panicka si pomylila naftu z benzinom a dopriala mu plnu nadrz.

Musim este chvilku pockat a 607 bude doma. Moja polovicka totiz objednala vymenu okien na byte na Slovensku a cast toho co som mal odlozene na auticko islo do bytu. Inac trosku smutim za mojou starou 605.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×