Mitja Odesláno 27. říjen 2007 Sdílet Odesláno 27. říjen 2007 Zdravím, tak uz me ta vule zacina trochu stvat, mozna je konecne na case s tim neco udelat.. otazkou jsou hlavne finance : ). Koukal jsem do starsich diskusi, a nekdo tam psal neco o 3100 kc i s praci, ale nevim jestli se jednalo presne o tohle. Vůli tam mam už dlouho, ale ted mi prijde ze se zvetsila. Na volantu je tak 2 cm. Čepy jsou OK, problém je v kloubu (viz. foto). Takze se chcu zeptat na vase zkusenosti - cena a narocnost? [upravil dne 27.10.07 Mitja_] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mitja Odesláno 27. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 27. říjen 2007 jeste jedno foto: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 27. říjen 2007 Sdílet Odesláno 27. říjen 2007 Kdysi to stálo možná i více. Za kolik se to dá sehnat dnes nevím, ale určo daleko levněji. Akorát pozor, jsou dva druhy, které se liší podle tvaru hřídele, která vychází z převodky. Výměna není příliš náročná, záleží, jak jsi šikovný.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 28. říjen 2007 Sdílet Odesláno 28. říjen 2007 Původně zaslal: Mitja_ ... Takze se chcu zeptat na vase zkusenosti - cena a narocnost? [upravil dne 27.10.07 Mitja_] Za prvý musíš sehnat ten kloub. Hlavně aby byl dobrej, ne-li novej, protože nějakej starej bude za chvíli dělat totéž... Náročnost: Sundáš kryt pod volantem, možná budeš muset povolit sloupek řízení. Pak, pokud to nepůjde, by možná bylo lepší odšroubovat řízení a pustit si ho trochu dolu... Víc si myslím není třeba... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 28. říjen 2007 Sdílet Odesláno 28. říjen 2007 pokud mas stary model tak hřidel s kloubem nova origo peu stoji 5500,- pokud novy model tak 2800,- a to teda počitam že nemas posilovač samotny kloub se v origo peu neprodava Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 28. říjen 2007 Sdílet Odesláno 28. říjen 2007 Původně zaslal: Pe.Tr pokud mas stary model tak hřidel s kloubem nova origo peu stoji 5500,- pokud novy model tak 2800,- a to teda počitam že nemas posilovač samotny kloub se v origo peu neprodava To jsou ceny panečku, to je k pos****. Pe.Tr: Ty máš nějaký katalog? Nebo to bereš ze Serviceboxu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 28. říjen 2007 Sdílet Odesláno 28. říjen 2007 Původně zaslal: Marcel505 Původně zaslal: Pe.Tr pokud mas stary model tak hřidel s kloubem nova origo peu stoji 5500,- pokud novy model tak 2800,- a to teda počitam že nemas posilovač samotny kloub se v origo peu neprodava To jsou ceny panečku, to je k pos****. Pe.Tr: Ty máš nějaký katalog? Nebo to bereš ze Serviceboxu? no:myslim, tak nějak:D:roker Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mitja Odesláno 28. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 28. říjen 2007 Model mám nový (ty oranžové blinkry tam prede mnou nekdo dokouzlil ), a posilovač nemám. Kloub rozhodně jedině nový. A teda ta cena, není to nejhorší.. ale přemýšlím jestli to stojí zato. Šikovnost by snad byla, podle toho co píšete bych to měl zvládnout bez problému.. ale taky je otázka, jestli to vůbec seženu. Odkuď byly ty ceny, přímo z Peugeot servisů? Dík za info všem ;-) [upravil dne 28.10.07 Mitja_] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 28. říjen 2007 Sdílet Odesláno 28. říjen 2007 Výměna jak píše Marcel505. Předtím to pořádně prolej Konkorem, MDčkem, nebo nějakou podobnou srágorou. A pokud má AUTOBENEX někde u Ostravy zastoupení, tak se obrať tam. V nabídce to určo mají a vyjde to na polovic co origoš v Peugeotu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
franus Odesláno 28. říjen 2007 Sdílet Odesláno 28. říjen 2007 Kloubek rizeni na 205 s posilovacem stoji cca 1700. ja to menil tak, ze jsem musel oddelat plasty z pod volantu, povolit sloupek rizeni a, vypojit kabely z pojistkove skrine (abych mohl hybat tyci od volantu) a pak jsem vymotoval a namontoval kloubek. Jinak cenynajdes na mjauto.cz v katalogu.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mitja Odesláno 28. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 28. říjen 2007 mjauto maji pobocku jen v Brne, to by nevadilo, protože tam bývám docela často, ale v ceniku jsem ten kloub nenašel. A Autobenex jsem se koukal, ze maji v Ostrave pobocku, to by bylo idealni.. ale ceniky jsem jeste nezkoumal. Kolem tech 1500 - 2000 by to byla rozumna cena, to se mi libi :-). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
franus Odesláno 30. říjen 2007 Sdílet Odesláno 30. říjen 2007 Jo, mjauto to nema v ceniku. tak pred 1/4 rokem jsem jim psal a cena je tech cca 1700. Myslim, ze by ti to klidne poslali postou. A nebo zkus treba sit Autobenex, je to sit na francouzske vozy a sortiment (snad i vyrobci komponent) a ceny by mely byt stejne..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 30. říjen 2007 Sdílet Odesláno 30. říjen 2007 ano, cena souhlasí.. tak těch cca 1700,- Kč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fsesto Odesláno 1. listopad 2007 Sdílet Odesláno 1. listopad 2007 1700 a za co chcu tolko:bojim oprava vyjde na 400,-z novym klbom;) robil som to asi pred rokom aj nieco a pohoda bez vole Kupis v elite iba ten kriz stoji 300,- pasuje to tusim aj z fiatu 127 Tento typ co mas ty je jednoduchy na demontaz demontujes skrutku a potom ho buchces z boku Demontujes plast pod volantom odskrutkujes len jednu skrutku na tycke a vytlacis to smerom k motoru Vylisujes stary kriz a nalisujes novy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
franus Odesláno 1. listopad 2007 Sdílet Odesláno 1. listopad 2007 tak s tim nalisovanim nevim, ja mam to trubku v tom krizi delanou tak, aby to vytahnout neslo. Ta trubka je v tom krizi rozsirena. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fsesto Odesláno 1. listopad 2007 Sdílet Odesláno 1. listopad 2007 Franus neviem aku trubku myslis ale vsetko co sa da zlozit sa da aj rozobrat Ten klb co ma Mitja_ sa da vymenit v pohode Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 1. listopad 2007 Sdílet Odesláno 1. listopad 2007 Původně zaslal: fsesto 1700 a za co chcu tolko:bojim oprava vyjde na 400,-z novym klbom;) robil som to asi pred rokom aj nieco a pohoda bez vole Kupis v elite iba ten kriz stoji 300,- pasuje to tusim aj z fiatu 127 Tento typ co mas ty je jednoduchy na demontaz demontujes skrutku a potom ho buchces z boku Demontujes plast pod volantom odskrutkujes len jednu skrutku na tycke a vytlacis to smerom k motoru Vylisujes stary kriz a nalisujes novy Ano, takto to jde také. Ale volil bych výměnu za origo. V dnešní době už bych se do toho přelisovávání nepouštěl.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
franus Odesláno 2. listopad 2007 Sdílet Odesláno 2. listopad 2007 Jenze spoje se deli na rozebiratelne a nerozebiratelne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
franus Odesláno 2. listopad 2007 Sdílet Odesláno 2. listopad 2007 Jenze spoje se deli na rozebiratelne a nerozebiratelne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 2. listopad 2007 Sdílet Odesláno 2. listopad 2007 Všechny spoje jsou rozebiratelné, záleží jakej jseš tvrďák.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.